----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui! Kai tiedät, että Nuuskamuikkunen ja Pikkumyy ovat sisaruksia, voi olla vaarallista olla heidän molempien jälkeläinen... :eek:
https://yle.fi/uutiset/3-10631029
Ei nyt takerruta yksityiskohtiin.. Ehkä satuolennoilla sisäsiittoisuus on normi. Pidä olla nyt liian rajoittunut. Kyllähän puput ja elefantitkin saa keskenään kissanpentuja näissä lapsille suunnatuissa..

Mä voisin olla joku X-Men -tyyppi; Magneto tai Tri Xavier. Ois makeeta omata telekineettisiä kykyjä, osata lentää ym. Tai sit voisin olla Storm ( Halle Berry on muuten yks todella kaunis nainen kans!) niin voisin pokata Wolverinen. :cool14
Ai mutta mullahan on jo oma Wolverine...:love017 :wink

Testattu myös tänään, dpo 8, nega. Jatkuu huomenna... :smiley-angelic001

Yöllä alkoi kovat kivut ja nyt aamusta vuoto. Epäilen että jotain kyllä koitti tapahtua.
Onneksi tuli asiaan selvyys.

Plussaonnea muille!

Illalla mietin jo testaavani aamulla mutta onneksi unohdin:happy:, liian aikaista..
Nyt veristä limaa, nenästä:woot:! Aikamoinen tauti ollut, kiitos kannustuksen mennyt lääkkeettä. Ehkäpä kohti parempaa menossa.
Illalla repäisi kohdussa kun aivastin.. Lupaavaa? Tai ehkä se irtos aivastuksen voimasta:wacky:..

Illalla mietin jo testaavani aamulla mutta onneksi unohdin:happy:, liian aikaista..
Nyt veristä limaa, nenästä:woot:! Aikamoinen tauti ollut, kiitos kannustuksen mennyt lääkkeettä. Ehkäpä kohti parempaa menossa.
Illalla repäisi kohdussa kun aivastin.. Lupaavaa? Tai ehkä se irtos aivastuksen voimasta:wacky:..

Ihan kaikella rakkaudella Lambi, mutta mua nauratti tää sun postaus ihan hirveesti! Musta tää kuvaa hyvin sitä, miten pimeetä touhua tää on; testaillaan, seurataan limoja ja oireita... ”voipi se olla tai voipi olla ettei ole”. :wacky: :laughing002

Toivottavasti tauti helpottaa!

Negaa täällä edelleen. Mites muilla piinailijoilla, joko näkyy jotain? :)

:greet025
Mun jäi testaamatta, yö valvottu lapsen kanssa...vatsanpuruja:sad001

Ja töissä raatamassa..

Ehkä parempi näin.....

Tähti ,ei kai teillä taas ole tautia :(

Meillä on nyt vuorostaan yskä. Se onkin ihan uusi kokemus. Toki itselläni on ollut ennenkin, mutta pojan kanssa ensimmäinen.

Piinaavia päiviä, tsemppiä kaikille testaamista odotteleville! (Tähän peukkuemoji)

Täällä on omat piinahetket. Soittelin juuri klinikalle ihan toisissa asioissa, ja sain kuulla että alkio oli ainakin 3-päiväisenä hengissä ja kuusisoluinen, ja että mulle on tulossa soittoaika lääkäriltä klo 14. Tuo viimeinen siis täysin pyytämättä ja yllättäen. o_O

Olen huomenna ap menossa seurantaultraan muniksien satoa arvioimaan, joten tässä puhelussa on varmaan kyse diagnostiikasta: onko alkio jo päässyt blastoksi asti, vai vaatiiko jatkoaikaa/onko kuukahtanut matkalla... Tänään olisi päivä 5, eli ideaali ajankohta alkiodiagnostiikkanäytteelle ja pakastukselle, mikäli tyyppi vaan on vielä hengissä.

Nopeastipa selvisi. Valitettavasti alkio oli jaksanut vain 8-soluiseksi ennen kuin kehitys pysähtyi. Ainoa saatu munasolu oli siis luultavasti viallinen, toivottavasti tästä keräyksestä satoa tulisi edes vähän enemmän jotta päästäisiin diagnostiikkaan ja pakastukseen...

Tähti ,ei kai teillä taas ole tautia :sad001

Meillä on nyt vuorostaan yskä. Se onkin ihan uusi kokemus. Toki itselläni on ollut ennenkin, mutta pojan kanssa ensimmäinen.

Ei ei....hoidossa oli syönyt jotain sopimatonta...
Paranemista!:cheers

Nopeastipa selvisi. Valitettavasti alkio oli jaksanut vain 8-soluiseksi ennen kuin kehitys pysähtyi. Ainoa saatu munasolu oli siis luultavasti viallinen, toivottavasti tästä keräyksestä satoa tulisi edes vähän enemmän jotta päästäisiin diagnostiikkaan ja pakastukseen...
Ei oo helppoa elämän alku(kaan) :sad001!
Tsemppiä teille seuraavaan keräykseen! :Heartred

Takaisin