Mä ajattelin hommata käytetyt vaunut. Merkkiin ihastuin asuessani Britanniassa, pitää vaan vielä ottaa selvää, että kuinka ne sopivat Suomen talveen. Jonkun verran näkyi olevan myynnissä käytettyinä mun haluamaa merkkiä, vaikkei turhan yleinen tunnu olevankaan. Toisaalta tuntuu, että oon jotenkin "fiksautunut" niihin yksiin, enkä sitten näe muita, ihan yhtä hyviä malleja ollenkaan, Ajattelinkin joulun jälkeen rekrytä myös miehen vaunubongailuun, niin avaa ehkä mun näkökulmaa.
Mutta lopultakaan rattaat eivät ole niin iso juttu, useimmat markkinoilla olevat ovat ihan hyviä. Ainoa juttu siinä on, että pitää miettiä omia tarpeita ja mieltymyksiä (vauva ei ole yhtä tarvitseva kuin vanhemmat ). Hankinnat-ketjussa avasinkin tätä jo vähän enemmän. Omia lapsia ja sitä kautta rattaitahan mulla ei ole, mutta tosiaan lyhyitä keikkoja oon tehnyt lastenhoitajana ja sitä kautta testannut aika monia lastenvaunuja.
Niin ja vaunujahan saa myytyä ja ostettua sitä mukaan, kun mieli ja tarve muutuu. :P meillä ainakin on ollut mitä useammat kärryt, samaan tyylin kun hankinnat -ketjussa han_sunen kirjoitti. :D