Peppipupu
Asioista perillä oleva
Mä olen kanssa ääniherkkä. Nykyisessä työpaikassa kamala avokonttori ja olen ihan loppu iltaisin. Ja motkotan miehelle jos telkkari kovalla.
Ja viinan juomista en ole koskaan oppinut. Koska vältän julkisia enkä tykkää alkoholista olen usein kuski. Mulla on aivan yhtä hauskaa selvinpäin ellei hauskempaakin. Ja jaksan olla hippaamassa pilkkuun asti helposti välillä silti.
Ja viinan juomista en ole koskaan oppinut. Koska vältän julkisia enkä tykkää alkoholista olen usein kuski. Mulla on aivan yhtä hauskaa selvinpäin ellei hauskempaakin. Ja jaksan olla hippaamassa pilkkuun asti helposti välillä silti.
Jospa maailmankaikkeus teki senkin.
.

Mä leimasin meidät kaikki nelikymppiset olleen juoppoja nuorina. Hyvä tietenkin jos ei oo. Mä join nuorena vkl reippaasti. Ja oikeastaan ekaan raskauteen asti. Nyt en enää jaksaisi enkä haluakaan. Ehkä kun lapset kasvaa voin muutaman lonkeron vetässä...
.. kyllä ne näkyy alkoholinkin löytäneet nuo nykyteinit, saa nähdä miten aikuisuuden kynnyksellä käy. Vähän jännää se esikoisen omilleenmuuttoaika jo, taitaa pari vuotta mennä keskittymishäiriöisellä aika hunnigolla
. Tai mistäs sen tietää, ehkä ottaa ja yllättää huippuhyvillä opintosuoritteilla
. Ihan puskista