Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan kaikella rakkaudella Lambi, mutta mua nauratti tää sun postaus ihan hirveesti! Musta tää kuvaa hyvin sitä, miten pimeetä touhua tää on; testaillaan, seurataan limoja ja oireita... ”voipi se olla tai voipi olla ettei ole”.
Toivottavasti tauti helpottaa!
Negaa täällä edelleen. Mites muilla piinailijoilla, joko näkyy jotain? :)
Siis miksi aina jätetään oleellinen kertomatta.. Kyllä nyt jotain viatonta olisi voinut meille vinkata. Niinkun söikö hän macaa..
Aika rohkea veto!Heissan!
Uskooko täällä joku ennustaja eukkoihin?
Mä en varsinsisesti usko, mutta tämän epätoivotuskan hetkellä soitin ja kysyin kahdelta....vastaus oli ensivuonna näkyy positiinen testi:angelic: Oho
Jess...hienoa!!
No mutta ikä on sitten jo 47v.
....eikä hoitoja ainakaan Suomessa.
Miksei ensi kuussa?
Siis miksi aina jätetään oleellinen kertomatta.. Kyllä nyt jotain viatonta olisi voinut meille vinkata. Niinkun söikö hän macaa..
Aika rohkea veto!
Siis kaksi eri eukkoa povas ensi vuotta?
Ehkä niillä on joku liiton sopimus näistä vastuksista.
En ottaisi vakavasti. Voipi olla ensi vuonna jos sopivasti on yritystä, tai sitten ei. Ei sulje pois ensi kuukautta! Jaksaajaksaa
Onnea uuteen keräykseen, Motto! Pidetään peukkuja, että löytyy normaali alkio.Kiitos sympatioista!
Yölento, seuraava keräys viikon-puolentoista päästä, tarkentuu ultrissa.
Tilastollisesti ajatellen: jos 80% materiaalista on huonoa, viidestä solusta yhden pitäisi toimia..
Ihan olin katsomassa viimeisimpiä uutisia vanhustenhuollon välikysymyskeskustelusta. Mutta ainahan minulla on teidät leidit mielessä, niin bongasin tuonkin.Hahaha
Tää on tätä valistusta, kerrasta raskaaksi vielä 50v. (ILMAN EHKÄISYÄ).
Yölento seuraa juorulehtiä
Ja Tähti, niillä meni varmasti käsitteet sekaisin. Ensi vuonna tarkoittaa oikeasti ensi kuussa.
Motto, toivotaan laadukasta saalista! Teillä on kyllä ainakin vauhtia etenemisessä.
Hippunen, eikös teilläkin ollut alkioita viljelyssä? Tulikos monta blastoa?
Kutkuttelisi.. Inhottaa vaan saada niitä blankoja. Ehkä.Heissan!
Kuka on mukana testaamassa aamulla?
Dpo 9
Plussaa kaikille!!
Kutkuttelisi.. Inhottaa vaan saada niitä blankoja. Ehkä.
Sinä?
Samaa tulin väijymään - no pressure tikkujen kanssa, mutta peukkujen pitäminen hankaloittaa aamutoimia.Missäs tämän aamun plussat?