----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä pesen omolla ja comfortia huuhteluun. Nyt mut saa ampua.. Koitan siirtyä pyykkietikkaan. Toi etikka sanana on vaan kamala. Etikan haju/maku on kamala. Haiseeko se pyykki sit siltä?
Ihan tavallista X-tra etikkaa meillä käytetään huuhteluaineen sijasta. Se haihtuu pyykin kuivuessa ja poista pyykistä muutkin hajut.

Haittaa. Paras on semmoinen pissit, kakat, hampaat pesemättä, vanha viina ja valkosipuli yhdessä ihmisessä. Ai että.
Ei saa tällaisia kirjoittaa, laatta lentää muutenkin, ja tällainen mielikuva on aivan liikaa. :wacky::depressed::yuck:

Likaiset hampaat haisee pitkälle! :hungover: en pysty puhumaan sellaiselle ihmiselle kun kuvottaa niin etten pysty keskittymään.

Mulla on kaapissa Patykan suihkugeeli raisin. Kerran kokeilin, yök! Kuka hitossa haluaa rusinan tuoksua suihkussa?

Meillä on käytössä hajusteeton Erisan pyykinpesuun. Tulee puhdasta, ei haise, ei tarvitse huuhteluainetta.

Hajustetut pesuaineet ja huuhteluaineet haisee monta metriä vastatuuleen. Haju ei lähde millään, ei pesemällä, ei etikalla eikä tuulettamalla. Lapselle olen saanut käytettynä vaatteita, joiden hajunpostoon olen käyttänyt kaikki keinot. Kyllä niistä siedettäviä saa, ettei tarvitse pois heittää, mutta vielä kymmenenkin pesun ja käyttökerran jälkeen haisee.

Toki ällöttää ja yököttää, jos joku haisee lialle, mutta ei siitä migreeniä tule, korkeintaan oksennus. En kyllä käytä julkisia liikennevälineitä kuin todella harvoin. On meinaan sellainen hajujen sinfonia, että oksat pois.

voi että, onneksi meillä ei ole metroa:p!
Lanta kun haisee ihan hyvälle ja maalla on tilaa väistää.
Huuhteluaineita en mäkään käytä - en keksi miksi pitäisikään?
Miehen jotkin keinokuituvaatteet saattaa kerätä hajua, niihin varmaan toimis toi etikka.. sekö siis oikeesti ei jää haisemaan? Esipesulokeroonko? Kuin paljon:nailbiting:? Väkiviina vai vadelmaversio:hungry:?

Tähti!! Jiihaaa:wav, lupaavaa!!!

Lamnbi :) ....kiitos jihaasta! :Heartblue

Juuri tällä hetkellä tuumailen, että olo on oto...jopa raskaana oleva!

Maailmankaikkeus teki jotain, en tiedä mitä...joten olo on outo:eek:

Ensinnäkään itse en ole tehnyt mitään, ja juonut kahviakin tässä silloin tällöin ja uusi vuosi meni skumpan merkeissä.
Myös herkkuja on tullut naposteltua.

Jotain on, koska r-testi reagoi:chicken::eek:

Luomuraskautta voisin vähiten odottaa, kun klinikalla on jo inssissä rampattu tasan vuoden päivät.

Saa nähdä...olo on aika erikoinen:p :eek:

Dpo 9

Plussaa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016

Suihkugeelio_O! Nope, miksi ihmeessä? Me saatiin kyllä kilon säkki rusinoita jouluksi, ehkä jokin rusinamössöhaude ajais saman:hungry:..

Jotkut huuhteluaineet haisevat pahalle ja voimakkaasti, mutta eivät kaikki. Omani sieltä miedoimmasta päästä. Siksi varmaan, kun tuoksu miellyttää ja opittu tapa.
Esipesulokeroon olen itse käyttänyt, mutta voi käyttää huuhteluaineenakin. Ihan kaupan malli käy. Ei tarvitse lukea pyykkietikka. Öö. Loraus. Voi käyttää pesuaineen seassakin.
Tätä täytyy kyllä koittaa! Kiitos mitoista:woot:!

Lamnbi :) ....kiitos jihaasta! :Heartblue

Juuri tällä hetkellä tuumailen, että olo on oto...jopa raskaana oleva!

Maailmankaikkeus teki jotain, en tiedä mitä...joten olo on outo:eek:

Ensinnäkään itse en ole tehnyt mitään, ja juonut kahviakin tässä silloin tällöin ja uusi vuosi meni skumpan merkeissä.
Myös herkkuja on tullut naposteltua.

Jotain on, koska r-testi reagoi:chicken::eek:

Luomuraskautta voisin vähiten odottaa, kun klinikalla on jo inssissä rampattu tasan vuoden päivät.

Saa nähdä...olo on aika erikoinen:p :eek:

Dpo 9

Plussaa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016
Aivan huikeeta! Kyllä luomu kelpaisi kaiken tehotouhun jälkeen eikö!?
PIdän peukkuja!!

Mä tyrskin sohvalla ihan hysteeristi näille hajujutuille, ihana saada vertaistukea...! :hilarious:

Viimeksi tänään aamulla metrossa yritin hengitellä enempi vähempi luontevasti kaulaliinan läpi, kun viereen istui siisti mutta kamalaa hengityslemua huokuva henkilö. Jutteli isoon ääneen (ja isolla ilmavirralla) puhelimeen koko 15 min matkan, tuntui tunnilta. :dead:

Jotkut huuhteluaineet haisevat pahalle ja voimakkaasti, mutta eivät kaikki. Omani sieltä miedoimmasta päästä. Siksi varmaan, kun tuoksu miellyttää ja opittu tapa.
Esipesulokeroon olen itse käyttänyt, mutta voi käyttää huuhteluaineenakin. Ihan kaupan malli käy. Ei tarvitse lukea pyykkietikka. Öö. Loraus. Voi käyttää pesuaineen seassakin.
Yhtään siedettävää huuhteluainetta en ole haistanut. Tosin pyrin olemaan haistelematta. Myös käsisaippuat haisevat, tiskiaineet, shampoot, perusvoiteet, hoitoaineet, hammastahnat jne. Eikä edes apteekin valikoima pelasta hajuilta. Jokainen tuote pitää tutkia. Kerran kuvittelin ostavani hajutonta yleispesuainetta, kun olin ostanut samaa ennenkin. Väärin meni. Kotona huomasin, että pullot ovat muuten samanlaisia ja merkkisiä, mutta toisessa luki hajuton, toisessa ei. Ja niinhän se löyhkäsi.

Takaisin