Alkuraskauden oireet

Tsemppiä vaikeiden vaivojen kanssa kärsiville, oksentaminen ei kyllä ole yhtäään kiva juttu! :sad001 Mä oksensin kolme päivää pari viikkoo sitten kun kiinnittyminen tapahtui, mutta onneksi se loppui siihen.

Mulla ei tällä hetkellä ole paljon oireita, vain arat rinnat ja loputon nälkä. :p
 
Täällä oireet tulevat vasta illalla. Silloin huonoa oloa, lähinnä väsymys ja huippaus. Tissit ovat arat ja makuulle kun menee illalla niin vihloo vatsaa. Nyt sitten yllättäin puski huuliherpeksen päälle, ala-asteella ollut viimeksi! Mutta päivät menee niin hyvin.. Ei mitää oireita :)
 
Raskaus oikeassa paikassa ❤, tosin pientä ei vielä näkyny. Nyt ootellaan pari viikkoa ja uusi ultra sitten ja nyt labroihin.. Helpotti tieto et oikeassa paikassa, mutta odotin kuitenkin et siellä olis joku möykky ollut. No nyt ei auta muu kuin odottaa ja katsoa kuin käy.
 
Mukava kuulla, että pieni oli oikeassa paikassa, varmasti helpotus! Oliko sulla nyt viikkoja kuinka? Jos kovin alussa on niin ei välttämättä niin tarkasti voi nähdä vielä, varmasti silloin ens kerralla saatte jotain näkyviin :Heartred ja jos sattuu se huonompi ultraaja niin ei ehkä "osaa" tarkemmin tiirailla :)
 
Nyt 5+4 ja huomenna saan tietää mitä se labra näytti. Odottaminen on kamalaa, mut muutakaan ei voi.. Onneks noi mukelot pitää kiirellisenä ja jospa se kaks viikkoa menis nopeaa
 
Kärsiikö kukaan muu aivan lahosta päästä? Poika tuli eilen kotiin ja kysy et onko isi kotona ja mä sit ihmettelin et mitä se höpisee. Sano et kun auto on pihassa niin aatteli et isä on kotona.... ja mä sanoin et nyt on poika nähny omiaan. Kunnes puolen tunnin päästä muistin hakeneeni kävellen auton ukon töistä et pääsin käymään kaupassa pidemmällä... En siis yhtään muistanu koko asiaa. Tätä on vie käyny ny useemminkin et unohdan kokonaan jonkun asian. :smiley-ashamed008
 
Olipas kiva lukea teidän oireista, sillä oon miettinyt paljonkin,että minkälaisia oireita näin alkuraskaudessa on. Itse ollut viime viikosta asti todella väsynyt ja nukkumaan oon mennyt jo klo 21 maissa, kun aikaisemmin jaksoin valvoa myöhempään. Tosin aamulla olen herännyt jo 7 maissa, vaikka olisin saanut nukkua pidempäänkin ja ennen raskautta aikaiset aamuherätykset oli vaikeita. Oon itkenyt vaikka mistä asioista, että itkuherkkyys on lisääntynyt myös. Muuten olo on aika "normaali". :)
 
Mun on alkanut oireet rauhoittua, ennen plussaa ja sen aikaankin oli jos jonkinmoista, nyt vaan alavatsan kiristelyä, häpyluun vihlontaa, finnejä, nälkä , hirvee etureppu ja iltapalelu, oon aivan jäässä ja kylmänväreitä koko aika, melkein ku kuumeessa muttei ole kuumetta o_O mihin mun kaikki oireet hävis.. ei oo edes kuvottanut pariin päivään, tietysti mieleen tulee kauheuksia, tarvii varmaan vknloppuna testailla, et onhan mun viivat vielä tallessa :shy:
 
Minulla vasta 4+5 eli ihan alussa ollaan. En oikeastaan muita oireita ole huomannut kuin tuon väsymyksen ja hiukan kuvottavan olon, varsinkin jos on nälkä tai toisaalta jos syö liikaa... Toinen tulossa, joten en ehkä ihan joka vatsan nipistelyä enää pistä raskauden piikkiin :) Toisaalta olisi kiva, että olisi jotain tuntemuksia tässä alkuvaiheessa...paitsi tietty oksentaa en haluaisi :D Mut onhan se merkki siitä, että pieni on matkassa mukana...
 
Ai joo toi palelu oli kyllä ihan mahdotonta ennen plussaa...yritin vihjata miehelle, et nyt on lämmitys laitettu liian alas ja voisko takkaa polttaa...hän totes, että on yli 22 astetta lämmintä ja vihjas, että taidat olla raskaana :D
 
Argh, juuri muita oireita tällä hetkellä oo ku toi rintojen jomotus! Ei kyl mikkää ihana tunne :mad: Vaikka tykkäisinki kyl et kasvaa ku nii pienet lärpykät aina ollu :hilarious: Välillä vaa pientä nippailua alamahassa.
 
Täälläkin oireet vähentyneet. Mahaa nippailee välillä ja tissit turvonnu..sillo tällö tulee hetkellinen huono olo. Mutta siinäpä ne ja oon alkanu miettii onkoha masussa ketää enää, toivottavasti!
 
Mulla alkanu pahoinvointi pahentua, eilen ja tänään aamulla joutunu yökkäilemään mutta eipä tyhjästä mahasta oo mitää tullu. Koko ajan etova olo! Mietinkin että ei kauaa tätä menoa salata raskautta... Ja tänään kun ajettiin pillit päällä nii liikutuin siitä kuinka toiset autot antoi mulle tilaa ja tuli tippa linssiin että tätäkö se sitte tulee olemaan... :D
 
Sitä oon itsekin tässä välillä miettinyt, että kun itsellä on ollut todella vähän näitä oireita, että onkohan tuolla matkassa vielä pieni. Toki minua väsyttää todella paljon ja näytänkin välillä ihan aaveelta, että ei tää ihan normaalia ole, jos en raskaana olisi. Pakko mun on tehdä testi viikonloppuna kuitenkin kolmannen kerran, niin josko tää epävarmuus helpottuisi. :)
 
Mä tein kans testin päivää ennen ultraa varmuuden vuoksi :D
 
Alkoi vähän naurattaa niemja sun kirjoitus, koska muutamia päiviä ennen plussaamista, kun ajelin kotiinpäin maantiellä ja takaa tuli amppari, mä tietty tein tilaa ajamalla mahd. reunassa ja kun se amppari ohitti mut niin mä liikutuin ja tihrustin siinä itkua ja sit se vaan yltyi kun ajattelin, et jollain on hätä ja siinä se kiitää auttamaan vilkut päällä. Vasta kun pääsin kotipihaan ni itku loppui ku seinään :hilarious:
 
Huh hyvä että teillä muillakin on samanlailla oireet rauhoittunut, tulee heti luottavaisempi olo, mut silti pakko varoiks viel testailla :rolleyes:
 
Mä sain tänään tietää sen verestä otetun hcg:n se oli 13459... Ja 5+4 otettiin toi verikoe.. No netissä aikani etittyä ni toi on aika reilusti yli viikkoihin nähden... Tälläsiä ei kyllä tartteis tietää ku ylimäärästä päänvaivaa aiheuttaa..
 
Takaisin
Top