Alkuraskauden ultra?

Auttakaa miun jännitystä su 12.11 tein positiivisen testin ja ma tein paremmalla testillä ja oli positiivinen laskin et la 22.7.2018 ja neuvola aika vasta itsenäisyyspäivä viikolla jännittäää että onko raskaus normaali vai joku tuulimuna...jännitys..iikk...laskin että 4+3 menossa nyt...eka siis kyseessä ja kysymys merkkejä tuleva äiti täynnä:confused004
 
Katkis oon pahoillani, että kävi noin :sad001 Jaksamista!

Sportmom ja Eufemia onnea hienoista ultrakuulumisista! :happy:

Itellä mietityttää tosi paljon voiko tuolla mahassa olla kaikki kunnossa, kun olo on niin oireeton, varsinkin alavatsan turvotuksen puuttuminen ihmetyttää ja saa epäilemään. 5.12. asti pitäs jaksaa odotella, silloin siis alkuraskaudenultra. Ellei sitten kaveri ehtis ultrata ensviikolla, on ennenkin hänen kanssaan kurkittu ultralla mahaan että onko siellä ketään ja/tai tiirailtu sukupuolta :grin
 
Onko täällä muita pääkaupunkiseudulta? Minne ajattelitte mennä ar-ultraan? Semmoinen kuin kiehto mainosti netissä mutta on aika uusi yritys, joten kokemuksia ei oikein löydy... Paljon ar-ultra kokonaisuudessaan maksaa? :confused:
 
Mä kävin Perhe-Artessa, se oli toimistomaksun kanssa 85e. Esikoisen aikaan kävin Femedalla (sillon ei vielä ollut Perhe-Artea täällä) ja se oli 120e.
 
SportMom, oliko Perhe-Arte hyvä? :) Tolla uudella firmalla, Kiehtolla ar maksaa hinnaston mukaan 75€ mutta en ole varma lisäävätkö tuohon päälle vielä jotain kuluja. :rolleyes:
 
Nannarii, tykkäsin kyllä. :) Hyvät laitteetkin, kun pystyi jo nyt tekemään mahan päältä ultran. Käytiin esikoisen ainana siellä myös 3/4D-ultrassa. :)
 
Nannarii, olen myös pääkaupunkiseudulta ja menossa ensi tiistaina Perhe-Arteen. Olen kuullut siitä hyviä kokemuksia täältä foorumilta ja myös kaveri on siellä käynyt ja kovasti kehui. Perhe-Artessahan alkuraskauden ultra tehdään alakautta ja varhaisilla viikoilla se onkin parempi vaihtoehto kuin vatsan päältä ultraaminen, koska alakautta pieneen kohtuun saadaan parempi näkyvyys. Tuolla Kiehdossa ultrataan vatsan päältä. Jos sinne menisin, niin pyrkisin varmaan odottamaan vielä pari viikkoa pidemmälle, ettei tulisi turhaa huolta ja harmitusta, jos riittävää näkyvyyttä kohtuun ei saataisikaan.
 
Perhe-Arte on ihan ok ja edullinen. Kävin siellä toteamassa km:n et on tyhjää. Jos tämä nyt pysyy kiinni, niin sinne meen 6vko kohdalla. Hgissä maksaa 85€ mut Lahdessa 75€.
 
Kiitos teille kokemuksista! Varmaan mennään tonne Perhe-Arteen jollen jaksa odottaa np-ultraan. Onko ar-ultralla jotain maksimiviikkoa jolloin "voi mennä"? Lähinnä olisi ennen joulua kiva saada varmuus että onko ketään kyydissä ja np tosiaan vasta tammikuussa. :/
 
Perhe-Artessahan alkuraskauden ultra tehdään alakautta ja varhaisilla viikoilla se onkin parempi vaihtoehto kuin vatsan päältä ultraaminen, koska alakautta pieneen kohtuun saadaan parempi näkyvyys.
Mulle kätilö sanoi Perhe-Artessa, että kokeilee ensin mahan päältä ja jos ei näy, niin sit katotaan alakautta. Mulla näkyi kaikki oikein hyvin mahan päältäkin ja viikkoja oli 7+2. Toki se riippuu kohdun asennostakin, että miten hyvin näkyy.
 
Nannarii, ei ole mitään ylärajaviikkoa.

Ok Sportmom! Joka tapauksessa tuo mahdollisuus katsoa alakautta on hyvä. Mulla kkm 6+3 ei aikanaan näkynyt vatsan päältä.
 
Ultraan parin tunnin päästä! Johan tässä on yli pari viikkoa jännitetty! Kävin siis jo kerran ultrassa kun huomasin olevani raskaana vasta ovistestiä tehdessä. Menkat oli siis tulleet normaalisti. En voinut olla varma mistä kierrosta raskaus oli alkanut. Olikin tosi alussa. Menkkojen mukaan ois ollut viikon reilun pidemmällä. On tässä kyllä oireita ollut tarpeeksi. :D Kunhan vain ei olisi tuulimuna.
 
Mä meen varmaan kans ar-ultraan joskus rv 7+ tienoilla. Nyt siis on menossa rv 4+0/1. Ja varmaan yksittyiselle meen nyttekki.
Kävin viime raskaudessaki ar-ultrassa. Tosin viime raskaudessa mulla oli niin kovat toispuoliset vatsakivut enkä kunnallisella päässy ultraan, joten yksityiselle varasin ajan. Ja onneks varasin! Sai mielenrauhan et kaikki on varmasti ok ja et vauveli on kasvaa oikeassa paikassa.
 
Takaisin
Top