Vastavirran akka
Sanavalmis juttuseppä
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan tavallista X-tra etikkaa meillä käytetään huuhteluaineen sijasta. Se haihtuu pyykin kuivuessa ja poista pyykistä muutkin hajut.Mä pesen omolla ja comfortia huuhteluun. Nyt mut saa ampua.. Koitan siirtyä pyykkietikkaan. Toi etikka sanana on vaan kamala. Etikan haju/maku on kamala. Haiseeko se pyykki sit siltä?
Haittaa. Paras on semmoinen pissit, kakat, hampaat pesemättä, vanha viina ja valkosipuli yhdessä ihmisessä. Ai että.
Ei saa tällaisia kirjoittaa, laatta lentää muutenkin, ja tällainen mielikuva on aivan liikaa.Haittaa. Paras on semmoinen pissit, kakat, hampaat pesemättä, vanha viina ja valkosipuli yhdessä ihmisessä. Ai että.
Tähti!! Jiihaaa, lupaavaa!!!
Tätä täytyy kyllä koittaa! Kiitos mitoista!Jotkut huuhteluaineet haisevat pahalle ja voimakkaasti, mutta eivät kaikki. Omani sieltä miedoimmasta päästä. Siksi varmaan, kun tuoksu miellyttää ja opittu tapa.
Esipesulokeroon olen itse käyttänyt, mutta voi käyttää huuhteluaineenakin. Ihan kaupan malli käy. Ei tarvitse lukea pyykkietikka. Öö. Loraus. Voi käyttää pesuaineen seassakin.
Aivan huikeeta! Kyllä luomu kelpaisi kaiken tehotouhun jälkeen eikö!?Lamnbi :) ....kiitos jihaasta!
Juuri tällä hetkellä tuumailen, että olo on oto...jopa raskaana oleva!
Maailmankaikkeus teki jotain, en tiedä mitä...joten olo on outo
Ensinnäkään itse en ole tehnyt mitään, ja juonut kahviakin tässä silloin tällöin ja uusi vuosi meni skumpan merkeissä.
Myös herkkuja on tullut naposteltua.
Jotain on, koska r-testi reagoi
Luomuraskautta voisin vähiten odottaa, kun klinikalla on jo inssissä rampattu tasan vuoden päivät.
Saa nähdä...olo on aika erikoinen
Dpo 9
Plussaa kaikille!!!
Yhtään siedettävää huuhteluainetta en ole haistanut. Tosin pyrin olemaan haistelematta. Myös käsisaippuat haisevat, tiskiaineet, shampoot, perusvoiteet, hoitoaineet, hammastahnat jne. Eikä edes apteekin valikoima pelasta hajuilta. Jokainen tuote pitää tutkia. Kerran kuvittelin ostavani hajutonta yleispesuainetta, kun olin ostanut samaa ennenkin. Väärin meni. Kotona huomasin, että pullot ovat muuten samanlaisia ja merkkisiä, mutta toisessa luki hajuton, toisessa ei. Ja niinhän se löyhkäsi.Jotkut huuhteluaineet haisevat pahalle ja voimakkaasti, mutta eivät kaikki. Omani sieltä miedoimmasta päästä. Siksi varmaan, kun tuoksu miellyttää ja opittu tapa.
Esipesulokeroon olen itse käyttänyt, mutta voi käyttää huuhteluaineenakin. Ihan kaupan malli käy. Ei tarvitse lukea pyykkietikka. Öö. Loraus. Voi käyttää pesuaineen seassakin.