Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Malttamaton145 En taida tänään testata, kun lämmöt laskusuunnassa. Muoks. Ja vuoto varmaan alkoi nyt. Punaista tuli paperiin. Argh View attachment 122316
Ähh miks tää menee aina näin miehen siemennesteanalyysissä ei ollut ilmeisesti mitään vikaa, joten vika siis mussa. Jotenkin masentaa niin paljon tää tilanne. Yli 10-vuotta ollut kamala vauvakuume ja lapsen kaipuu ja nyt kun se kaikki olisi vihdoin mahdollista toteuttaa niin ei. Tuntuu että tää elämä vaan vihaa mua joka asiassa.Samassa veneessä ollaan, täällä kp 1 kipuineen ja lämmöt edelleen laskevat.
Josko yk 6 olis THE kierto molemmille...
Yksityisen klinikan tulkinnan mukaan silloin jos ferrit on alle 30 niin rautavarastot on tyhjät ja raskautumisen kannalta pitäis olla vähintään 50.Röyhkeä omanapailu tähän väliin. Pääsin uuden työn takia verikokeisiin ja pyysin myös ferritiinin mittauksen. Sehän oli 18 eli vissiin alhainen. Ei muuta kuin rautaa popsimaan ettei ainakaan siitä nyt jää kiinni.
Tätäpä just kuumeisesti googlasin.Yksityisen klinikan tulkinnan mukaan silloin jos ferrit on alle 30 niin rautavarastot on tyhjät ja raskautumisen kannalta pitäis olla vähintään 50.
Mulla ferritiini alle 50 ja olen nyt aloittanut raudan syömisen omatoimisesti. Voiko siitä olla haittaa vai voiko huoletta syödä? Joka toinen päivä syönyt 100mg.