----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Odotellaan niitä roskishaamuja..
Kovin on valkeaa tikkua täällä. Melkein tekis mieli noin mielenkohottajaksi näyttää vähän punakynää.

Vastavirran emäntäkin yrittää nyt saada priimaa kuvaa plussasta, siksi kestää?
Tai sitten siellä on muutakin elämää:think005

Kovin on valkeaa tikkua täällä. Melkein tekis mieli noin mielenkohottajaksi näyttää vähän punakynää.
Niitä punakynällä "korjattuja" testejäkin on Vau foorumilla nähty. :wacky:

Lambi :) Todella roskishaamuja...

Laimeasta pissasta jokin roskishaamu...

Dpo 10

Mitä ihmettä mä juuri luin...? Voi apua. :wideyed:

Omaa napaa/lisääntymiselimistöä: Ultrassa näkyi sekä punkteerattu folli, että viisi uutta aihiota! Letrot siis jatkuu maanantaihin asti, jolloin tsekataan tilanne ja mahdollisesti siirytään pistoksiin.

Jännää etten pari viikkoa sitten ollut edes kuullut luteaalivaiheen stimulaatiosta, ja nyt näyttää siltä että juuri se voisi olla mun tilanteeseen ja matalaan munasolureserviin sopiva kasvattelutapa. Ilmeisesti tämä voidaan tehdä myös ns. luomukiertoon, eli alkukierto menee ilman lääkkeitä, munasolu irrotetaan pistoksella ja annetaan mennä "hukkaan" ja vasta sitten aletaan kasvattelemaan lisää soluja lääkkeillä.

Tussia kehiin?

(vähän taas väsyttää, huumori sen mukaista. Pahoittelut :wacky:)

Lambi :) Jospa teet itsellesi yhden hyvin värjätyn leffaplussa testin tsemppi mielessä:rolleyes: :joyful:

Jospa sitä vilkuillessa väsymys pysyisi poissa:laughing002

Pidetään vielä ne kirveet poissa kaivoista!

Entä Tähti ?

Mä tei testin aamulla niin hätäpäissä, etten ehtinyt kunnolla sitä jäädä tiiraamaan ja olin "kussut" juuri ennen sitä, että näyte oli liiankin laimea. Jotain roskishaamua siinä silti näkyio_O

No joo, en olisi voinut sitä testiä oikein mukaankaan ottaa, kun olisi vähän turhan paha ylläri olla raskaustesti kädessä töissä, kun vessan luklo on rikki:laughing002

Nyt siis kohta kotiin tiiraamaan testiä uudelleen....taitaa tosin olla liian myöhäistä sitä enää tulkita:sorry:

Dpo10

Hihiii....aprillipäivä lähestyy..... :laughing002

Ketähän sitä jekuttais?:rolleyes: :laughing001
Ai hitsi, muistatteko aikaa kun raskaustestin vilauttaminen aprillipäivänä olisi saanut poikaystävän esim. liittymään muukalaislegioonaan tai muuten vaan pakenemaan paikkakunnalta? Hiukkasen on ajat muuttuneet. :p

:hilarious: no mikään ei ole uutta maanpäällä!
Kaikkea sitä!

Lambi :) Olin tänään pelotoin Dragon!:p

Enää ei tarvitse ajatella, että ottaisi pukin mukaan vartioimaan oman työhuoneen ovelle:laughing002

Sinun Lohikäärme-energia siirtyy sieltä niin voinakkaasti tänne.

Teimpä sen siivittämänä aika tempauksen, otin luurin käteen ja keskustelin pääkonttorin pääjohtajan kanssa, koko Skandinavisen yhtiön työtilanteista,. Kervin samalla pahasta tuotepäälliköstä.

Mä osasin kaiken aivan LOISTAVASTI!!:joyful:Saimpa samalla tuon pahasti ex-huutavan tuotepäällikön....lähes hiireksi:talk020:laughing002:laughing002

Vähänkö sitä voi olla tyytyväinen, kun ei tarvitse enää kuunnella sen huutoa ja olla ahdistunut töissä joka päivä:notworthy :laughing002

Että suuresti kiitoksia Lambi!:gen053
Tällä pärjää:grin

Ai hitsi, muistatteko aikaa kun raskaustestin vilauttaminen aprillipäivänä olisi saanut poikaystävän esim. liittymään muukalaislegioonaan tai muuten vaan pakenemaan paikkakunnalta? Hiukkasen on ajat muuttuneet. :p
Joo me on aprillattu aiheella vaikka kuinka silloin nuorena.. Vois olla vähän eri reaktiot nyt. Pääsis ehkä itku joltakin(?) loppupeleissä. Ei muutakun tussia kouraan ja itkettämään. :devil07
Tiedä sitten Olisko vielä tehokkampi seuraavan sukupolven jekkuna.:sad015

Takaisin