NinjaKirppu
Näppärä viestien naputtelija
Oon jo pari kertaa tänne kirjottanu meidän kissoista ja niihin liittyvästä ahdistuksesta. Tänään pomppasi taas ahdistus kattoon asti. Sunnuntaina lähetettiin toinen kissoista äitini matkaan koska hän osoitti mieltäs kuseskelemalla turvakaukaloon. Sen jälkeen kun olin viikon aikana pessyt kankaat neljään otteeseen minulle riitti. Toinen kissa jäi siis vain meille. Nytten olin menossa jokapäiväiselle lenkille vaunujen kanssa niin niihin oli kustu silleen että jouduin kaikki pistämään pesuun. Eikä siinä vielä kaikki. Meillä on kylppäriremppa meneillään eikä ole sunnuntain jälkeen ollut suihkua käytössä. Olin tänään menossa kaverini luokse kahville ja samalla suihkuun. Oli kai tämäkin katti päättänyt kusta turvakaukaloon. Voin myöntää että semmoset ärräpäät pyörii nytten päässä. Luojan kiitos likka nukkuu ihan hyvin tossa koliikkikeinussakin ettei tartte nytten hermostuneena yrittää nukuttaa mihinkään muualle.
siinä hän taas eilen ihmetteli kun vauva oli itkenyt lähes koko ajan ja 4vee kiukutteli...sanoin vaan et tervetuloa mun maailmaan! Hän on niiden kanssa 1-1,5h illassa ja mä oon niiden kans lopun vuorokaudesta.
Eniten ehkä ärsyttää se kun yritän vauvaa nukuttaa ja mies on jo peiton alla, niin hän nukahtaa sekunnissa kun minä hyssyttelen 1-2 tuntia vauvaa unten maille