Towanda
Asioista perillä oleva
Herranen aika, NYT mä olen nähnyt kaiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan mahtavaa! Nyt vaan pidät liekin yllä siellä kurkussa, se saattaa vastustaja yrittää vielä vastavetoa.Lambi :) Olin tänään pelotoin Dragon!
Enää mun ei tarvitse ajatella, että ottaisi pukin mukaan vartioimaan oman työhuoneen ovelle
Sinun Lohikäärme-energia siirtyy sieltä niin voinakkaasti tänne.
Teimpä sen siivittämänä aika tempauksen, otin luurin käteen ja keskustelin pääkonttorin pääjohtajan kanssa, koko Skandinavisen yhtiön työtilanteista,. Kervin samalla pahasta tuotepäälliköstä.
Mä osasin kaiken aivan LOISTAVASTI!!Saimpa samalla tuon pahasti ex-huutavan tuotepäällikön....lähes hiireksi
Vähänkö sitä voi olla tyytyväinen, kun ei tarvitse enää kuunnella sen huutoa ja olla ahdistunut töissä joka päivä
Että suuresti kiitoksia Lambi!
Tällä pärjää
Joo me on aprillattu aiheella vaikka kuinka silloin nuorena.. Vois olla vähän eri reaktiot nyt. Pääsis ehkä itku joltakin(?) loppupeleissä. Ei muutakun tussia kouraan ja itkettämään.
Tiedä sitten Olisko vielä tehokkampi seuraavan sukupolven jekkuna.
Ai hitsi, muistatteko aikaa kun raskaustestin vilauttaminen aprillipäivänä olisi saanut poikaystävän esim. liittymään muukalaislegioonaan tai muuten vaan pakenemaan paikkakunnalta? Hiukkasen on ajat muuttuneet.
Ihan mahtavaa! Nyt vaan pidät liekin yllä siellä kurkussa, se saattaa vastustaja yrittää vielä vastavetoa.
Tsemppiääää!
Mitens sun roskiksessa voidaan?
Ai että, mä hankkiuduin nuorena näppärästi eroon ainakin kahdesta poikakaverista sanomalla, että on vauvakuume. Sinne meni, kantapäät vain näkyi.
Ai että, mä hankkiuduin nuorena näppärästi eroon ainakin kahdesta poikakaverista sanomalla, että on vauvakuume. Sinne meni, kantapäät vain näkyi.
Sattuuhan näitä, mutta että kahdesti. Kiva kertomus kuitenkin.
Neuvolan pissatestissä havaittiin runsaasti kolibakteeria, eli antibioottikuuri alkaa heti kun selviää, mikä antibiootti tepsii siihen pirulaiseen parhaiten. Toivottavasti ei raskaus mene tämän takia mönkään.
Neuvolan pissatestissä havaittiin runsaasti kolibakteeria, eli antibioottikuuri alkaa heti kun selviää, mikä antibiootti tepsii siihen pirulaiseen parhaiten. Toivottavasti ei raskaus mene tämän takia mönkään.
Sattuuhan näitä, mutta että kahdesti. Kiva kertomus kuitenkin.
Hei kertomus viittaa kyllä yleensä ihan faktatietoon!Ois hienoa, jos vaikka lottovoitto sattuisi kahdesti!
Vaikkapa tulisi se toinen lapsi
Kyseessä ei ole kertomus ja elämä on usein tarua ihmeellisempää
Mietin, olisiko tullut Lutinuksen käytöstä. Kun niitä piti laittaa emättimeen kolme kertaa päivässä 9 viikon ajan, ja usein sellaisessa paikassa, jossa ei ollut mahdollisuutta alapesuun. Ja sitten se asetinpuikko aina raapi ikävästi virtsaputken suuta. Kyllä sinne tuolla tavalla bakteereita saa kulkemaan, arvelen.Suski, voihan kettu ! Mistä nyt sellaisen olet saanut Toivotaan pikaista paranemista. Onhan niitä turvallisiakin lääkkeitä olemassa
Hei kertomus viittaa kyllä yleensä ihan faktatietoon!
Tarina olis se jokin fiktiivinen sepitelmä.
Näin illan fiilaukseksi.
Joko roskiksissa vilkkuu viivat?