----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitän tsempeistä, olette ihanan kannustavia:smiley-angelic003!
Laitan päivän kolmannen koneellisen päälle, jos se vaikka auttaisi!
Kirveellä on kyllä hyvä katkoa kauloja ja halkoa niitä puita, en heitä pois vaikka vähän mieli tekisikin..yöllä funtsin jo mitä ihmettä mä keksin jossei vauvaa kuulukaan..kauheet ammattiangstit on inhottavia siinä aamuyöllä.

Kiitän tsempeistä, olette ihanan kannustavia:smiley-angelic003!
Laitan päivän kolmannen koneellisen päälle, jos se vaikka auttaisi!
Kirveellä on kyllä hyvä katkoa kauloja ja halkoa niitä puita, en heitä pois vaikka vähän mieli tekisikin..yöllä funtsin jo mitä ihmettä mä keksin jossei vauvaa kuulukaan..kauheet ammattiangstit on inhottavia siinä aamuyöllä.

Lambi :) Tsemppii...ei kirvestä kaivoon!!:cheers:cheers:cheers

Lampi joo todella saattaa olla vielä aikaista! Mä pidä peukkuja.

Ja mä taidan olla teini kun vedän sähköröökiä..

Kaikki toiminta tähtäsi vain seuraavan viikonlopun biletykseen.

Ei mulla! (Opiskelijabileet oli yleensä viikolla, vkonloput piti palautua) :hilarious:

Mutta joo, hyvä että nuorempana kroppa/maksa kesti monipäiväiset vappu- ym. hulinat, sitsit ja muut hulabaloot. Kolmenkympin jälkeen on mennyt 0-1 alkoholiannosta viikossa, ja enempää ei juurikaan tee mieli.

Lambi, komppaan muita - hyvin ehtii! Mulla luteaalivaihe 14-15 päivää, ja varhaisimmat plussat näkyneet dpo12.

Ja mä taidan olla teini kun vedän sähköröökiä..
Joo ihan selvästi:grin!
Vaan helppohan se nykynuoren on olla mukamas polttamatta, kun ei koko olemus käryä..
mä poltin 15-24v, Olin mestari käärimään sormin sätkiä:hilarious:, köyhän piti olla kekseliäs.. kas tästä muistuukin kaikenmoista - eräs ukrainalainen marlborokeisari halusi mua niille maalikseen vetämään röökiä seurapiiritapahtumiin silloin kakskymppisenä :laughing014..surullisen hauskaa kun tähän pitkään elämään on mahtunut niin paljon..:smiley-angelic008

Ja kiitos taas tsempeistä, kumpa ne edistäisi asiaa:smiley-ashamed004

Testissä näkyi jotain - superhentoinen punakka viiva. Kai testaan huomenna uudestaan.

Oon elänyt tosi epäterveellisesti tässä kierrossa, koska klinikkakin on kiinni ja on ollut joulut ja uuden vuodet!

Plussaonnea sinne!!:smiley-bounce013

Tähti, jokos haamu on tullut näkyviin? :rolleyes:

Maltillinen alkoholin käyttäjä täälläkin. Kuohuvaa siemailen juhlan kunniaksi, mutta muuten jää väliin. Suosin muutenkin terveellisiä elämäntapoja. Terveyden merkitys on alkanut korostua, kun vuosia on kertynyt, vaikka olo onkin välillä kuin teinillä.. :)

Maltillinen alkoholin käyttäjä täälläkin. Kuohuvaa siemailen juhlan kunniaksi, mutta muuten jää väliin. Suosin muutenkin terveellisiä elämäntapoja. Terveyden merkitys on alkanut korostua, kun vuosia on kertynyt, vaikka olo onkin välillä kuin teinillä.. :)

Tottahan se on, ettei nykyään kestä samanlaisia elämäntapoja kuin parikymppisenä. Se näkyy heti naamassa ja kropassa, jos rupeaa lipsumaan. On pakko syödä järkevästi, nukkua riittävästi, liikkua - ja vältellä alkoholia. Tai itse en sylje lasiin, mutta ajatus känneistä suorastaan kammottaa. Kohtuus kaikessa! :happy:

Näin juuri! Kun muut ovat ympäripäissään laulamassa karaokea, olen minä selvänä laulamassa karaokea. Ei siihen mitään rohkaisuryyppyjä tarvita.

Karaokesta tulee mieleen erään entisen työnantajan pikkujoulut laivalla (15v.sitten).

Iso kööri keski-ikäisiä miehiä, työkavereita, olivat oikein bilettämässä tonttuhatut päässä...sanat olivat illalla jo hieman hukassa, eikä tuo kielikään kääntynyt enää oikeinpäin...laulaa lurittelivat silti ja kuullostihan...:wideyed: järkyltä:laughing014

Miehet kirmasivat, kuin nuorisojoukko ympäri laivaa...ei ollut vaimo vahtimassa, sanoi yksikin.

Voi sitä kaljan määrää ja tupakan kärytystä, kun heillä oli hauskaa niissä bubeissa. En mennyt ilonpilaajaksi, kun itselle riitti pari kolme lasia kalleinta/parasta punaviiniä.

Mies joukkio ei aamuyöllä löytänyt omiin hytteihinsä ja olivat eksyneet myös toisistaan:smiley-angelic006

Aamulla läksin omasta hytistä laivan aamupalalle ja siellä näitä työkavereita nukkui yllätys vaan...tietty laivan käytävällä:schoked025
Mukana tietysti eväät:smiley-angelic006 Menin vaivihkas ohi, koska hävetti tuntea tuollaisia, jotka nukkuu kaljatölkin kanssa käytävällä.

Yritin sit vähän ohjeistaa, että menisi sisälle hyttiin, mutta eipä noita isoja ukkoja pienen naisen voimilla siirrellä. Yksi mies oli jopa osunut oikeaan ja nukkui ihan sisällä hytissä...lattialla:laughing014

Voi ei.

Laivan saavuttua takaisin, yritin saada kaikki työkaverit kokoon, että nyt palataan kotiin. Ei oikein tainnut onnistua, kun olivat ympäripäissään ja isot lastit kaljaa mukana kotiin kanettavaksi:smiley-ashamed004
Yhdellä oli jopa pakettiauto mukana, joka oli lastattu Tallinnassa täyteen kirkasta, tuliaisiksi.

Sain kuulla, että olen tylsä tyyppi, kunnen hillunut mukana:laughing021
Olihan pikkujoulut! Ei uusintaa, kiitos:laughing002

Tähti, jokos haamu on tullut näkyviin? :rolleyes:

Pernilla :) Kiitos kysymästä!

Mulla testaus meni pieleen, sillä lapselle iski 39c kuume yöllä ja valvottiin koko yö. Pissat meni hukkaan.

Uutta testiä, kun ehtii... :)

Mies jää kotiin hoitamaan huomenna, ellen sit joudu valvomaan koko yötä.

Täällä kierto alkaa olla aika sekaisin. Kp 13 ja tiputteli vielä aamulla. Ovistestin viiva vielä hailakka ehkä jopa lähti haalenemaan päin verrattuna kp 11, jolloin havaitsin ovisoireita ja sain aika vahvan viivan. Ehdin jo epäillä oviksen lähestyvän. Vaikuttaa siltä - ikävä kyllä - että rivigynen marraskuiset puheet pitävät paikkansa: iän tuomia muutoksia. :eek: Pakko se on nyt alkaa myöntää.

Muokattu viimeksi:
Ehdotin hiljattain töissä, että alkaisin tehdä väliaikaisesti tunnin lyhyempää työpäivää vuoden vaihteesta alkaen perhesyistä ja muuttuneeseen työtilanteeseen viitaten. Ehdotus oli rohkea ja vastaanotto oli aluksi jäätävä, mutta meni kuitenkin läpi, ihme kyllä! Toistaiseksi minäkin teen siis lyhempää päivää - ja miten tyytyväinen olen taas elämään :Heartred

Mahtavaa pernilla! Työtilanne, ei tuo toinen:sour:..
Jäätäviä vastaanottoja kyllä näissä asioissa helposti saa, mutta eipä se auta kun ottaa vastaan vaan. Onneksi sait onnistumaan:happy:, mä niin ymmärrän mitä se tunti päivässä lisää kotiaikaa voi tehdä!

Mahtavaa pernilla! Työtilanne, ei tuo toinen:sour:..
Jäätäviä vastaanottoja kyllä näissä asioissa helposti saa, mutta eipä se auta kun ottaa vastaan vaan. Onneksi sait onnistumaan:happy:, mä niin ymmärrän mitä se tunti päivässä lisää kotiaikaa voi tehdä!
On se kyllä tosiaan ihme, miten elämä pienten lasten kanssa helpottuu yhdestä mitättömästä tunnista!! :happy093

Tähden testituloksia täälläkin jännään.

Takaisin