Ahdistaako joku asia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rosita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihana ketju, tuli juuri tarpeeseen:
Ahdistaa! Imetys, äitiys, koulun läpäiseminen (harjoittelua ja tutkintotilaisuutta vaille valmistuminen), hygieniapassin suorittaminen joka on mennyt jo 2 kertaa penkin alle vaikka en ole tyhmä!
Ahdistaa! huonosti nukutut yöt, mun flunssa että tekeekö se pahaa sikiölle olla räkätaudissa, mun eilinen ja tänpäiväinen poissaolo flunssan takia harjoittelusta..

Citrus sulla siis kaksoset ja nyt tulossa uusi tulokas, haluan onnitella vaikkei siltä nyt tunnukkaan <3 ymmärrän sun oloa jotenkin, tsemppiä.

Voi APUA citrus! En nyt osaa sanoa just muuta..paitsi onko tämä Aprillia ? :wink

Oho, Citrus! Mäkin ajattelin ensin, että on aprillia, mutta onhan toi aika rankka aihe pilaksi. Oliko teillä suunnitelmissa tehdä kaksosten jälkeen vielä lapsia?

Ohoh!! No onpa iso yllätys ja sattuikin osumaan tarkalle se ehkäisytön kerta. Tsemppiä jajaksamista kovasti sekä mahdollisimman hyvää vointia!! <3

Onnea Citrus! Meilläkin mies tuossa vihjaisi eilen,että jos tulisit nyt raskaaksi, lapsilla olisi vain 1v ja 2kk ikäeroa, eiks olis kiva :D

Koirankarva keskustelu. Meillä on koira. Ronja saa nuolla naaman ja peuhata tytön kanssa niin paljon kuin haluaa. Nehän nukkuukin välillä meidän sängyssä vierekkäin. Neiti ottaa välillä koirankarva tuppuja ja tunkee suuhunsa. Kysyin tuota erikseen vielä lastenlääkäriltä ja hän sanoi, että on tutkittu että koiran läheisyys (sis nuolemiset) vähentää korvatulehduksia erityisen + muita sairauksia vauvoilla :)

Tuosta hygieenisyydestä oon kyllä lukenu ja ymmärtäny et huonontaa just vastustuskykyä ja lisää allergioita... Yleisesti siis... Eihän se silti sitä tarkoita, että kaikki joiden käsiä ei vauvana ole koirat nuolleet, olisivat sairaita ja allergisia, vaan se on todennäköisempää:). Sopivasti multaa kynsien alla ja pusuja koirille;) kyllä meilläki koirat saa vauvaa nuuskutella ja nuolasta nyrkistä. Paitsi sillon kun olivat käyneet tutustumassa isoveljen kakkavaipan sisältöön:-X.... Sen jälkeen en itsekään iljennyt koiraan koskea vähään aikaan:D

Voin heti mabness keilata ton ajatuksen . Mun miehen veljen perheessä on koira ja kaksi lasta,on likaista ja koirankarvoja on jopa ruokakautasilla ja kahvikupeissa. Toinen poika on ollut aina terve kun taas toinen on kokoajan kipeä ja just laitettiin putket korviin kun on jatkuvasti ollut korvatukehduksia. Kyllä se vaan niin on et joko sairastut tai et, ei siinä oo koirankarvoilla mitään tekemistä sen kanssa.
Meillä ei ole lemmikkejä ja mun kaikki 3 poikaa on tosi terveitä, hyvä jos edes kerran vuodessa saavat flunssan. Tytöstä ei vielä tiedä mut toistaiseksi on pysynyt terveenä.

Onnea citrus, ,päätittepä mitä hyvänsä...

Tsemppiä citrus! Niin vahvat viivat et taitanee olla taas kaksi kyytiläistä. ;) siihen ku sulla on ollut taipumusta useemminkin :D

Takaisin