Avuttomat ensiodottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mh-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mies väittää kuulevansa mun mahasta jotain uudenlaisia kuplia ja on vakuuttunut sen olevan vauva :D Oon kyllä yrittäny sanoo ettei oo mahollista. Tuo "naputus" kuulostaa tutulta, sen jälkeen alkaa myös yleesä pissattaa :D Tänään menossa 11+3.

Mutta osaisko joku kuvailla tarkemmin niitä ekoja liikkeitä? Kuplista oon kuullut, mutta millaisia ja missä kohti?

Kävin tänään toisella neuvolakäynnillä. Seuraavan ajan sain vasta 19.1.! :/ Raskaustodistuksen tarvitsen kuitenkin jo tammikuun alussa, koska aion aloittaa äitiysloman jo 2kk ennen la:a... Saako sen raskaustodistuksen soittamalla neuvolaan tai vaikka jo rakenneultrassa rv 20+5??

Ekat liikkeet tuntuu vähän kuin sellaisina hipaisuina.. Ihan kun kevyesti jollai hennolla jutulla koskettais sisältä päin! Ja tosiaan myös nuo ns. kuplien puhkeamiset on myös ekoja tuntemuksia.. Ne on vissiin niitä vähän napakampia liikkeitä! Mä olin kyllä jo tänään ihan satavarma et tunsin vauvan liikkeen! :) tosin niin tunsin esikoisestakin jo viikolla 15.. :)

Mun mielestä ensimmäiset liikkeet tuntui ihan jännitykseltä siis perhosilta mahan pohjassa. Välillä tuntui semmonen "kadonneen pierun arvoitus" -tuntemus... Ja siis sitten kun liikkeet oikeasti tunnistaa liikkeiksi, niin tajuaa, että niitä on tuntenut jo pidemmän aikaa...

Mullakin oli jo muutamia viikkoja sitten semmosta ihme sisäistä naputusta, semmosta aika tiheätahtista..mutta se tuntu minusta ihan reilusti navan yläpuolelta?! Mitä lie.
Mutta kyllä oon pikku palleron liikkeet tuntenu ihan oikein jo varmaan kahden viikon ajan :) semmosia ihania pikku hipaisuja, kuin pienen hennon siiven tai sulan sipaisuja :)
15+1 tilanne nyt

Täällä rv 15+5, enkä ole tuntenut vielä mitään kuplien puhkeilua tai hipusutuksia, vaikka iltasin olen niitä kovasti koittanut kuulostella. Jotakin kuplintaa toki joskus on ollut mutta olen tulkinnut ne suoliston möyrinnäksi :woot:

Minulla on pari kertaa tuntunut taistelukalan pystön hipaisulta viikonlopun ja parin päivän aikana. Jotenkin tuntuu että on ilmakuplat jotka möyrii :D
Tänään 12+2

Mä tuskin tunnistaisin liikkeitä liikkeiksi, vaikka niitä oliskin. Tällä hetkellä rv 14+6, en tiedä onko tässä vaiheessa edes teoriassa mahdollista tuntea liikkeitä. Kohtu ei oo enää supistellu, mut jotenki se on nii ulospäin tullu, että sen tuntee helposti.

Mä en kyllä varmaan tunnista liikkeitä vaikka niitä tuntuiskin, oon vähän ton ele84n pieruteorian kannalla ja pistän kaiken ruuansulatuksen syyks. Mennossa kummiskin jo 15+5, että innolla odottaisin jo tuntemuksia! Ja mahan kasvua :/

Samjo: onko sulla istukka etu- vai takaseinässä? Se vaikuttaa nimittäin aivan hirveästi. Itse en ole tuntenut vauvojen liikkeitä kun vasta rv 19 istukan ollessa etuseinässä (mulla muutenkin rajusti taaksepäin kallistunut kohtu). Silloinkin liikkeet tuntui vain välillä ja tosi hennosti. Sit taas istukan ollessa takaseinässä aloin tuntemaan varmat liikkeet jo rv 12+.

Täälläkin joka ilta sängyssä makoilen ja kuulostelen josko jotain tuntemuksia liikkeistä tuntuis. Istukka takana ylhäällä, mutta täytyy varmaan vielä pari viikkoa odotella. Nyt siis jo 16+0. Aiemman keskenmenon takia on jotenkin koko ajan pelko, että menee kesken, vaikka kaikki on tähän mennessä mennyt hyvin. Sais vaavi alkaa monottaa jo kunnolla, että saisin mielenrauhan. :D

Ne näkee varmaan ultrassa tuon istukan sijainnin? Mulla ei nimittäin oo tietoa missä se on :o muistan kyllä jonkun gynen joskus sanoneen että mulla olis taaksepäin kallistunu kohtu, eli ehkä pitää vaan malttaa odotella! Mäkin kyllä sinnikkäästi iltasin ja aamusin makoilen sängyssä ja "kuullostelen" josko tuntuis jo jotain :D

Ultrassa selviää istukan sijainti, vaan ei taida Samjo sinun tapauksessa olla sillä tiedolla enää väliä. Aivan varmasti tunnet pienen mylläyksen jo ennen rakenneultraa!! :) ihanaa ja niin jännittävää aikaa! <3

Mulla ainaki sano ultraaja nt-ultrassa, että missä se istukka sijaitsee. Ja ilmeisemmin istukan paikka on vakiintunut sitten vasta tuolla rakenneultrassa, näin joku viksumpi osas neuvoa täällä. Jos istukka olisi edessä ja alhaalla olisi ultraaja asiasta erikseen mainunnut, näin ainaki neuvolassa mulle sanottiin. :)

Tarvii ehkä ihan mielenkiinnosta kysyä sitä istukkaa! Meillä tyyppi selvästi kuuli mun valitukset ja pisti eilen alkuillasta sellasen shown pystyyn, että tuntui heti ekalla kerralla ulos asti liikkeet :) uskomattoman kummallinen, mut ihana tunne ❤️

Takaisin