----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa jatkoa hannuli:gen053 ja kiitos seurasta sekä tsempeistä.
Olisi kiva kuulla lisää uudesta onnestasi. Miten tapasitte, miltä vaikuttaa, mitä suunnitelmia..?

Onnea tulevaisuuteen hannuli!

Olispa mullakin tie auki taivasta myöden... välillä tuntuu kyllä siltä, että vois jatkaa elämää yksin pojan kanssa, ilman miestä.

Kp 1. Tää oli eka kierto 2.5 vuoteen, kun toivoin ettei olisi tärpännyt. Tämä oli nyt tässä, kiitos kuumeiluseurasta. Olen tavannut mielenkiintoisen tyypin, jonka kanssa haluan katsoa johtaisiko se mihinkään (ja sillä on putket poikki :grin ). Ja vaikka ei johtaisikaan, niin olen surutyöni tehnyt ja nyt tuntuu jo ihan siltä, että ei musta enää olisikaan kaikkea alusta aloittamaan. Vauva-aika on ihanaa, mulla on sen suhteen ruusunpunaiset kullitetut muistot. Taaperon voisin lykätä ensimmäisen vastaantulijan matkaan, ainakin jos olisi yhtä temperamenttinen kuin tuo kuopus, nyt 11v.

Hyvillä mielin, ehkä elämä antaa mulle muuta hyvää :) Jos sallitte, jään taustalle jännäämään, varsinkin Hippuselle laitan kaikki onnenhippuset ja toiveet pikkuisesta. Kaikille teille kuitenkin tärppionnea tasapuolisesti!

Tähden sanoin: PLUSSAA kaikille !!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016

T:Hannuli, yritystä liki 2.5v, kariutunut parisuhde, lapset 14v ja 11v

Onnea sinulle :smiley-bounce013

Kp19, dpo4(?). Painajaisia ja hirvee närästys päivällä. Väsyttää. Huomenna mummuloihin pariksi yöksi. Mies yritti saada lapsia uimaan, mut ne sano, että uintikiintiö on täynnä :hilarious:

Jotenkin tekisi myös mieli testailla ovista, mutta en yhtään tiedä, milloin voisi aloittaa, ettei menis "miljoonaa" testiä :wideyed: Voisin varmaan odottaa vielä seuraavat menkat, niin olisi edes kahden kierron likimääräinen keskiarvo vinkkinä. Nyt siis kp 2.

Huvitti juuri tullut Pampersin housuvaippamainos, lupaavat että pitää jopa öisin. Joo, kyllähän se aikansa piti meilläkin, muutaman tunnin, mutta loppuyön pissat oli pitkin sänkyä kun vaippa alkoi falskata sivuista "resorien" kohdalta. Eikä meidän poika ole kuitenkaan mikään jättipissaaja edes. Onni on teippivaipat.

Meil aikoinaan Liberot oli resoreista kummallekin tytölle liian isot ja tuli yli. Pampers taas piti hyvin ja niiden housuvaippoja sitten vaan käytettiinkin. Myös päässä. :p silloin vasta tuli ensimmäiset kestovaipat äitiyspakkaukseen. En koskaan ottanut käyttöön. Eli ei hajuakaan millai ne toimii ja toimiiko lainkaan..

KaarinHa mulla olis muutama testi mutta ei taideta asua samalla paikkakunnalla? Guuglella saa aika hyvää infoa milloin kannattaa aloittaa vs kierto.

Joo, housuvaipoista saa kyllä hienoja hattuja! Jopa äidille :cool: Päivisin on Pampersin housuvaipat käytössä, mutta öisin ja päiväunilla Liberon Comfort-teippivaipat, niiden kanssa ei ole tullut ylivuotoja kuin harvoin. Joskus poika vaan pissaa yöllä ihan kauheasti, riippuu juomisista. Joskus taas vähemmän.

Kestovaippailua kokeilin aivan alkuun, mutta ei se oikein tahtonut toimia, kun en jaksanut lähteä hakemaan jostain kymmenien kilsojen päästä lähimmästä kestovaippalainaamosta pakettia kokeiluun, jotta olisin löytänyt ne meille sopivat vaippayhdistelmät. Poika oli sen verran hippiäinen vauvana, että sekin vaikutti hankaloittavasti. Vuoden 2017 äp:ssa ollut Pilvi-vaippa oli kyllä loistava ja hyvin säädettävissä, mutta sen mikrokuituimun kaveriksi piti laittaa jotain muutakin hitaampaa imua.

Täytyy nyt vielä tuota ovistestailua miettiä, mitä sen kanssa teen. Spontaania seksiä meillä ei muutenkaan ole juuri ikinä, joten vois edes koittaa ajoitella niitä vähiä kertoja jotenkin.

Meillä oli käytössä pelkästään muumivaipat. Herkkänenäisenä en kestänyt muiden hajuja. Niin ja kotona käytettiin päivällä kestoja.

Peppipupu, minkä ikäinen sinun esikoisesi on? Minulla oli jo esikoisella (23v) äitiyspakkauksessa kestovaippa. Aika vähän tuli käytettyä, nykyisiin verrattuna oli surkea.

Muokattu viimeksi:
Yölento vanhempi 19v ja nuorempi 17v. Mä aivan luulin, että oltiin ekat vuonna 2000 kun saatiin se kestovaippa. No ei kyllä silloin siinä härdellissä tullut opeteltua miten sitä käytetään. Nykyään vissiin yleisempää käyttää.

Esikoisella (-16) on ollut kertikset, koska oli pulauttelija ja pyykkiä tuli välillä enemmän kuin vuorokaudessa ehti edes pesemään. Siihen en tarvinnut yhtään vaipanfalskauslisäpyykkiä, ja kertikset eivät falskanneet. Pari kertaa kokeilin kestovaippoja, mutta aina falskasivat, joten se siitä.
Pampersit löyhkäävät, Liberot, Muumit ja kauppojen halpismerkit olivat ok. Mutta tosiaan kun Pampers-paketin avasi, tuli päänsärky heti ja paketti piti viedä parvekkeelle löyhkäämään.

Ja siis esikoinen on ollut kuiva jo kaksivuotiaasta asti, kunhan joku muistaa käyttää potalla. Itse ei malta kesken leikkien lähteä, vaikka tajuaisikin hädän.

Muokattu viimeksi:
Minä kun olen muistellut, ettei 2006 pakkauksessa vielä tullut kestovaippoja, mutta 2010 tuli. Nyt kun puhuitte, että niitä on jo aikaisemminkin ollut, niin ehkä muistan hämärästi, että tuossa ekassakin olisi yksi ollut.
Mun esikoisen iho ei kestänyt kertiksiä, niin sillä alettiin kestoilla. Yöksi kuitenkin laitoin kertiksen, kun nukkui kellon ympäri, niin olisi pitänyt aivan hirveästi imuja laittaa. Libero ja Muumi olivat ainoat jotka eivät ärsyttäneet ihoa siinä käytössä. Pampersista tuli paljon pientä näppyä ja jostain halpiksista muistan ihon menneen ihan rikki ja kirkuvan punaiseksi. Vähän itse asiassa kumma, kun ei muuten ole mitenkään allerginen lapsi. Kohtahan sillä jo menkat alkaa.:dead: Mahtaakohan siteetkin aiheuttaa samaa.

Siis mille ne vaipat haisee? Joku hajuste? Vai se haju kun vaihtaa vanhaa?
Mä voi omasta puolestani vastata, useisiin vaippoihin on lisätty hajusteita ja vaikka en hajusteherkkä olekkaan niin kyllä esim. Pampersin vaipat haisevat todella voimakkaasti omaan nenään. Suomessa jo aikoinaan käytin lapsilla Muumi vaippoja koska eivät haisseet.

Täällä onneksi on myös myynnissä turkkilainen halpismerkki johon ei ole lisätty mitään ylimääräistä ja ne eivät haise.

Takaisin