----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen kanssa ääniherkkä. Nykyisessä työpaikassa kamala avokonttori ja olen ihan loppu iltaisin. Ja motkotan miehelle jos telkkari kovalla.

Ja viinan juomista en ole koskaan oppinut. Koska vältän julkisia enkä tykkää alkoholista olen usein kuski. Mulla on aivan yhtä hauskaa selvinpäin ellei hauskempaakin. Ja jaksan olla hippaamassa pilkkuun asti helposti välillä silti.

Toivotaan Tähti plussaa sinne. :)
Mulle riittää kyllä tää yksi vilkas 2,5 vuotias :rolleyes: En jaksais ees aatella että pitäs useemman perässä juosta. Oon käyny viime aikoina muutamilla pikkulapsi synttäreillä, jotka on kyllä hyvin vahvistanu tämän päätöksen :rolleyes:

Eclipse :) No kiitoksia toivotuksista.

Hyvin epävarmaahan on.... kemiallista pelkään.

Muuten aika jännää, että tänään ajattelin sinua!:Heartpink Jospa maailmankaikkeus teki senkin.

Ja viinan juomista en ole koskaan oppinut. Koska vältän julkisia enkä tykkää alkoholista olen usein kuski. Mulla on aivan yhtä hauskaa selvinpäin ellei hauskempaakin. Ja jaksan olla hippaamassa pilkkuun asti helposti välillä silti.
Näin juuri! Kun muut ovat ympäripäissään laulamassa karaokea, olen minä selvänä laulamassa karaokea. Ei siihen mitään rohkaisuryyppyjä tarvita.

Ai että, miten täällä on sielunsisaria:p!
Mä oon kans ääniherkkä nykyään :confused:- mutta se tuli ihan tän kuopuksen koliikkiajan jälkeen. Ehkäpä se liitty kuitenkin myös ikään ja geeneihin. Mun fammo oli lähes kuuro "muuten terve" viimeiset kymmenen vuotta ja mun isäni kuulo on huonontunut myös vuosi vuodelta. Sinnepäin mennään:cool:. Nyt mulla särkee päivittäin korvia lasten möykkä, useaan otteeseen joutuu muistuttaa mammaparan korvista. Uimahallissa otti äänet kipeää lastenaltaalla, teatterissa oli silkkaa tuskaa eturivissä.. Täytyis varmaan käydä lääkärissä asian tiimoilta ja hommata oikeanlaiset äänisuojaimet. sellaset jotka ottais parikymmentä db taustahälystä pois. Täällä tuo pieninkin osaa jo tunkea vessapaperia korviin mallioppineesti:sour:.

Viinakaan ei mene enää - olin kyllä oikeen ahkera bilehirmu silloin ennen lapsia..nyt on nollalinja, paha olo iskee nopeeta ja kammoan krapulaa:yuck:

Näin juuri! Kun muut ovat ympäripäissään laulamassa karaokea, olen minä selvänä laulamassa karaokea. Ei siihen mitään rohkaisuryyppyjä tarvita.

Suski75 :) En laulaisi karaokea selvinkäänpäin! En mene edes kuuntelemaan muiden esityksiä:laughing002

Ns. Vihaan "karaokea" kaikkissa sen muodoissa.

Lambi, minulla tuo ääniherkkyys liittyy liian hyvään kuuloon. Käytän välillä vastamelukuulokkeita ja niistä on kyllä apua mutta sosiaalisesti ne ovat vähän hankalat. Olen suunnitellut töihin teetettyjä kuulosuojaimia jotka olisivat huomaamattomammat

Kun puhuttiin siitä hyvinvointisuomen murenemisesta. Tässä vaan yksi skenaario :
Julkisen terveydenhuollon omavastuu nousisi uuden lain myötä 683 euroon vuodessa. - Uusi Suomi- Eli jatkossa kaikilla vakuutus?

Kun puhuttiin siitä hyvinvointisuomen murenemisesta. Tässä vaan yksi skenaario :
Julkisen terveydenhuollon omavastuu nousisi uuden lain myötä 683 euroon vuodessa. - Uusi Suomi- Eli jatkossa kaikilla vakuutus?
Vain terveet saavat vakuutuksen. Ei mikään yhtiö myönnä sairauskuluvakuutusta valmistusvirheisille.

Mä olen kai tässä joukossa erilainen nuori, kun ei ole yliherkkyyksiä, tykkään nauttia viiniä ja hikikin haisee. Saati sitten kakka. :laughing001
Tulee vähän väsynyttä läppää kun kasattiin miehen kanssa lipastoa ja vinksalleenhan sekin aluksi meni. Mutta päätettiin siinä ruuvatessa, että tästä alkaa vihdoin yk 1 - jännä nähdä, kuinka meidän käy! :nailbiting:

Ompas täällä ollut hyvä pöhinä päällä. Hyviä keskusteluja ja kommentteja!

Minäkin lukeudun aistiyliherkäksi. Imen itseeni kaikki ympäröivät tunnetilat, oon hajuherkkä (kaikki hajusteet ja hujuhajut saa aikaan päänsäryn tai pahoinvoinnin). Oon myös ääniherkkä ja huomaan että kuormitun kovassa metelissä. Tarvitsen välillä nollausta - metsä ja hiljaisuus on ihana ja joskus muutama lasi viiniä & sauna rentouttaa.

Täällä on kp3 menossa. Viime kierto jäi hyödyntämättä kun ukko on käynyt kotona vaan kääntymässä (töissä ollu) ja mulla oli reumaselvitykset kesken. Lääkäri oli sitä mieltä että mulla ei oo reumaa, hurraa! Nyt petraan vähän ruokavaliota oikeempaan suuntaan (lisää kasviksia ja hyviä rasvoja) ja lisään liikuntaa niin josko kivut pysyis poissa. Ihana olo nyt kun mikään paikka ei oo kipee!

Tsemppiä testailuun! Toivotaan plussia!

M-M mukavaa että olet kivuton eikä reumaa löytynyt. Mun reuma innostunut jylläämään nyt synnytyksen jälkeen ja välillä hankalaa nousta tuolista ylös. Välillä parempi. Tänään koitan alkaa harrastaa taas. Jos liikunta auttais.

Mua huvittaa kun kirjoittelerte täällä ettei alkoholi maistu niin mä just miehelle sanoin että mukavaa tämä nyky nuoriso kun ei ole niin viinaan menevää kun meidän ikäpolvi oli :hilarious: Mä leimasin meidät kaikki nelikymppiset olleen juoppoja nuorina. Hyvä tietenkin jos ei oo. Mä join nuorena vkl reippaasti. Ja oikeastaan ekaan raskauteen asti. Nyt en enää jaksaisi enkä haluakaan. Ehkä kun lapset kasvaa voin muutaman lonkeron vetässä...

Tuntuu, että suurin osa meidän ikäluokasta onkin ollut.

Mä en ollut....mutta selväpäisenä sen huomasi, että 90% ikätovereista oli.

Sivusta sai seurata, kun vetivät kaljaa kaksin käsin ja tupakka kärysi joka paikassa...
Se oli sitä aikaa.

Ehkäpä nykynuorison ei enää tarvi esittää jotain koviksi tms hippejä:smiley-angelic006

Se oli kyllä jotain ihan älytöntä. Kaikki toiminta tähtäsi vain seuraavan viikonlopun biletykseen. Kunpa olisi ollut jotain kehittävämpää tekemistä! Tosiaan toivon, että omasta lapsesta kasvaa fiksumpi nuori kuin äidistään. :smiley-angelic006

Nykyään ne vetää sitten sähkötupakkaa, nuuskaa ja mitälieaineita sitten nurkkain takana:stop:.. kyllä ne näkyy alkoholinkin löytäneet nuo nykyteinit, saa nähdä miten aikuisuuden kynnyksellä käy. Vähän jännää se esikoisen omilleenmuuttoaika jo, taitaa pari vuotta mennä keskittymishäiriöisellä aika hunnigolla:facepalm:. Tai mistäs sen tietää, ehkä ottaa ja yllättää huippuhyvillä opintosuoritteilla:grin.

Nega:meh:. Ihan puskista:p, nyt täytyy keksiä muuta odotettavaa taas hetkeksi. Vielähän tässä tosin mennään dpo10 että eipä ne menkatkaan vielä ole ennen tiistaita varsinaisesti myöhässä, mutta jonkinlaisen roskishaamun olisin kyllä mieluusti ottanut (ei tullut, tarkistin monta kertaa jopa ilman laseja:grin)
Ollako sitä jo liian vanhat munat mulla:smiley-angry017

Takaisin