Alkuoireita

Istun paikoillani niin hengästyn :D sydän tykyttää. Mistä se johtuu.välillä tuntuu et sydän tykyttää kurkussa.

Täälläki hengästymistä.. Voi johtua mulla kyllä siitäki ku nenä kokoajan nii tukossa nii hankala hengittää

Neitinuttura mainitsi valkovuodon lisääntymisen. Onko muilla? Itselläni tulee tosi paljon ja edellisestä km-raskaudesta muistan sen vasta ajalta, kun vatsassa ei enää ollut elämää... Täällä rv 9+4 ja muut oireet kadonneet viikko sitten.

Onko muilla ollut alavatsassa koko raskauden ajan pientä kipuilua/pistelyä/tuntemuksia päivittäin? :)

Hengästymistä täälläkin, osasyynä taisi olla roimasti laskenut hemoglobiini. Neuvolasta suositeltiin nyt aloittamaan rautatablettien ottaminen, kun oli päässyt niin alas ja 12 täyttä viikkoa tuli täyteen. Ennen sitä ei saa aloittaa raudan ottamista, näin ainakin mulle kerrottiin.

Mä oon päässy niin helpolla tän raskauden suhteen. Siskolla ja äidillä myös hyvin helpot raskaudet, josko mullakin näin :) Viimeset 3 viikkoa ollu lähes oireetonta, väsymystä ja tissien arkuutta, ei muuta. Mutta huomenna selviää onko masussa elämää vai ei.

Tämä väsymys on jotaki ihan järkyttävvää.. Heräsin tännään 12 aikaan, jaksoin valvoa 2 tuntia ja aloin nukkuun, nukuin melkeen 3,5h.. Eikä loppua väsylle näy:S

Mulla on. Tänäänkin ollut lähes koko päivän. Kävelylenkkikin teki tuskaa kun mahaa jomotti. :confused:

Onko sulla menkat myöhässä? Mulla ainakin oli näitä samaisia jo alusta alkaen. Oma kokemus :)

Tänään piti alkaa, yleensä kellon tarkasti alkanu aamulla.nyt vaan välillä tota menkka jomotusta, rinnat kipeet,sattuu ottaa liivit pois,hengästyttää kaikki, jopa syöminen :D lämmöt yli 37,sattuu välillä nivusiin yms.

Ei muuta kun testiä tekemään, sillähän se selviää. Plussatuulia!

Valkovuotoa täälläkin, ajoittain paleltaa, nukkuisin paljon enemmän kuin ennen ja silmät kuivaa.
Lisäksi hengästymistä täälläkin ja jos on pidempään kyykyssä ja nousee ylös, niin usein vähän huimaa. Huimaus kyllä varmaan vielä pahentuu myöhemmin.

Mulla ei oo ollut ollenkaan mitään niitä "klassisia" oireita joista moni arvaa olevansa raskaana. Ei palelua, ei pahoinvointia, ei tarvii vessassa ravata normaalia enempää (omasta mielestä, paitsi öisin), eikä mielitekonsa mihinkään ruokiin. Välillä aiemmin siksi kyseenalaistanut ollaanko tässä edes raskaana, varsinkin kun muut niistä puhunut täällä alvariinsa. :grin

Muumimammuli, täällä on joka päivä jos jonkinmoista tuntemuksia. Nyt on taas parina kolmena päivänä ollut menkkamaista jomotusta ja sitten on lähes joka päivä pientä vihlontaa/pistelyä.

Takaisin