Alkuraskauden oireet

Musta tuntuu et oireet vaihtelee "voimakkuudeltaan" päivittäin, tissit on hullun kipeät olleet jo ainakin 6-7vkoa, etureppu ilmestyi pari viikkoa sit kamalalla turvotuksella. Välillä vähän vaikea saada vatsa piilotettua kun oon ollu litteävattainen ennen. Joka yö about 3-4 aikaan on pakko lähteä vessaan. Ja iltaisin paleltaa! Huimaus, neuvolassa sanoivat et turhan alhaiset paineet..! Ja itkupotkuraivarit, ne ihanat jotka iskevät ihan sit milloin vaan vatsaa nipistelee yms välillä mut nyt ehkä jo vähemmän kuin alussa. Tänä aamuna nähtiin pikkupapu 3mm, siellä se hengaili pussissaan kohdun sisällä. Mut odottavan aika on piiiiiiiiiiiiiiiiitkä......:clock
 
Niiskuneiti85 mulla oli Hcg 12941 rv 5+3. Se on vaan hyvä jos enempi, huolissaan kannattaa olla jos olis vähempi :)

Ja viitearvoihin se menee. Kaksosraskaus nostattaa arvoa :wink
 
Elennah: Täällä myös ihan kamala väsymys, mutta mä toivon, että tää helpottuu jossain vaiheessa tai sitten tähän vaan on pakko yrittää tottua. :D
 
Mulla taas älytön väsymys kun koulusta pääsen ja sit ei jaksa mitää.. Mutta auta kun ilta tulee ja kello lähenee puolta yötä niin väsymys yhtä paha mutta ei tule uni sitten millään! Eli vajanaisilla tunneilla on nukkunut viimisen viikon ajan ainakin.. Haukotus!
 
Mä oo huomannu et tarviin päikkärit jos on urheillu enemmän päivän aikana ja silti vaikka otan päikkärit niin oon nukahtamis pisteessä kun kello lyö kymmenen ilalla. Aamullakin oon kuulemma unisempi. Nythän tää on sopinu mulle kun oon ollu työttömänä, mutta ens viikolla työhaastatteluun ja jos hybin käy niin meen sijaisuutta tekeen keittiölle. Saas nähä paljonko hynyilyttää aamuvuoroihin nousta. Kun ei meinaa muutenkaan päästä ylös sängystä aamulla :dead:
 
En jaksanut ihan kaikkia oireita lueskella, mutta mulla tuntuu, ku olis jatkuvasti tamponi paikoillaan.. Sellainen jännä paineen tuntu. Onko muilla tällaista "oiretta"?
 
Niemja oliko sulla kaksoset? Mut hyvä jos normi rajoissa (huokaus). Neuvola sano tänään et sen takia seurataan kun takana keskeytyneitä keskenmenoja. Maanantaina uus labra. Odottavan aika on pitkä...
 
Iltaa mamit :happy:

Mul oli viikot 3-6 oireita mutta nyt on vähenemään päin ! Ärsyttää kun ei tiiä että onko kaikki hyvin. Tissit on onneks vielä kipeet ja tuntuu että kohtu kasvaa/venyy tai jotain siä tapahtuu =) väsy nyt on mut oon muutenkin aika väsy etten tiiä laskenko sitä oireeks.. no joo itkettääkin aika herkästi ja pääsetelen ihme nauruhörähdyksiä.. mut herkkäkin oon ollu jo aikasemmin..
Noniin ja nyt kun aloin miettiin niin korvat on menny lukkoon parina päivänä ja soinukkin kivasti siellä. Nyt oon aivastellu pari päivää myös, joku flunnsanpoikanen pukkaa kylään..

Mäkin haluisin tietää ton Hcg arvon mutta ei sitä kuulemma huvikseen terkkarilla tehdä :confused:
Viä olis 12 päivää ekaan neuvolaan sillon on rv 7+6 :flower
 
Ääää, inhottaa. Nyt tulee vaan tummempaa vuotoa. Tai ei oikeestaan ole etes vuotoa vaan vähän tulee vaan pyyhkiessä, mutta nyt oli jo melko ruskeaa :D Yritän silti itselle hokea et ihan normaalia mutta miksi pitää tulla edes tuollaista.
 
Ei ollu mutta luin netistä että se nostaa arvoa :) tassu mulla alkoi kans joku rusehtava vuoto, oli pikkareis ja tuli pyyhkies, en tiä pitääskö soittaa lääkäriaikaa vai mitä.. Ku keskeytymätön keskenmeno takana kuitenki.
 
Apua tänään oli niiin äklö olo aamusta että meinas puurot lentää ulos :hungover: toivottavasti pysyis ruuat sisällä.
 
Täällä iltapahoinvointi otti vallan!:) tuli ihan kuumeinen olo ja sitten lens kaaressa.. toivottavasti oli vaan yhden illan juttu ja jäisi siihen:)
 
Mä en ehkä olis rusehtavasta huolissaan, kun eikös se tarkoita että on vanhaa sisälle jäänyttä verta, voin kyllä olla kovin väärässäkin, mulla ei yleensä ole rusehtavaa tullut kuin menkkojen loppupuolella..
 
Mä en kestä..yöllä pisteli rinnoissa ja pari tippaa maitoa tullut :-o aikasemmissa raskauksissa ei ees rinnat raskausaikana turvonnut..
 
Joo edelliset menkat oli kyllä hyvin niukat että ehkä sitäki vois tulla ulos, silti pelkään keskeytymätöntä keskenmenoa taas... Toibottavasti pääsen lääkäriin illalla.
 
Aika vähän oireita täällä, lähinnä huimausta, hengästymistä, väsyttää ja välillä etoo. Ajatukset pyörii tietysti tuon verisen vuodon ympärillä vaikka edellisessäkin raskaudessa niitä oli ja harmittomia oli. Jokainen raskaus on tietty erilainen ja ainahan sitä miettii, että entä jos onkin mennyt kesken. Mutta kipuja ei ainakaan ole ollut, joten seuraillaan tilannetta, jännitellään ja toivotaan parasta!
 
Takaisin
Top