----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lambi :) Olin tänään pelotoin Dragon!:p
Enää mun ei tarvitse ajatella, että ottaisi pukin mukaan vartioimaan oman työhuoneen ovelle:laughing002

Sinun Lohikäärme-energia siirtyy sieltä niin voinakkaasti tänne.

Teimpä sen siivittämänä aika tempauksen, otin luurin käteen ja keskustelin pääkonttorin pääjohtajan kanssa, koko Skandinavisen yhtiön työtilanteista,. Kervin samalla pahasta tuotepäälliköstä.

Mä osasin kaiken aivan LOISTAVASTI!!:joyful:Saimpa samalla tuon pahasti ex-huutavan tuotepäällikön....lähes hiireksi:talk020:laughing002:laughing002

Vähänkö sitä voi olla tyytyväinen, kun ei tarvitse enää kuunnella sen huutoa ja olla ahdistunut töissä joka päivä:notworthy :laughing002

Että suuresti kiitoksia Lambi!:gen053
Tällä pärjää:grin
Ihan mahtavaa! Nyt vaan pidät liekin yllä siellä kurkussa, se saattaa vastustaja yrittää vielä vastavetoa.
:smiley-angry019
Tsemppiääää!

Mitens sun roskiksessa voidaan:nailbiting:?

Joo me on aprillattu aiheella vaikka kuinka silloin nuorena.. Vois olla vähän eri reaktiot nyt. Pääsis ehkä itku joltakin(?) loppupeleissä. Ei muutakun tussia kouraan ja itkettämään. :devil07
Tiedä sitten Olisko vielä tehokkampi seuraavan sukupolven jekkuna.:sad015

Lambi :) Oho...en ole koskaan tehnyt, koska nuorena ei lapsia hankittu. Toki, voi olla huono-idea, sillä mies pitää positiivisena testinä jopa roskishaamua:sad001

Ai hitsi, muistatteko aikaa kun raskaustestin vilauttaminen aprillipäivänä olisi saanut poikaystävän esim. liittymään muukalaislegioonaan tai muuten vaan pakenemaan paikkakunnalta? Hiukkasen on ajat muuttuneet. :p

Ai että, mä hankkiuduin nuorena näppärästi eroon ainakin kahdesta poikakaverista sanomalla, että on vauvakuume. Sinne meni, kantapäät vain näkyi. :laughing001

Ihan mahtavaa! Nyt vaan pidät liekin yllä siellä kurkussa, se saattaa vastustaja yrittää vielä vastavetoa.
:smiley-angry019
Tsemppiääää!

Mitens sun roskiksessa voidaan:nailbiting:?

Lambi :) Kiitos! Kohta sitä testiä pääsen katsomaan.

Vastavedot on jo tehty! Tilanne on kestänyt viime keväästä saakka.

Se ei ole tiennyt taitojani ja nyt ongelmatilanne asia on tiedossa tuolla pääkonttorissa (ulkomainen).

Osasin kyllä, mutta uskallus puuttui.
Sait uskaltamaan:cheers

Joten pieksin sen viimeisen päälle:laughing002

Hetkeen ei yritä.... jospa pääsis Äitiyslomalle sitren jo tässä välissä:cheers

Ai että, mä hankkiuduin nuorena näppärästi eroon ainakin kahdesta poikakaverista sanomalla, että on vauvakuume. Sinne meni, kantapäät vain näkyi. :laughing001

Towanda :) Saman tein, mutta tuo lopullinen poikaystävä hyvin nopeati puhui ympäri ja sitten mentiin!:laughing002
:laughing014 :laughing021

Ehkä ne poikaystävät ei olleet "oikeita', siis the one and only....

Last edited by a moderator:

Towanda :) Tähän kiinnostavaan muistojen kansioon vielä palaten....

Mulla oli ihan "hirveesti" poikayatäviä, vaikka en kyllä käynyt koskaan missään juhlissa/bilessä. En ole bilehiiri vieläkään.

Niitä vaan ilmestyi:wideyed:
SATOI. Kollikissoja juoksentelee nurkissa.

No, harvan kanssa rupesin edes keskustelemaan, kun ei alkuunsa ollut riittävän kiinnostava tyyppi.

Kyllä niitä silloin juoksi kotiin asti kyselemään treffeille, mutten lähtenyt!

Yksi oli niinkin innokas, eträ sanoi haluavansa tehdä heti perheen ja lapsia, sekä väitti minun olevan hänelle sopiva puoliso:laughing002 Nakkasin sen mäkeen saman tien!:singing:

Nykyinen puoliso, jonka kanssa on tuo pieni 2-v. lapsonen, olen ollut yhdessä 30-vuotta.Tämä salaperäinen mies löytyi samaan aikaan, kuin oli tämä lauma piirittäviä poikakaveri ehdokkaita.

Meille kaikki sattui eri tavalla ja mies on myös erilainen. Naimisissa ollaan oltu 3-vuotta, mutta nuo kaikki 27-vuotta ollaan tehty töitä ja matkusteltu ympäri maapalloa. Toki ollaan oltu myös vähän rakastuneitakin:Heartpink:laughing002

Last edited by a moderator:
Neuvolan pissatestissä havaittiin runsaasti kolibakteeria, eli antibioottikuuri alkaa heti kun selviää, mikä antibiootti tepsii siihen pirulaiseen parhaiten. Toivottavasti ei raskaus mene tämän takia mönkään.

Suski, voihan kettu ! Mistä nyt sellaisen olet saanut :( Toivotaan pikaista paranemista. Onhan niitä turvallisiakin lääkkeitä olemassa

Neuvolan pissatestissä havaittiin runsaasti kolibakteeria, eli antibioottikuuri alkaa heti kun selviää, mikä antibiootti tepsii siihen pirulaiseen parhaiten. Toivottavasti ei raskaus mene tämän takia mönkään.

Dämmit, toivottavasti saat sopivan lääkityksen mahd. pikaisesti!

Suski75 :) Ompa harmillinen tilanne... uskon, että siellä.on kaikki silti hyvin:Heartpink

Ois hienoa, jos vaikka lottovoitto sattuisi kahdesti!

Vaikkapa tulisi se toinen lapsi:cheers

Kyseessä ei ole kertomus ja elämä on usein tarua ihmeellisempää:happy:
Hei kertomus viittaa kyllä yleensä ihan faktatietoon:wink!
Tarina olis se jokin fiktiivinen sepitelmä. :pompus:

Näin illan fiilaukseksi.

Joko roskiksissa vilkkuu viivat?

Suski, voihan kettu ! Mistä nyt sellaisen olet saanut :sad001 Toivotaan pikaista paranemista. Onhan niitä turvallisiakin lääkkeitä olemassa
Mietin, olisiko tullut Lutinuksen käytöstä. Kun niitä piti laittaa emättimeen kolme kertaa päivässä 9 viikon ajan, ja usein sellaisessa paikassa, jossa ei ollut mahdollisuutta alapesuun. Ja sitten se asetinpuikko aina raapi ikävästi virtsaputken suuta. Kyllä sinne tuolla tavalla bakteereita saa kulkemaan, arvelen.

Toisaalta oksentelun takia on varmaan nestetasapaino ollut kuivemman puolella, ja sekin on varmaan aiheuttanut alttiutta virtsatietulehdukselle. Virtsatietulehdustahan ehkäistään juomalla paljon, jotta pissa ei ehdi hautumaan rakossa kauaa. :confused:

Alkuraskaudessa virtsatietulehduksen oireet menevät hyvinkin raskausoireiden piikkiin, joten ties kuinka kauan tämä on jo minulla ollut.

Hei kertomus viittaa kyllä yleensä ihan faktatietoon:wink!
Tarina olis se jokin fiktiivinen sepitelmä. :pompus:

Näin illan fiilaukseksi.

Joko roskiksissa vilkkuu viivat?

Lambi :) oli täysin kuivahtanut, eipä näy enää mitään :sad001

Testaatko aamulla?

Entä Vastavirran akka? Hippunen77?:rolleyes:

Takaisin