Alkuraskauden oireet

Mulla näyttää vaaka aina siihen noustessa joitain satoja grammoja vähemmän kuin viimeks, eli paino ei oo tippunut yhtäkkiä tota neljää kiloa vaan tasaseen tahtiin, eli tuskin on pelkkiä nesteitäkään...tosiaan aiemmilla kerroilla oon synnäriltä lähtenyt 11 ja 13kg kevyempänä kuin mitä oon ollu ennen odotusta, joten mielenkiintosta kattoa kuinka nyt käy :rolleyes: Toivottavasti nyt en ainakaan lihois, ihan riittävästi on pläskiä jo valmiikskin... :D
 
Ja siis yhtään en oo tahallani syömisiä vahtinut saati yrittänyt painoa pudottaa! Sitä vaan lähtee, kun mitään ei tee mieli syödä ja niistä vähistä väkisin syödyistäkin osa tulee pihalle samantien :sad001
 
Onkos kellään ruokahimoja tällä hetkellä? Mulla on menny kaikki himot ohi, mutta yökötykset tullu tilalle. Liha ei uppoo, ei sitte millään :D
 
Täällä himo jauhelihaan! Tekis mieli paistaa ja syödä koko paketti :D
 
Mää kiskon appelsiinimehua litran päivässä ja sit on yhet karkit joita on pakko saaha.
Sit on tämmösiä vaihtelevia, aluks söin mielettömästi ruisleipää, sit piti saaha vaaleaa leipää. Nyt kiskon salaattia tietyllä kastikkeella, ja kohta varmaan jotain aivan muuta.
 
pepeXXL, hyiii :D ajatuskin yököttää! Ehkä mä jossai vaiheessa pääsen taas lihan makuun ;D

Ja salaatti on toinen, ei uppoo ei. Tänään aamupala mysliä, kaffilla ruisleipää jossa paaaaljon tomaattisiivuja, ruokatunnilla leipää ja "jälkkäriksi" mansikkaa ja mustikkaa. Iltapäivällä lisää leipää ja nyt taas meni mansikkaa ja mustikkaa!! Et pitäs tähän vähän vaihtelua saada..
 
Takaisin
Top