----45+++++ kuumeiset

Ja tsemppiä Peppipupu. Yritin miettiä osaisinko sanoa tuohon halujuttuun mitään, mutta en osaa. Minulla on ollut pitkiäkin aikoja ilman haluja, mutta silloin en ole ollut parisuhteessa, joten olen antanut asian olla ja keskittynyt muuhun. Ensimmäinen kerta kun halut tipahtivat täysin nollaan pitkäksi aikaa oli kieltämättä pelottavaa, koska sitä mietti ovatko halut poissa koko loppuelämän, mutta kyllä ne tulivat aikanaan takaisin. Ja myöhemmillä kerroilla ei enää pelottanut, koska tiesi, että kyllä ne tulevat takaisin sitten kun siihen on taas valmis. Parisuhteessa varmasti tilanne on hankalampi, kun pitää miettiä toisenkin osapuolen tunteita ja odotuksia.

Muilla varmaan on parempia vinkkejä kuin minulla.
 
Niin ja poika kasvaa hyvin tai siis oikeastaan hurjasti :wideyed: synnäriltä lähtöpaino 2550g ja tänään 1kk iässä 4140g ( paino otettiin 3 kertaa kun hoitajakaan ei uskonut vaakaa :laughing002 ) mutta uskottava se oli, ei ole ihme että vaatteet jääneet pieniksi ja pienimmät vaipat alkaa jo ahdistaa.
 
Kp 1 tulikin nyt aikaiseen, olis ollut kp 25 jos ei olis menkat alkaneet. Ei tämä nyt vielä oikein kertonut mitään muuta kuin että lyhyehkö kierto oli tämä.

Haluja ei ole täälläkään oikein koskaan, mutta ehkä nyt jotain pientä "kutinaa" on ilmaantunut kun minipillerit lopetin. Voisin ihan hyvin elää loppuelämäni ilman seksiä, ja yksin.
 
Meillä yritysaikan mun halut on ollut välillä MIA. Miestä ei onneksi haittaa, mutta mua itseäni toi välillä häiritsi.

Se mikä mulla auttoi noina välikausina, oli ihan tietoinen omien halujen herättely sooloseksillä. Kuulostaa laihialaiselta esileikiltä, mutta toimi. En siis kertonut miehelle tästä projektista mitään.
 
Mulla siis normi kierto ilman apuja 26-27 päivää.

Letrot kpt5-10 ovis ei tullut edes kp14 vaikka laskujen mukaan ja follin koon mukaan olisi pitänyt, joten irroituspiikki. Kierto venyi 29 päivän mittaiseksi ja luteaali oli 15 päivää.

Toinen kierto lääkkeet 2-7, ovis kp 12 ilman irroitusta ja kierto tasan 26 päivää eli luteaali 14.

Syön 5mg eli aamulla ja illalla tabletit.

Yleisesti ovulaatio on 4-6 päivää viimeisestä Letrosta.

Pitkäkiertoisille määrätään kuuri yleensä 5-10 päiville kun taas alle 28 kiertoisille joko 2-6/2-7 tai 3-6/3-7.

Lisäksi luin, että aikaisempi aloitus olisi enemmän ovista buustaava, myöhempi parantaisi muniksen kypsymistä.
 
Kp 1. Tää oli eka kierto 2.5 vuoteen, kun toivoin ettei olisi tärpännyt. Tämä oli nyt tässä, kiitos kuumeiluseurasta. Olen tavannut mielenkiintoisen tyypin, jonka kanssa haluan katsoa johtaisiko se mihinkään (ja sillä on putket poikki :grin ). Ja vaikka ei johtaisikaan, niin olen surutyöni tehnyt ja nyt tuntuu jo ihan siltä, että ei musta enää olisikaan kaikkea alusta aloittamaan. Vauva-aika on ihanaa, mulla on sen suhteen ruusunpunaiset kullitetut muistot. Taaperon voisin lykätä ensimmäisen vastaantulijan matkaan, ainakin jos olisi yhtä temperamenttinen kuin tuo kuopus, nyt 11v.

Hyvillä mielin, ehkä elämä antaa mulle muuta hyvää :) Jos sallitte, jään taustalle jännäämään, varsinkin Hippuselle laitan kaikki onnenhippuset ja toiveet pikkuisesta. Kaikille teille kuitenkin tärppionnea tasapuolisesti!

Tähden sanoin: PLUSSAA kaikille !!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016

T:Hannuli, yritystä liki 2.5v, kariutunut parisuhde, lapset 14v ja 11v
 
Voi että, ihana Hannuli! Toivottavasti uusi tyyppi osoittautuisi kultakimpaleeksi!
Kuulostaa siltä, että sulla tie auki tulevaisuuteen. Tähän yrittämiseen jää ikään kuin jumiin. Mä nään sut vähän niin kuin Lucky Lukena ratsastamassa auringon laskuun ja kohti uusia seikkailuja... :Heartred
 
Kp 1. Tää oli eka kierto 2.5 vuoteen, kun toivoin ettei olisi tärpännyt. Tämä oli nyt tässä, kiitos kuumeiluseurasta. Olen tavannut mielenkiintoisen tyypin, jonka kanssa haluan katsoa johtaisiko se mihinkään (ja sillä on putket poikki :grin ). Ja vaikka ei johtaisikaan, niin olen surutyöni tehnyt ja nyt tuntuu jo ihan siltä, että ei musta enää olisikaan kaikkea alusta aloittamaan. Vauva-aika on ihanaa, mulla on sen suhteen ruusunpunaiset kullitetut muistot. Taaperon voisin lykätä ensimmäisen vastaantulijan matkaan, ainakin jos olisi yhtä temperamenttinen kuin tuo kuopus, nyt 11v.

Hyvillä mielin, ehkä elämä antaa mulle muuta hyvää :) Jos sallitte, jään taustalle jännäämään, varsinkin Hippuselle laitan kaikki onnenhippuset ja toiveet pikkuisesta. Kaikille teille kuitenkin tärppionnea tasapuolisesti!

Tähden sanoin: PLUSSAA kaikille !!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016

T:Hannuli, yritystä liki 2.5v, kariutunut parisuhde, lapset 14v ja 11v
Hannuli, aivan ihanaa! Haluatko kertoa lisää tuosta uudesta miehestä?
 
Takaisin
Top