Hyvältä ainakin oireet kuulostaa Turotus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko minkä merkkinen ja kuinka herkkä testi? Voihan se vielä plussaks muuttuaNegaa pukkas tänä aamuna, joten menkkoja odotellessa :banghead:
Rfsun herkkä testi, oisko siinä 10 mIU herkkyys. En kyllä jaksa uskoa että enää plussaksi muuttuu, vaikka eihän sitä ikinä tiedä.Oliko minkä merkkinen ja kuinka herkkä testi? Voihan se vielä plussaks muuttua
Toivoa on niin kauan kun menkat ei ala, pidetään peukut pystyssäRfsun herkkä testi, oisko siinä 10 mIU herkkyys. En kyllä jaksa uskoa että enää plussaksi muuttuu, vaikka eihän sitä ikinä tiedä.
Onneksi ei kuitenkaan tuon pidemmäksi kierto venynyt :)Mulla tosissaan tuli kierrosta 40 päivän pituinen! Tänään kp 2
Macat aloitin eilen:) ja nyt tosissaan aion sen ovulaation tikuttaa loppuun asti
En oo testannut sen jälkeen, kuitenkin ois pitäny sillon jo näkyä jotain jos olis tärpännyt, niin en oo viittinyt kiusata itteäni negalla.Ootko turotus testannut lauantain jälkeen? Itse laittaisin testiä kehiin!
Tässä on mun raskaustesti ja siinä 2 viivaa
Kannattais varmaan pissata oikeasti siihen tikkuun eikä piirrellä viivoja itse...
Tuo on pissassa käytetty kyllä. Tehty niin kuin pitääkin. Eikä mitään vilppiä käytetty. En siitä tykkää.
Ihan selkeästi huomaa että siihe on piirretty viivat, joko erittäin viallinen testi tai itse tehdyt viivat. Tee uusi.
Huomenna teen uuden, mutta en oo kuitenkaan viivoja tehnyt. Usko jo. Ei pahalla