----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitin tikun uuniin, kun oli niin tyhmä. Ei halunnut totuutta näyttää millään. Ei edes roskakorissa.

Pms potenssiin sata tänään. Huippupäivä siis.
Ihan oikein idiottitikuille!

Mä päätin lopettaa tämän testiurheilun tähän, mun silmät ei jaksa enää yhtään valkoista viivaa. Se on vähän kun pakkopaitaa itselleen pukis, hulluksi vetää.
Pms oireita ei ole sen huippumutsihetken jälkee ollut, vaikka tässä kotona ollaan pipien lasten ja yhden virtapiikin kanssa pyörittykin jo pian viikko. Huomenna paluu normiarkeen:happy3

Dpo 11, pp 8 ja niin negaa kuin voi olla. Ei mitään häivähdystäkään vaikka kuinka tihrustaa. Nyyh.
I feel your tihrustus, vieläkin silmiin sattuu eilinen olemattoman tuijotus.
Vähän niinkun kynsiä kiskois.

Neuvolan pissatestissä havaittiin runsaasti kolibakteeria, eli antibioottikuuri alkaa heti kun selviää, mikä antibiootti tepsii siihen pirulaiseen parhaiten. Toivottavasti ei raskaus mene tämän takia mönkään.
Onko jo tuloksia?

Kaikki peukut teille että saatte tulehduksen pian hallintaan!
Miten sulla on viikkoja? Tuntuuko jo liikettä?

Paranemisia lapsille. Siis mikä virtapiikki siellä pyörii? Onko kyseessä rasittava vai jopa hyödykäs tyyppi?
Lähinnä rasittava. 4v ainaterve pikkumies. Oikeen rakas onneksi, kompensoi sitä rasittavuutta.
Nyt on kaikki terveinä, saa nauttia normiarjesta:Heartred tosin yhä sitä veristä limaa jostain onteloista tulee - pian varmaan tuolta toisestakin päästä.

Onko jo tuloksia?

Kaikki peukut teille että saatte tulehduksen pian hallintaan!
Miten sulla on viikkoja? Tuntuuko jo liikettä?
Ilmeisesti jatkoviljelyn tulokset ovat tulleet, mutta lääkäri ei vielä ole kerinnyt antibioottia määräämään.

Viikkoja vasta 11, vielä yli viikko NT-ultraan, joten mitään ei vielä tunnu. Lisäjännitystä NT-ultraan.

Ilmeisesti jatkoviljelyn tulokset ovat tulleet, mutta lääkäri ei vielä ole kerinnyt antibioottia määräämään.

Viikkoja vasta 11, vielä yli viikko NT-ultraan, joten mitään ei vielä tunnu. Lisäjännitystä NT-ultraan.
Huh miten piinaavaa! Ei muutakun muita miettien vaan hetki kerrallaan!
Onneksi elämä on sitkeää! :happy:

Hei. Mulla on samanlainen. Taitaa olla aika saman ikäinenkin.

Sitä lorinaa täälläkin odotellaan. Ei mene enää kauaa. No mutta siinä alkaa sitten uusi mahdollisuus.
Nuoret miehet on kyllä hurmaavia kaikessa ärsyttävyydessään:grin!

Ja se kp1 on jotenkin aina niin toivoa täynnä, nää viimeiset vois skipata kokonaan. Jaksaajaksaa:smiley-angelic002

Ota tukihoidoksi ab- kuurin ajaksi ( ja sitä odotellessa) c-vitamiinia 1g kahdesti päivässä. Saat pissan happamammaksi ja pöpöille olosuhteiltaan huonommaksi.

Minä olen pissavaivoihin juonut sokeritonta karpalomehua ja syönyt karpalorouhetta. En tiedä onko ollut apua, mutta ainakin maistuu niin terveelliseltä että tuntee jotain tekevänsä.

Itsellä on tuolla ulkovarastossa vielä ämpäri karpaloita joita napostele aina ohimennen, aamulla just mietin kuinka suskille olis nyt kans hyväksi.

Ota tukihoidoksi ab- kuurin ajaksi ( ja sitä odotellessa) c-vitamiinia 1g kahdesti päivässä. Saat pissan happamammaksi ja pöpöille olosuhteiltaan huonommaksi.
Tätä käytetään muuten myös pässien virtsakivien hoitoon. Hyvä vinkki!

Minä täällä mietin että mitä helvataa on meneillään: -kp 8 ja rupesin valumaan kirkasta limaa. Tein ovistestin ja siinä oli niin vahvat viivat jo, että se on huomenna tai ylihuomenna plussa. Viime aikoina ovis on ollut vasta kp 15-18, joten tää olis ihan tavattoman aikainen. Mitähän mun kropassa oikein tapahtuu?! Eka oudot menkat ja nyt aikainen ovis.

Takaisin