Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siellä on jollakin kiirus päästä teille kotiin.Minä täällä mietin että mitä helvataa on meneillään: -kp 8 ja rupesin valumaan kirkasta limaa. Tein ovistestin ja siinä oli niin vahvat viivat jo, että se on huomenna tai ylihuomenna plussa. Viime aikoina ovis on ollut vasta kp 15-18, joten tää olis ihan tavattoman aikainen. Mitähän mun kropassa oikein tapahtuu?! Eka oudot menkat ja nyt aikainen ovis.
Paljonkin on tullut ajateltua, mutta en ole vielä päätöstä tehnyt. Entäs sinä?
Ja kyllähän ne faktat pelottaa kuulla, vaikka realiteetit ymmärtääkin. Jos siis hoitoja meinaan, niin aivan lähikuukausina on hommiin ryhdyttävä.
Inssistä ei meille ole mitään hyötyä, kun luomulapsia on tullut kuitenkin. Toisaalta olen tyytyväinen nykyisellään, mutta korjaava kokemus edellisestä olisi kyllä paikallaan.
Ja kyllähän ne faktat pelottaa kuulla, vaikka realiteetit ymmärtääkin. Jos siis hoitoja meinaan, niin aivan lähikuukausina on hommiin ryhdyttävä.
Karpalot on hyvä apu myös mutta nopeimman tehon olen itse saanut just vahvoilla c-vitamiinitableteilla, 2-3 krt vuorokaudessa. Auttaa tosi nopsaan karvivaan oloon. :)
Nuoret miehet on kyllä hurmaavia kaikessa ärsyttävyydessään!
Ihan mahtavaa! Nyt vaan pidät liekin yllä siellä kurkussa, se saattaa vastustaja yrittää vielä vastavetoa.
Tsemppiääää!
Mitens sun roskiksessa voidaan?
Aiaiajjjjj! Ei tokikaan Sillä lailla, ihan vaan lapsina meinaan hurmaavia, ei mitään seksististä.Lambi :) Hui...!! IIkkkkss...
Hurmaannutko nuorista miehistä?
Apua...en osaa hurmaantua
Vaikka nuoria miehiä ympärillä liikuskeleekin, töissä.
Nuorena olin kiinnostunut aina lähestulkoon vain vanhemmista miehistä, enkä huomannut, että olisin silloinkaan ollut hurmaantunut nuorista miehistä
Oonko outo:banghead:
Nuoret miehet eivät osaa olla hurmaavia, kuin vasta siellä 35-55v...
Toki yksilöstä riippuen
Aiaiajjjjj! Ei tokikaan Sillä lailla, ihan vaan lapsina meinaan hurmaavia, ei mitään seksististä.
En osaa edes ajatella alle kolmekymppisiä sillä silmällä. Saati nyt kyllä muutenkaan, on aivan liikaa kaikkea muuta mielessä ..
Siltä vaikuttaa täälläkin,Koska kolme raskautta alkaneet normaalisti. Vika on minussa eli ikä.
Nyt kaikki peukut Tähdelle. :)
MiuMau79 :) Auttaako kuivatut karpalot samalla tavalla, kuin mehu?
Ostan niitä usein ja lapsi tykkää myös :)
Siis ihan terveenä ollaan niitä syöty, kun ovat niin hyviä, jospa ne ehkäisevät/suojaavat jotenkin?