Alkuraskauden ultra?

1e6149d3a4754c70b6ae0355ba092ebb
kaikki oli hyvin. LA 6.7 :)
 
Onnea mamma!

Täälläkin hyviä uutisia! Syke löytyi ja vastasi viikkoja 7+3. :Heartred Menkkojen mukaan ois 8+1, mutta en ole huolissani kun viimeksi oli vielä enemmän jäljessä. Huomenna neuvola niin katsotaan mihin laskettu aika menee. Voi olla että joutuu kesäkuisiin siirtymään.
 
Onnea jo ultranneille! :) Ja kiitos kokemuksista, päädyin minäkin varamaan Perhe-Arteen ajan marraskuun lopulle, kahdeksannelle raskausviikolle. Sain ekan neuvolakäynnin vasta joulukuun puoliväliin, jolloin eka ultra venynee ehkä ensi vuoden puolelle - en kyllä malta tämän ensimmäisemme kanssa arvailla ja odotella niin pitkään... :wink
 
Ihania ultra-uutisia. Minäkin varasin ultran Perhe Arteen reilun viikon päähän jolloin 7+2 :)
 
Onnittelut ihanista uutisista! :Heartred

Onko Oululaisilla kokemusta alkuraskauden ultrista, ootteko missä käyny? :)
 
Täällä jo hyvissä ajoin varattu ar-ultra-aika 21.12. Tuolloin olisi viikkoja 8+5, jos kaikki menee hyvin. Halutaan jouluna kertoa uutiset ja mahdollisimman tuoreella varmistuksella, että asiat on kohdillaan. Jos ei olekaan, niin on pari päivää aikaa toipua ennen joulua... Varattiin jo nyt, kun ennen joulua voi ultrissakin olla aika ruuhkat.
 
Marjasas minulla on takana yksi keskenmeno ja trisomia lapsen synnytys rv34 niin saan sen vuoksi heti alussa ylimääräisiä ultrakäyntejä. Niin en oikeen tiiä :)
 
Pääsekö sinne ihan "omasta tahdosta"? Esikoisesta sai käydä siellä vaan ne kaks normaalia käyntiä :)
Mä veikkaan että sinne ei pääse, kun on kunnan. Seurailevat sitten jos on aiemmin ollut ongelmia. Meri oulu neuvolassa maksaa muistaakseni 60 e ja pieni hinta mielenrauhasta.

Meinaa olla vähän hermostuneet tunnelmat odotella vielä pari päivää..
 
Mä veikkaan että sinne ei pääse, kun on kunnan. Seurailevat sitten jos on aiemmin ollut ongelmia. Meri oulu neuvolassa maksaa muistaakseni 60 e ja pieni hinta mielenrauhasta.

Meinaa olla vähän hermostuneet tunnelmat odotella vielä pari päivää..

Näin määki ajattelin! Aattelin ite kans tonne Meri ouluun soitella ja kysellä miten sielä on aikoja :)
 
Takaisin
Top