Alkuraskauden ultra?

Mä oon menossa yksityiselle Perhe-Arteen, maksaa 70e+toimistomaksu. Ultran tosin tekee kätilö lääkärin sijaan, mistä lienee tuo edullinen hinta. Mutta ihan hyviä kokemuksia olen kuullut ja lukenut kyseisestä paikasta. Toimii Helsingissä ja Lahdessa, vinkkinä jos on muita odottajia näiltä suunnilta ja halua käydä edullisessa ultrassa.
 
Kyllä ajattelin mennä... Keskenmeno kesäkuussa ollut niin jotenkin tuntuu, että siitä saisi vähän mielenrauhaa. Yksi tytär löytyy entuudestaan, raskausaika sujui silloin moitteitta, kaikki meni hyvin :) Nyt vain aiempi keskenmeno vähän varjostaa tätä..
 
Mä menen ens viikolla rv6.ihan kunnallisen kautta pääsen ku takana yksi keskenmeno raskaus ja lapsen kuolleena synnyttäminen RV 34..
 
Mä oon menossa yksityiselle Perhe-Arteen, maksaa 70e+toimistomaksu. Ultran tosin tekee kätilö lääkärin sijaan, mistä lienee tuo edullinen hinta. Mutta ihan hyviä kokemuksia olen kuullut ja lukenut kyseisestä paikasta. Toimii Helsingissä ja Lahdessa, vinkkinä jos on muita odottajia näiltä suunnilta ja halua käydä edullisessa ultrassa.

Mä tai me, mennään kans tonne perhe-arteen. Lahteen. Matkaa kyllä tulee joku 50km,mutta hintaan nähden se kannattaa. Täältä parista paikasta kyselin ni joku 190€ :0
Yhdessä paikassa olis n.110€, kävin viime kerralla, mut oli niin jotenkin vastenmielinen gyne että jäi huono fiilis ko paikasta eikä sinne edes löytyny sopivaa aikaa nyt joten, ajellaan sitten perjantai aamuna.... Oon kehitellyt joka päivälle jotain tällä viikolla että menis äkkiä.
 
Mäkin meen Perhe-Arteen. Esikoisen varhaisultran aikaan sitä ei ollut vielä Helsingissä ja sillon kävin Femedassa (maksoi n.120e), mut sit se tuli tännekin ja käytiin 4D-ultrassa Perhe-Artessa.
 
Terveystalossa maksoi 143 euroa korvauksen jälkeen. Ensi kerralla mennessä ultraan pääsen seurantakäynnin maksulla, niin on halvempi
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista tinkanen! Oletko nyt kuitenkin menossa vielä alkuraskauden ultraan? Eikös sulla pitänyt olla se ihan justiinsa, ekojen joukossa? Varmasti ihan mieletön fiilis nähdä pikkuinen ja sykkivä sydän niin pitkän yrityksen jälkeen, mitä teillä on ollut!
 
Kiitos starling !

Me päädyttiin perumaan ultra, olisi ollut perjantaina. Ja koettiin nyt hieman turhaksi tähän perään. Varataan uudelleen mikäli kunnallisen ultraan "liian" pitkä väli niin käydään sitten tarkistamassa vadta tilanne jos mieltä askarruttaa :)
 
Aika hurjia hintoja:wideyed: Taidan odottaa sitä nt-ultraa ja kysyä eka neuvolassa jos vois kuunnella sydänäänet. Kuopuksesta kuului jo vko8 ja tässä samaan aikaan neuvola 8+4.

Pääsen/joudun sitten loppu aikana köymään ultrissa varmaan taas useammin, kun on niin isoja auvoja ollut.

Innolla kuitenkin haluan kuulla, miten teillä kaikilla on se eka ultra mennyt:love7
 
Tänään varasin ajan varhaisultraan. Viikkoja sillon 7+2. Hintaa tulee olemaan 91€. Menen Tre Ovumia Fertinovalle, on lapsettomuusklinikka, mutta tekevät myös näitä varhaisultria. Täällä tämä edullisin vaihtoehto, mehiläisellä, terveystalolla jne hinta todella korkea...

Tänään 5+4! :) Vointi ihan hyvä, välillä pientä etomista.
 
Me käytiin esikoisesta Femedalla maksamassa se 120e. Nyt on tullut tuo Perhe Arte mitä kaikki kehuu, niin varmaan käydään kokeilemassa se. Kysymys kuuluukin; pitäisikö käydä kahdesti kun on puolet halvempaa? Jos kävisi 7 viikolla ennen neuvolaa katsomassa sykkiikö sydän ja onko oikeassa paikassa ja sitten joulukuussa ennen joulua, vaikuttaako vielä hyvältä että voisi jouluna kertoa uutisen kun sitten se varsinainen np menee varmaan tammikuulle tai joulukuun loppuun...
 
Lise, vähän tuollaista minäkin oon suunnitellut, jos julkisen puolen ultra menee joulun yli, niin kuin varmaan meneekin...
 
Ihanaa tinkanen kun kaikki hyvin! :Heartred

Ite kans mietin nyt tota Perhe-Arten varhaisultraa kun ei neuvolan kautta päästy. Ei huvittais yhtään odotella joulukuun loppuun tai pahimmassa tapauksessa tammikuun alkuun. Tää on itelle se raskauden vaihe ku ei yhtään uskalla iloita asiasta vielä kun ei ole mitään varmuutta.. ja tosiaan jouluna ois kiva kertoa jo asiasta :)
 
Me käytiin esikoisesta Femedalla maksamassa se 120e. Nyt on tullut tuo Perhe Arte mitä kaikki kehuu, niin varmaan käydään kokeilemassa se. Kysymys kuuluukin; pitäisikö käydä kahdesti kun on puolet halvempaa? Jos kävisi 7 viikolla ennen neuvolaa katsomassa sykkiikö sydän ja onko oikeassa paikassa ja sitten joulukuussa ennen joulua, vaikuttaako vielä hyvältä että voisi jouluna kertoa uutisen kun sitten se varsinainen np menee varmaan tammikuulle tai joulukuun loppuun...

Tuo on kyllä hyvä idea käydä kahdesti ultrassa :D
 
Takaisin
Top