Plussaamisen jälkeen alkoi alavatsakipuilut, kun vaikka nousin istuviltani niin tuntu sellasta ikävää venymistä/vihlasulta, ihan ku oisin liian nopeasti tehny nousemisen. Saattaa tulla myös yskiessä tai aivastaessa. Tuntu vähän sellaselta vihlasevalta venähdykseltä. Pissalla oon ravannu aikalailla. Tissit on kipeet. Illalla alkaa nukuttaa tosi hyvissä ajoin, mutta aamulla herään ennen kellonsoittoa, paitsi jos unta tulee alle 7h niin oon ihan kuolemanväsyny
Jos tulee reilu 7h niin herään omia aikojani tosi pirteenä.
Vatsa on ollu sekasin muutamana päivänä. Eikä sillee vähäsen vaan niin pahasti että oon kippurassa kivusta... Eilen oli pahin päivä, piti lähteä töistä aiemmin kun oli niin huono olo, vatsa sekasin, oksetti, hiki ja vilun väristykset
Pöntön halailuks meni illalla. Sit kuuden jälkeen helpotti eikä mitään oireita. Paitsi tietty heikotti ku kaikki tuli läpi ja pystyin vaan siemailee sokerivettä.
Positiivisina oireina se, että alkuviikosta oon järjestelly kotona kaikenmaailman kaappeja ja hyllyjä ihan innoissani
Sisko on ainoo joka tietää, meidän lisäks raskaudesta, niin vähänkö se sai eilen täyslaidallisen yhyyy mulla on niin paha olo-viestejä :angelic: