Alkuraskauden ultra?

Muakin jänskää teidän puolesta, sportmom ja eufemia! Toivottavasti kaikki on hyvin! :)
 
Me päästään kunnallisen kautta ar-ultraan, kun kesällä oli ns. tuulimunaraskaus, joten nyt katsotaan ajoissa, että onhan siellä varmasti joku kyydissä :). Tää odottelu on vaan niin hermostuttavaa! Etenkin kun tuntuu, että raskausoireita on niin vähän esikoisen onnistuneeseen raskauteen verrattuna.
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. :Heartred Sydän sykki ja kaikki oli niinkuin pitääkin. :) Koko vastasi pari päivää pienempää kuin menkoista laskettuna, mut muuten kaikki näytti oikein hyvältä. Huh, mikä helpotus!
 
Hienoa SportMom! Onnea!

Meillä ois ultra torstaina. Nyt taas jännittää! Kerennyt tässä kuitenkin jo haaveilla ja suunnitella niin on iso pettymys, jos ei ole kaikki kunnossa.
 
Eufemia ihana että toinen sydän sykkii!! Toivotaan että tämä sydän jaksaa koko raskauden. Oliko siitä mitään et voiko toisen kohdalla olla vain että ei ole viälä kehittynyt sinne asti vai ?
 
Eufemia hyvä kuulla että sydän sykkii. Oon ymmärtänyt että aika yleistä kaksosraskaus, mistä toinen "onnistuu"
 
Ei ollut puhetta et ois voinut jäädä kehitys taaemmas. Vain että ei oo varmaan lähtenyt kasvuun kun pussi oli jo littanampi kuin toinen.

Tää on mun toinen tämmönen raskaus jo.
 
Onnea sportmom, ihana kuulla! Ja Eufemia myös, hienoa että yksi sydän siellä ainakin sykki. :)

Katkis, oon pahoillani. Voimia :Heartred
 
Ihanaa Sportmom :Heartred

Eufemia toivottavasti tämä toinen pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hyvin :Heartred

Katkikselle voimia :sad001
 
Katkikselle pahoittelut ja voimia jatkoon! Niin ikävää kuulla näitä uutisia!

Eufemialle onnea yhden pikkusykkeen löytymisestä!
 
Takaisin
Top