----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lamnbi :) ....kiitos jihaasta! :Heartblue

Juuri tällä hetkellä tuumailen, että olo on oto...jopa raskaana oleva!

Maailmankaikkeus teki jotain, en tiedä mitä...joten olo on outo:eek:

Ensinnäkään itse en ole tehnyt mitään, ja juonut kahviakin tässä silloin tällöin ja uusi vuosi meni skumpan merkeissä.
Myös herkkuja on tullut naposteltua.

Jotain on, koska r-testi reagoi:chicken::eek:

Luomuraskautta voisin vähiten odottaa, kun klinikalla on jo inssissä rampattu tasan vuoden päivät.

Saa nähdä...olo on aika erikoinen:p :eek:

Dpo 9

Plussaa kaikille!!!:cheers:cheers:cheers:smiley-bounce016

Toivotaan Tähti plussaa sinne. :)
Mulle riittää kyllä tää yksi vilkas 2,5 vuotias :rolleyes: En jaksais ees aatella että pitäs useemman perässä juosta. Oon käyny viime aikoina muutamilla pikkulapsi synttäreillä, jotka on kyllä hyvin vahvistanu tämän päätöksen :rolleyes:

Ensinnäkään itse en ole tehnyt mitään, ja juonut kahviakin tässä silloin tällöin ja uusi vuosi meni skumpan merkeissä.
Myös herkkuja on tullut naposteltua.

Joskus tulee ylläreitä! Mun eka plussa tuli vuosi sitten uudenvuodenaattona. Oltiin saatu ivf-nega edellisessä kierrosta, ja joulukuussa ovisaikaan olikin sitten nautittu viinistä, sushista yms. :hungry:

Yhtään siedettävää huuhteluainetta en ole haistanut. Tosin pyrin olemaan haistelematta. Myös käsisaippuat haisevat, tiskiaineet, shampoot, perusvoiteet, hoitoaineet, hammastahnat jne. Eikä edes apteekin valikoima pelasta hajuilta. Jokainen tuote pitää tutkia. Kerran kuvittelin ostavani hajutonta yleispesuainetta, kun olin ostanut samaa ennenkin. Väärin meni. Kotona huomasin, että pullot ovat muuten samanlaisia ja merkkisiä, mutta toisessa luki hajuton, toisessa ei. Ja niinhän se löyhkäsi.
:sad001Höh, sympatiaa sun herkkyydelle!
Kyllä mullakin ottaa monet nenään ja vaihdan mieluusti maisemaa niin käydessä, mutta iso osa menee olan kohautuksella. Itsellä pahimpia on just jotkut perusrasvat..parempi olla ilman niitäkin. Hyvä toimiva rasva löytyi motonetin kassajonosta, working hands, sillä hoituu haljenneet sormet ja jalat.
Sain myös omasta vuohenmaidosta tehtyä saippuaa, oli aika ihanaa! Harmi vaan kun itsellä ei into riitä hifistelyyn

Auttaako etikka poistamaan toisten pesuaineiden ja huuhteluaineiden hajua? Joskus kirpputorilta ostetut vaatteet haisee niin paljon pesuaineelle että yhdet legginsit tms hajustaa koko koneellisen. Mä olen käyttäny jo vuosia omon sensitiveä ennen lapseni saamista. Enkä muutenkaan käytä hajusteita. En ole hajusteherkkä vaikka raskaus kyllä pahensi hajujen sietoa.
Eniten ihmetyttää meidän lähellä asuvat perhepäivähoitajat jotka haistaa monen kymmenen metrin päästä kun tulevat lasten kanssa vastaan. Ja aina se sama haju kuin niissä eniten haisevissa kirppisvaatteissa

Auttaako etikka poistamaan toisten pesuaineiden ja huuhteluaineiden hajua? Joskus kirpputorilta ostetut vaatteet haisee niin paljon pesuaineelle että yhdet legginsit tms hajustaa koko koneellisen. Mä olen käyttäny jo vuosia omon sensitiveä ennen lapseni saamista. Enkä muutenkaan käytä hajusteita. En ole hajusteherkkä vaikka raskaus kyllä pahensi hajujen sietoa.
Eniten ihmetyttää meidän lähellä asuvat perhepäivähoitajat jotka haistaa monen kymmenen metrin päästä kun tulevat lasten kanssa vastaan. Ja aina se sama haju kuin niissä eniten haisevissa kirppisvaatteissa
Minä en ole kaikista vaatteista saanut pesuaineen hajua pois, en etikalla enkä millään muullakaan. Puuvillavaatteissa haju laimistuu, kun pesee ja tuulettaa ja käyttää kuivausrummussa mutta osa keinokuituvaatteista on ihan pilalla, jos on käytetty hajusteita.

Ei ole kivaa Yölennolla ei. Itselläni tullut vanhemmiten ääniherkkyyksiä. En siedä taustamelua ollenkaan, mutta autossa yksin poppi soi täysiä. Joku televisio turhaan lollottamassa saa niskavillat pystyyn. Kaikkea se ikä teettää.
Minullahan on myös ääni-, tunto- ja makuyliherkkyys. Myös valoista tulee migreeni, jos on väärä sävy tai vilkkuu, ja raitakuvioista jne.

Vastavirran akka, en kyllä vanhuuden piikkiin suostu laittamaan. Suurin osa ominaisuuksista on ollut aina, hajut ovat vain voimistuneet ja tuo valoihin reagointi on aika uutta. Nuorena pystyin myös käyttämään meikkejä vähän, mutta enää en edes kuvittele mitään sinnepäinkään.

Pesuaineista Sebamed toimii meillä ainakin hyvin, ei jätä hajuja jälkeensä. Sillä pesen niin kädet kuin kainalotkin.

Minä en ole välkkyvaloja/pyöriviä valoja kestänyt teini-iän jälkeen. Konserteissa, joissa on strobo, ei edes riitä että sulkee silmät, koska se välkyntä näkyy silmäluomienkin läpi. Ja strobon nähdessä pitää laittaa käsi välittömästi silmien päälle, koska migreeni hyökkää muutamassa sekunnissa.

Minä en ole koskaan tykännyt alkoholista, se maistuu ihan myrkyltä. Joskus teininä aina joku väitti, että siinä ja siinä ei alkoholi maistu, mutta aina kaikesta maistui läpi alkoholin pistävä maku. Yök. 16-vuotiaana join tuopillisen olutta kielikurssilla Salzburgissa. Se maistui kamalalta, ja siitä tuli sairas olo. Mitään positiivisia viboja en kokenut missään vaiheessa, vaikka suoraan oli vaikea kävellä.

Sen jälkeen olen todennut, ettei minun ole pakko mennä virran mukana, vaan voin suoraan todeta alkoholille ei kiitos. Miksi sitä pitäisi juoda, jos siitä tulee vain sairas olo, ja se maistuukin pahalta?

Pesuaineista Sebamed toimii meillä ainakin hyvin, ei jätä hajuja jälkeensä. Sillä pesen niin kädet kuin kainalotkin.
Minä käytin myös ennen sebamediä mutta nyt sekin haisee nenääni liikaa.

Alkoholia en minäkään käytä. Vuodessa menee ehkä kolme annosta, jos oikein sosiaaliseksi heittäydyn. Ei tietenkään kaikki kolme samalla kerralla.

Takaisin