----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 Lähden ostamaan lisää raskaustestejä....

Täällä tulee dpo 16/17 vaihteeksi kirkasta -juoksevaa, sekä valkkaria:scratch:scratch

Onko mulla ovis ilman menkkoja?:rolleyes: :scratch

Dp IUI 17 ja /tai 18
 
Joo vakkari jo monen vuoden takaa ja pisimpään työskennellyt mun osastolla. Toi melkein uusi pomo on vaan ulkomaalainen ja luulee että voi tehdä mitä vaan ja Suomen lait ei häntä koske.. kaksi jo lähtenyt sen takia meiltä.
 
Joo vakkari jo monen vuoden takaa ja pisimpään työskennellyt mun osastolla. Toi melkein uusi pomo on vaan ulkomaalainen ja luulee että voi tehdä mitä vaan ja Suomen lait ei häntä koske.. kaksi jo lähtenyt sen takia meiltä.

Peppipupu :) En usuta mihinkään, mutta pidä puolesi!
 
:dead:
Nyt iski kauppareissulla todella paha menkkakipu:woot: :smiley-ashamed004

Juoksin nopeasti kauppakeskuksen Wc:n, ja huomasinkin, ettei kipu johdu menkoista ollenkaan, vaan maha on täysin kuralla:wideyed:

Mitä ihmettä?:wideyed: Mahaa polttaa, ei menkkoja:wideyed:

On kova närästys ja vatsa kuralla...Menkka jomotus oli hetki sitten niin kova, että otin 1/2tbl Aspirinia....:smiley-angry017

Tilanne meni ainakin hetkeksi ohi, jpten olen edelleen kaupassa etsimässä mm. ilmapalloja lapselle! :)

Eikä menkkoja näy......:wideyed:

.
 
Tuhrua bogattu -> kp1 lähellä, ihan Flon ennustuksen, ja kuvittelemani oviksen mukaan. Ei se vaan tärppää, vaikka ajoitus osui hyvin, letrot ja lugesteroni avittamassa... No, hyvää on se, ettei kierto venynyt. Pääsee nopeasti uuteen alkuun. Vikat letrot, sitten on kroppa omillaan. Joskushan_sen_on_tultava!!!!

Hannuli77 :) Toivotaan onnea uuteen kiertoon! :cheers

Voithan olla vielä raskaana, kunnei ole menkat alkaneet.
 
:greet025
Clearbluella plussa testiajan sisällä!:excited001

Pregcheckiin viivanpaikka....

Olo öklö.....pahoinvoiva:wtf:

Ei menkkoja..... virallisesti myöhässä 3päivää....

Oon pihalla, että missä mennään...Oonko mä raskaana vai en:wideyed:

DpIUI 18 ja tai 19
 
:hello
Lähetin klinikalle viestiä tilanteesta!

Josko saisi selvyyttä, että mitä..mitä...mitä?....:wideyed:

Toivottavasti ei ole kemiallinen:singing:

Mutta oon niin kummassa tunnemyrskyssä ollut viimepäivät....itkettää ja itkettää:sad010, ilman, että olisi syytä suruun.... :wideyed:

Olen ollut järkyn ärtyisä ja vihainen ihan kaikelle ja kaikesta ilman selvää syytä:dontknow:dontknow:dontknow

Mies parka on ollut pahimmalla tulilinjalla:Heartblue

Päätä on särkenyt oudosti viikon ajan ja samoin alavatsaa todella polttanut:smiley-ashamed004

Kaksi iltaa yrjönnyt ja eilen maha täysin kuralla -salama kirkkaalta taivaalta!
...kova närästys kaksi päivää ja tänä aamuna töissä melkein äsken puklasin kahvipöytään:wtf:

Nytkin koko ajan elloo ja velloo..:confused2

Näin kummallisen näyn ennen kesälomaa, että palaisin kesälomalta töihin raskaana. Kerroin sen miehellekin ja hän oli huvittunut:laughing002

....jospa se olisikin totta:laughing002
 
Tähti, kuulostaa lupaavalta! Hankkiutuisin verikokeeseen, niin vähän tietää missä mennään, ja onko siellä lukemat kohdillaan vai ei. Toivotaan parasta!!
 
Hannuli voi ei. Halaus!

Tähti outoa ettei toinen testi näyttänyt mitään. Oliko se plussatesti se sininen vai punainen? Pidän peukkuja että tulee kunnon plussa!!! Oispa hienoa!
Kun kirjoitit ettei sulla ruukaa menkat olla myöhässä niin eikö sulla ole nyt monessa kierrossa ollut myöhässä? Jos ikä pidentää? Vai eikö se ennemmin lyhennä. Joka tapauksessa tsemppiä! Verikoe vois olla selvin jos olet plussan saanut.
 
Mulla on ikä lyhentänyt, ja säännöllistänyt, kiertoa. Melko kellon tarkka 28vrk, (paitsi luget vähän nyt pidentää välillä, ja toisaalta letrot aikaistaa ovista). Mikä ei lääkärin mukaan kerro välttis hyvistä asioista . Nuorempana kierrot oli kaikkea 30-60 välillä, mutta raskauduin kuitenkin 2 kertaa luomusti.
 
Mulla toi Clearbluen sininen testi näyttää näköjään aina hailakkaa, mutta näkyvää plussaa. Siksi en sitä enää ostakkaan. Mutta toisaalta, eiköhän se näytä ihan oikein silloin, kun on oikeasti raskaana.
 
Onko sulla Tähti mitään tukilääkitystä käytössä? Mulla luget aiheuttaa tosi paljon raskausoireiden kaltaista, eli pahoinvointia ja alavatsakipuja.
 
Onko sulla Tähti mitään tukilääkitystä käytössä? Mulla luget aiheuttaa tosi paljon raskausoireiden kaltaista, eli pahoinvointia ja alavatsakipuja.

Hannuli77 :)

Ei lääkitystä. Klinikka ei anna, kun ei kuulemma tarvitse.

Vain nyt inssin yhteydessä oli tuo Letro.
 
Tähti outoa ettei toinen testi näyttänyt mitään. Oliko se plussatesti se sininen vai punainen? Pidän peukkuja että tulee kunnon plussa!!! Oispa hienoa!
Kun kirjoitit ettei sulla ruukaa menkat olla myöhässä niin eikö sulla ole nyt monessa kierrossa ollut myöhässä? Jos ikä pidentää? Vai eikö se ennemmin lyhennä. Joka tapauksessa tsemppiä! Verikoe vois olla selvin jos olet plussan saanut.

Muska :) Tein testin tooooosi laimeasta (tunnin) aamupissasta, koska hyppäsin koko yön pissalla ja taapero heräili ihan koko yön jne...

Clearbluen sininen oli ja plussa tuli heti!:p
Testiajan jälkeen en enää katsonut. Muut testit olisi ilmeisesti vaatineet vahvempaa pissaa, siksi epäilen, ettei niissä näkynyt "plussaa"...

Ja on ollut ennenkin pari-kolme päivää myöhässä, mutta vain inssin jälkeen. Näillä muilla yrityskerroilla en ole saanut positiivista raskaustestiäkään!

Siksi ajattelin, että täytyyhän sen testin oikein näyttää, kun heti testiajalla tuloksen tulkitsin, eikö?:rolleyes::singing:

Oireita on myös vino pino tässä kierrossa. Aiemmin en ole kokenut oireita.
 
Takaisin
Top