Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosUlkosuomalainen, onneksi olkoon! Ihana uutinen!
Osa vaipoista haisee kemikaaleilta![]()

tämä on oikeasti jopa parempi tunne kuin että olisi itse tehnyt positiivisen testin. 
Muumi on vähiten haiseva, herkkään nenään ne rasvatkin haisevat. Pampers on pahin.Suomen markkinoilla ei ole vaippoja, jotka sisältäisivät hajusteita tai lääkevoiteita. Siksi tällaisten seikkojen vertailu kilpailijoiden markkinoilla olevien vaippatuotteiden merkityksellisinä ominaisuuksina ei ole täyttänyt vertailevan ja totuudenmukaisen markkinoinnin vaatimuksia. Lisäksi on epäselvää, mihin SCA on viitannut valkaisuaineiden käytöllä lisäaineiden muodossa ja kyseenalaista, mikä merkitys lisättyjä valkaisuaineita koskevalla väitteellä on vaipanvalmistusprosessissa
Ylläoleva on Suomen markkinalakikomitean tutkimus. Pampers käyttää hajusteetonta ja lisäaineetonta rasvaa vaipoissa. Mistä hajusteesta puhutte? Onko Muumissa sit jotain?
Tänään on vedetty kakkua ja muuta herkkua urakalla. Virallisesti 44v. Kääk.
Minä en pysty öisin mihinkään muuhun kuin syöttämiseen tai lääkkeen antoon, olen sikeäuninen. Pottailu aloitettiin heti, kun vauva pysyi istumassa ja vielä siinä vaiheessa oppi hyvin sen, että housuun ei ole pakko laskea. Ei siis odoteltu, että lapsi ihan itse keksii potan uudelleen ja osaa itse kävellä sinne ja laskea housut.Minä kokeilin sillon toisen lapsen synnyttyä vaipattomuutta. Mun aistit herkistyi kuuntelemaan öisin nukkuvan lapsen viestejä niin vahvasti, että nukuin 4kk ihan koiranunta, kun reagoin lähes jokaiseen vauvan ähkäisyyn niin että nousin ylös ja pissatin sängyn vieressä olevaan vatiin. Vahinkoja tuli äärimmäisen vähän, eli lapsi nukkui ilman vaippaa ja lakanat pysyi kuivana. Päivisinkin viestitys toimi. Mutta 4kk jälkeen minä olin aivan raato, kun unet oli mitä oli, tuon vauvan kuunteluun ylivirittymisen takia. Ja niihin aikoihin alettiin rakentaa omakotitaloa, oli niin paljon liikkumista autolla lapsen kanssa, että vaipat oli vähän niinku pakko ottaa kuvioihin mukaan. Mutta olihan se kiinnostava kokeilu, ja kesäaikana toimi yllättävän kivasti suomenkin oloissa.