Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KaarinHa onko jokin huonosti?
Kp 1. Tää oli eka kierto 2.5 vuoteen, kun toivoin ettei olisi tärpännyt. Tämä oli nyt tässä, kiitos kuumeiluseurasta. Olen tavannut mielenkiintoisen tyypin, jonka kanssa haluan katsoa johtaisiko se mihinkään (ja sillä on putket poikki). Ja vaikka ei johtaisikaan, niin olen surutyöni tehnyt ja nyt tuntuu jo ihan siltä, että ei musta enää olisikaan kaikkea alusta aloittamaan. Vauva-aika on ihanaa, mulla on sen suhteen ruusunpunaiset kullitetut muistot. Taaperon voisin lykätä ensimmäisen vastaantulijan matkaan, ainakin jos olisi yhtä temperamenttinen kuin tuo kuopus, nyt 11v.
Hyvillä mielin, ehkä elämä antaa mulle muuta hyvää :) Jos sallitte, jään taustalle jännäämään, varsinkin Hippuselle laitan kaikki onnenhippuset ja toiveet pikkuisesta. Kaikille teille kuitenkin tärppionnea tasapuolisesti!
Tähden sanoin: PLUSSAA kaikille !!!
T:Hannuli, yritystä liki 2.5v, kariutunut parisuhde, lapset 14v ja 11v

Voisin varmaan odottaa vielä seuraavat menkat, niin olisi edes kahden kierron likimääräinen keskiarvo vinkkinä. Nyt siis kp 2.
Mahtaakohan siteetkin aiheuttaa samaa.
Mä voi omasta puolestani vastata, useisiin vaippoihin on lisätty hajusteita ja vaikka en hajusteherkkä olekkaan niin kyllä esim. Pampersin vaipat haisevat todella voimakkaasti omaan nenään. Suomessa jo aikoinaan käytin lapsilla Muumi vaippoja koska eivät haisseet.Siis mille ne vaipat haisee? Joku hajuste? Vai se haju kun vaihtaa vanhaa?