Alkuoireita

Mulla ihan sama juttu! :D
Nyt mulle on tullu toi nenän tukkoisuus. Onko muilla?
Onneks ei silleensä oo mikää kauheen ikävä vaiva.

Mulla ihan sama juttu! :D
Nyt mulle on tullu toi nenän tukkoisuus. Onko muilla?
Onneks ei silleensä oo mikää kauheen ikävä vaiva.

Mä oon vähä kiinnittäny huomioo tuohon nenän tukkoisuuteen?? :D illalla ku menin nukkumaan niin kauhee tuhina kuulu vaa ku en pystyny ihan vapaasti hengittämään. Ihan ku ois nenän limakalvot turvoksissa?

Tääl kans dedä ihan dukossa, eli tukkoisuutta :D. Kuuluu normaaleihin raskausoireisiin, useille tulee, mut ei kaikil. Mul tais ihan alussa olla samaa oiretta flunssaoireilla höystettynä, mut sit se katos ja ny tullu takas tää tukkoinen nenä :)

Mulla on kans välillä tuota nenän tukkoisuutta. Aamuisin saatan herätä siihen enkä sit saa enää tuhinan takia unta :(

Täällä kans yks räkänokka, aamuisin ja iltasin kun meen nukkumaan. Mahallaan olo tuntuu välillä jotenkin erikoiselta, tavallaan epämukavalta. Muutamana aamuna ekat hörpyt vettä tai mehua on juoksuttanut vessaan halaamaan pyttyä. Mut sen jälkeen aamupala nassuun ja menoks, eikä yleensä mitään :wideyed:
Ruokaa menee vähemmän, etenkin päivällinen on tuottanut nyt viikon vaikeuksia kun ei meinaa laskea ollenkaan. Ei vaan maistu. Mutta noin niinku muuten oireet on musta lieventyny :happy: väsymystä, mutta josko sekin taittuis muutaman viikon päästä. rv11+0 näillä eväillä.

Täälläki tukkoinen nenä, surullisen kuuluisa pahoinvointi ja ne HAJUT!! Mä en voi edes mennä jääkaapille ilman yökkäilyä... Ja eilen sen pesin ja siivosin oikeen kunnolla mutta kuitenkin haisee :( mieski haisee välillä hirveelle, kaljaa ei raukka saa juoda ku seki haisee :D

Poikaviiva! Hävystä napaan ohut, silminnähtävä viiva! Viikkoja on tosin vasta 8+3 joten se on varmaan joku pigmenttijäänne ed.raskaudesta tai jotain. Olen luullut että viiva näkyy (jos näkyy) vasta puolessavälissä.
Vaihtoehto tietenkin on aina että olen tulossa hulluksi ;)
Onko muilla kokemusta? Poikaviivasta siis, ei hulluksi tulosta... :D

Mulla toi linea negra (poikaviiva) on vieläkin esikoisesta iholla haaleena. On kyllä komea viiva ku se menee koko masun poikki.

Mul tais ekan kolmanneksen jälkeen sillon se viiva alkaa näkyy haaleena ja voimistu sit aina loppuun asti

Mulla oli esikoisesta vahva viiva tisseihin saakka, mutta yhtään en muista koska alkoi ilmestyä.
Nyt oon jo vähän aikaa mukamas nähnyt napaan asti haaleahkon viivan ( nyt rv12+1) :)

Alkuraskauden oireita, mm.
* Nännien arkuus, rintojen turvotus
* Tihentynyt virtsaamistarve
* Valkovuodon lisääntyminen
* Jano
* Palelu
* Väsymys

Täällä ihmetellään muutenkin vähäisten oireiden (etominen, rintojen arkuus ja turvotus) lähes täydellistä häviämistä ja viikkoja 8+1...kammottava huoli ja pelko keskenmenosta.. :( neljän viikon päästä olisi vasta ultra tiedossa...

Outotytto81, mullakaan ei alussa ollu paljon oireita. Rinnat oli kipeät ja välillä yökötti. Pari viikkoa sitten tuntu häviävän viimeisetkin oireet. Nyt on menossa 11+6, ylihuomenna olis ultra. Uskon että siellä kaikki kuitenkin hyvin, lähipiirissä on monta joilla melko oireeton raskaus ja kaikki ovat terveinä ja täysiaikaisina syntyneet

Mullakin on nenä tukossa. Iltaisin varsinkin, kun käy nukkumaan tuntuu ettei henki kulje normaalisti. Tukkoisuutta oli jo just ennen plussaamista.

Mulla on nenä aamuisin tukossa.. Viime viikolla lopetin allergialääkkeet kun ei auttaneet eli johtunee raskaudesta. Hyvä etten turhaa niitäkään nyt syö :) eilen oli alaselkä kipeä koko päivän mutta luulen että johtui selän jumituksista.. Nyt parempi kun käytin vähemmän tyynyjä yöllä :D mies oli edellisen yön töissä ja kun tuli olin nukkunut hänen tyynyjen ja peiton päällä, eli ei ihme jos oli vaan jumissa.

Ihana lukee teidän oireita, mulla testin teko edessä :) oireita tuntus olevan
* rinnat kipeet/nännit
* nenä tukossa
* palelu
* mahassa nippailua
* välillä etoo syönnin jälkeen
Onko kellään hengästymistä ollu,välillä syödessäkin huomaa et on hengästyny :D tai kävelen yläkertaan, laitan pyykkiä narulle niin hengästyttää!?

Takaisin