Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kysymästä @Kwv Mä jätin Ouran pois viikko sitten, enkä oo mitannu lämpöjä viikkoon. Osallistun yhteen kokonaisvaltaisempaan valmennukseen, ja siinä pohdin heti sitä kuinka olin valmiiksi stressaantunut ja pettynyt, että lämmöt heitti niin paljon. Heti ekana valmentaja haastoi jättämään Ouran. Heräsin sen suuruuteen aika nopeasti, koska mua ahdisti tosi paljon jättää se sormus samana iltana. Väittelin paljon itteni kanssa, "mut ovis on tulossa, jätän sen sen jälkeen?", "ei ku nyt heti jätät sen", "ei mut haluan seurata tapahtuuko ovis" yms yms. Sit otin sen irti, ja, kauhean alaston olo. Vielä nyt viikkoa myöhemmin mä useita kymmeniä kertoja päivässä ehdin pelästyä, että unohdin Ouran tai hukkasin sen. Kunnes muistan että ainiin, jätin sen tarkoituksella. Mutta siis oon yrittänyt keskittyä läsnäoloon ja oman kehon ja mielen kuunteluun, joten Oura jouti samalla kaappiin.
Elin tosiaan siinä oletuksessa, että ovista ei tule. Mutta eilen (ja vielä tänään) tunsin nipistelyjä, ja mietin että voisko olla. Kävin sit ostaa ovistestejä: eilen lähes positiivinen, tämän aamun vahva positiivinen. Joten kaipa se ovis sittenkin tuli, ja pankissa nyt dpo-2. Mutta jotain häikkää selkeästi tässä kierrossa, kun ne menkat oli tosiaan poikkeavat ja ovulaatio tuli 2 päivää myöhässä (tänään kp17).
Mutta huomaan pohtivani, onko outoa hengaa tässä jos en mittaile lämpöjä (vaikka nimenomaan nyt teidän kuulumiset kiinnostaa, tässähän ehtii kiintyä tietyn ketjun ihmisiin ), mut samalla toi Raskaaksi -23 ketju ei enää tunnu yhtään omalta.
ooooh viivalle tummumista!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia, olkoot tämä hyvien uutisten alku täällä@Metu ihania uutisia
Onpahan ollut mielenkiintonen kierto. Ovista en tuntenut ja ff sekoilu myös oviksen paikan kanssa. No lopputulos kuitenkin näyttää lupaavalta. Jännittää niiiin paljon.