Alkuraskauden ultra?

Samaa pohtinut, että pitääkö viel ennen joulua käydä ultrassa, kun varhaisultra 21.11. Julkisen nt ultra saatiin vasta 27.12... ois ollu kiva saada kertoa uutiset joulun aikaan sukulaisille... :Heartpink
 
Itse olen hiukan kahden vaiheilla. Todennäköisesti odotetaan nt-ultraan.
 
Aluks ajattelin, et odottais vaan nt-ultraan asti. Mut nyt ollut muutaman päivä semmosta verestävää/rusertavaa vuotoa niin mielenrauhan vuoksi pitää kyl päästä jos tää vielä jatkuu..
 
Me ajateltiin että vois käydä ar-ultrassa, kun np-ultra mennee kuitenkin tammikuulle.
 
Meillä on ultra viikolla 7+1 ja päivämäärä 4.12

Maksaa 139€ kelan jälkeen. Samassa paikassa missä oltiin lapsettomuushoidoista keskustelemassa.

Hirveää odottaa sinne asti. On kokoajan aivan kauhea pelko. Ei kanssa pysty oikein nukkuu yöllä.
 
Mulla on huomenna, viikkoja sillon 7+2. Tosi rauhallisena oon tähän asti sitä odottanut, mutta nyt alkaa pikkuhiljaa jännitys kasvamaan. :eek: Vielä iltapäivällä huomenna, joten koko huominenkin pitää vielä jännittää.
 
Meilläkin välipäivinä tulee 12vk täyteen, olis ihana saada jouluksi "varmuus" pienestä :) Pitää vielä miettiä kallistuuko ar-ultraan.
 
Meillä ensi viikolla tiistaina alku ultraus ja sen perään neuvola, hivenen kyllä jännittää.. [emoji4] laskin että 12 viikon ultra osuu viikkoa ennen joulua. Mietinkin jo että pitäskö perua se ensi viikon aika mutta kyllä me mennään. Pakko saada myös varmuus.
 
Mille viikoille varhausultra kannattais ottaa? Itsstä alkaa tuntui ettei olis ees raskaana ku oireet on niin olemattomat.. Ei uskalla yhtään luottaa vaan raskaustestin tulokseen.
 
Mille viikoille varhausultra kannattais ottaa? Itsstä alkaa tuntui ettei olis ees raskaana ku oireet on niin olemattomat.. Ei uskalla yhtään luottaa vaan raskaustestin tulokseen.
Sillon kun mulla oli kkm, niin gyne suositteli tulemaan seuraavassa raskaudessa 7+ -viikolla, koska siinä vaiheessa pitäis jo sykkeen näkyä hyvin jne. Esikoisesta kävin 7+6 ja tosiaan nyt huomenna 7+2.
 
Täällä meillä tehdään neuvolassa alkuraskaudenultra viikkojen varmistamiseksi, ettei sitten tule hukkareissuja np-ultraan, johon pitää ajaa 150km päähän.
 
Mä olen pohtinut, että menisin ultraan jo aiemmin varsinkin kun vuotoa on ollut pari päivää. Tosin vielä pitäisi odottaa kun viikkoja niin vähän, ettei mitään näy. Neuvola sanoi suoraan, että nopeimmin vastauksen saa kun käy yksityisellä. Toivottavasti vuoto lakkaisi. Inhottavaa ootella mitä tapahtuu seuraavaksi.
 
marce86, joo samaa sanottiin, kun neuvolaan soitin. Millonkohan olis ns. aikaisintaan kun kannattais mennä ultraan... ei tullut kysyttyä. Mä en oikein osaa rauhoittua kun tätä vuotelua ollu nyt yli viikonlopun :/
 
7 viikosta alkaen pitäis sykkeen näkyä. Ennen sitä ei oikein muuta pysty toteen kun että on raskauspussi. Yksityisellä voi kyl näkyä paremminkin ku tuoreemmat laitteet yleensä kun kunnallisella. Jos jotain hyvää haluaa näistä keskemenoista nii mä pääsen kunnalliseen ar ultraan. Se on jo 27.11 sillon pitäis olla 7viikkoo
 
Ekan ultran saa varmaankin neuvolan kautta? Mulla on varattu aika neuvolaan 23.11. toivoisin että ennen joulun pyhiä sen pois alta että saisi jakaa sukulaisille vauvasta kuvia.
 
5h vielä ultraan. :eek: Vaikka mä oon mielestäni ottanut tosi iisisti tän odotuksen, niin taidan mä alutajuntaisesti jännittää aika paljonkin. Ei vaan oo jotenkin ehtinyt (ja halunnut) ajatella kovin paljon asiaa, kun arki on kiireistä, mutta taitaa sitä kuitenkin tietämättään mielessään käsitellä. Öisin oon ainakin valvoskellut, kun esikoinen on ensin herättänyt ja sit en saa enää unta. Kaikki oireetkin on nyt kadonnut. Noh, tänään tulee joka tapauksessa selvyys tilanteeseen. Hui!
 
Tsemppiä odotteluun :) Muistaakseni mua alkoi myös jännittää eniten esikoisen kohdalla vasta samana päivänä kun oli matkalla varhaisultraan. Jotenki olo sitä ennen ollut ajattelematta asiaa ja yhtäkkiä se iski :D
 
Tsemppiä ultran odotteluun SportMom ja Eufemia! Tulkaa sitten kertomaan kuulumiset!
 
Mäkin oon ihan jännittynyt täällä teidän puolesta sportmom ja eufemia :)

Kertokaa sitten miten meni!
 
Takaisin
Top