----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin maauimalassa tänään. Oli kiva huomata, että naisväen uimakassi oli jäänyt kotiin. Se oli mun vastuulla :hilarious: Onneksi saatiin vuokrattua uikkarit. Jouduin siinä tiskillä kuuluvasti kysymään, että löytyiskö sellaisia XL koon uikkareita :grin No, mutta, hyvä reissu oli ja käytiin vielä perheruokailulla lopuksi.

Väittelijä. Ei yllättänyt. Silti olen sitä mieltä, että tästä testistä on mahdollista yhden ihmisen saada eri tulos esim erilaisessa mielentilassa. Mutta kyllä tuosta tekstistä itseni tunnistin.

Liitteet

• Screenshot_20190721-204134.png
    Screenshot_20190721-204134.png
    59.6 KB · Katsottu: 171
On noista mahdollista saada vähän eri tulos eri mielentilassa. Tarkemmissa testeissä kerrotaan sekin, onko esim. I:n ja E:n välisellä janalla jommassa kummassa ääripäässä, vai keskellä lähellä noiden kahden välistä rajaa. Minä olen aika lähellä puoliväliä tuon introvertin ja ekstrovertin välillä (kuitenkin introvertin puolella yleensä), toisaalta sitten taas T ja P minulla on aivan ääripäässä, niitä ei muuta miksikään edes mielentila.

Meillä lapset ovat saaneet joskus ihan järkkyjä kiukkukohtauksia julkisissa paikoissa :arghh: Poikkeavan käyttäytymisen aiheuttajaksi on lähes aina toistaiseksi todettu vain väsymys. Molemmat ovat hyvin tempperamenttisia ja räjähtäviä - toisin kuin minä :wink. Kokemus on opettanut, että varsinkin nuoremman lapsen unen tarpeesta on huolehdittava erityisesti ongelmien välttämiseksi.

Meillä lapset ovat saaneet joskus ihan järkkyjä kiukkukohtauksia julkisissa paikoissa :arghh: Poikkeavan käyttäytymisen aiheuttajaksi on lähes aina toistaiseksi todettu vain väsymys. Molemmat ovat hyvin tempperamenttisia ja räjähtäviä - toisin kuin minä :wink. Kokemus on opettanut, että varsinkin nuoremman lapsen unen tarpeesta on huolehdittava erityisesti ongelmien välttämiseksi.
Ei tuo edes lopu lapsuuteen, vaan ihan sama on aikuisillakin, aikuiset eivät vain usein itse tajua sitä, että hups, syy kärttyisyyteen ei ole vastoinkäymiset, vaan nälkä tai väsymys. Yksi kaverini kertoi, että hänen miehensä on jo vihaisenakin oppinut syömään mukisematta välipalaa kun kaverini sitä ehdottaa, ja hetken päästä miehen äkäisyys on poissa, kun pahin nälkä on poissa.

Vaikka sitä haluaisi ajatella olevansa järjen ohjaama ja pystyvänsä aikuisena ihmisenä rationalisesti jättämään kropan tarpeita huomiotta ilman vaikutusta, niin kyllä nälkä ja väsymys silti vaikuttavat reaktioihin, vaikka mitä tekisi.

Ei tuo edes lopu lapsuuteen, vaan ihan sama on aikuisillakin, aikuiset eivät vain usein itse tajua sitä, että hups, syy kärttyisyyteen ei ole vastoinkäymiset, vaan nälkä tai väsymys. Yksi kaverini kertoi, että hänen miehensä on jo vihaisenakin oppinut syömään mukisematta välipalaa kun kaverini sitä ehdottaa, ja hetken päästä miehen äkäisyys on poissa, kun pahin nälkä on poissa.

Vaikka sitä haluaisi ajatella olevansa järjen ohjaama ja pystyvänsä aikuisena ihmisenä rationalisesti jättämään kropan tarpeita huomiotta ilman vaikutusta, niin kyllä nälkä ja väsymys silti vaikuttavat reaktioihin, vaikka mitä tekisi.
Jep. Pitää paikkansa.

Mies on samaa lajia kuin lapset - väsyneenä tai nälkäisenä on todella kiukkuinen ja räjähtää hetkessä, jos tulee vastoinkäymisiä.

Nälkä ja väsymys sumentavat tunteita minullakin, mutta ei niin rajusti kuin muilla perheenjäsenillä.

Pientä päivitystä tännekin, toivottavasti tämä ehkä antaa jollekin teistä hiukan ”toivoa” eikä pahoita kenenkään mieltä. Näköjään voi vanhakin kroppa toimia, täysimetyksestä huolimatta.

Kävin tänään lääkärissä kun olen ollut kovassa kuumeessa muutaman päivän( löytyi siis myös kohdunkaulan tulehdus) , siellä tietysti ultrattiin ja itselle hyvin suurena shokkina 4 viikkoa synnytyksestä ovulaatio meneillään molemmissa munasarjoissa 1 munasolu :wideyed: ikää siis 41v.

Joten nyt sitten on apteekista haettu minipillerit ja sterilisaatioaikaa aikaistettu, sitä kun ei sitten tehty riskisektion vuoksi :banghead:

Pientä päivitystä tännekin, toivottavasti tämä ehkä antaa jollekin teistä hiukan ”toivoa” eikä pahoita kenenkään mieltä. Näköjään voi vanhakin kroppa toimia, täysimetyksestä huolimatta.

Kävin tänään lääkärissä kun olen ollut kovassa kuumeessa muutaman päivän( löytyi siis myös kohdunkaulan tulehdus) , siellä tietysti ultrattiin ja itselle hyvin suurena shokkina 4 viikkoa synnytyksestä ovulaatio meneillään molemmissa munasarjoissa 1 munasolu :wideyed: ikää siis 41v.

Joten nyt sitten on apteekista haettu minipillerit ja sterilisaatioaikaa aikaistettu, sitä kun ei sitten tehty riskisektion vuoksi :banghead:
Pikaista paranemista! Ja nuori tyttönenhän sinä vielä olet, vain himpun verran päälle 40 vuotta.

Tsemppiä paranemiseen, Ulkosuomalainen! Ja hyvä että kävit, ettet ole 9 kk päästä taas synnärillä. :rolleyes:

Mullä näyttäisi kehittyneen pieni probleema. Nyt kun ajan alas mun vauva-ajatuksia ei tee enää meili seksiä lainkaan. Olen siis aina ollut kovin aktiivinen ja jopa odottanut aina oviksen jälkeistä aikaa ku ei tartte välttämättä tulla edes sisälle. Nyt ajatus seksistä blaa. Ei mitään hyötyä. Letrot aloitin silti koska en halua pidempää kiertoa kun alkaa kesäloma. Halut siis ekaa kertaa täysin nollassa. En tiedä suojeleeko alitajunta jollain lailla ettei tulisi enää mitään harhakuvitelmia raskaudesta ja taas loppukierrosta tekee mieli. Nyt ollaan sit tehty muita juttuja mua ei vaan huvita.

Sitä paitsi unohdin ottaa aamu letrot. Mitähän tässä nyt oikein kannattaisi edes tehdä..

Muokattu viimeksi:
Takaisin