Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitän tsempeistä, olette ihanan kannustavia!
Laitan päivän kolmannen koneellisen päälle, jos se vaikka auttaisi!
Kirveellä on kyllä hyvä katkoa kauloja ja halkoa niitä puita, en heitä pois vaikka vähän mieli tekisikin..yöllä funtsin jo mitä ihmettä mä keksin jossei vauvaa kuulukaan..kauheet ammattiangstit on inhottavia siinä aamuyöllä.
Kaikki toiminta tähtäsi vain seuraavan viikonlopun biletykseen.
Joo ihan selvästi!Ja mä taidan olla teini kun vedän sähköröökiä..
Testissä näkyi jotain - superhentoinen punakka viiva. Kai testaan huomenna uudestaan.
Oon elänyt tosi epäterveellisesti tässä kierrossa, koska klinikkakin on kiinni ja on ollut joulut ja uuden vuodet!
Plussaonnea sinne!!
Maltillinen alkoholin käyttäjä täälläkin. Kuohuvaa siemailen juhlan kunniaksi, mutta muuten jää väliin. Suosin muutenkin terveellisiä elämäntapoja. Terveyden merkitys on alkanut korostua, kun vuosia on kertynyt, vaikka olo onkin välillä kuin teinillä.. :)
Näin juuri! Kun muut ovat ympäripäissään laulamassa karaokea, olen minä selvänä laulamassa karaokea. Ei siihen mitään rohkaisuryyppyjä tarvita.
Tähti, jokos haamu on tullut näkyviin?
On se kyllä tosiaan ihme, miten elämä pienten lasten kanssa helpottuu yhdestä mitättömästä tunnista!!Mahtavaa pernilla! Työtilanne, ei tuo toinen..
Jäätäviä vastaanottoja kyllä näissä asioissa helposti saa, mutta eipä se auta kun ottaa vastaan vaan. Onneksi sait onnistumaan, mä niin ymmärrän mitä se tunti päivässä lisää kotiaikaa voi tehdä!