----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille!:greet025

Mulla alkoi ihan yhtäkkiä rinnat tuleen kipeeksi... Mitä tapahtuu...??:confused005

iiikkks!?!?:wideyed:

Menkkoja ei näy.

Dpo 14/ 15
 
Tähti, kyllä minullekin sanottiin, että voi inseminaatiollakin yrittää, ja että itse saan päättää. Tuon viime syksyisen keskenmenon jälkeen jäi tunne, että en halua kokea enempää keskenmenoja, ja yleensähän ne johtuvat viallisista kromosomeista, joten siksi olin miettinyt vähän tämän suuntaista jo itsekin. Eli tämä on varmaankin juuri sitä, mitä itsekin toivon, poislukien kipu ja rahanmeno.
 
:greet025 Heissan!

En tiedä liittyykö.alkaviin kuukautisiin, mutta olen TODELLA yrjönnöt jo : muoks 3 kertaa tänä iltana...ihan kunnolla!:dead:

On niin paha olo ja ihan kaiken kunniaksi Anoppi on täällä koko illan kylässä:laughing002:smiley-ashamed004 Käy niin harvoin, mutta tuli nyt tänään.

Järkkyä, eikä.menkkoja vielä näy... Mikä mua vaivaa??:smiley-angry017

Hyvin epänormaalia mulle:scratch:dontknow


.
 
Last edited by a moderator:
Tähti sinua ei ehkä naurata, mutta tuo oksentaminen ja anoppi sai minut nauramaan. Kun olet kertonut miten anoppi ärsyttää.
Testaatko huomenna?
 
Mäkin jostain syystä yhdistin anopin ja yrjöämisen. :puke_r:laughing021

Hui kuinka mua jännittää teidän puolesta, olisi se vaan niin hienoa saada plussia ja vauvoja tähän ryhmään! :binkybaby:binkybaby:binkybaby
 
Tähti sinua ei ehkä naurata, mutta tuo oksentaminen ja anoppi sai minut nauramaan. Kun olet kertonut miten anoppi ärsyttää.
Testaatko huomenna?

Yölento ja Towanda :) Hauska ajatus, mutta eivät liity toisiinsa.

Yrjösin ihan kunnolla 3 kertaa:dead:

Onneksi kukaan ei huomannut mitään, koska alakerrasta ei kuulu ääniä yläkertaan.

Mieskään ei kuullut mitään, mutta kerroin hänelle, että olen huonovointinen. Hän vaan totesi, että se on yleisin raskausoire:angelic:

Normaali en ainakaan ole, vaan joku on nyt vaivana:wideyed:

Anoppi vietiin jo pois ja syön tässä näkkileipää, mutta olo on silti tosi kummallinen, heti.:wideyed:

Olen joko tosi sairas tai raskaana:wideyed:
Myös viluttaa, vaikka ulkona on kuuma.
 
:wtf: lähellä yrjöämistä edelleen, kun laitan näkkileivän päälle jotain...:depressed:

Anteeksi tänne tarkka raportti, mutta ihan pakko laittaa.

Anoppia ei ole enää lähellä, mutta olo samanlainen. Myös rintoja alkoi tänään pakottaa...

Koko päivän kestänyt menkkajomotus lähti kotona pois puolikkaalla Aspirinilla.

En ehtinyt ostaa kaupasta lisää raskaustestejä, (mm.Clearblue), koska olo oli niin heikko, joten ostin vain nopeasti ruokaa ja lähdin kotiin, jonka jälkeen sitten vaan yrjösin...ja sain lapsen nukkumaan.

Kaikki tapahtui ihan yhtäkkiä ja kohta yrjö lentää:wtf:,...
kun tämä teksti on kirjoitettu:wtf::wtf:

.
 
:hello
Kertoisko joku, onko ärtyneisyys raskausoire?:rolleyes: Entä surullissuus? Kaikki itkettää!:sad010

Onko tää jokin outo PMS-oire...kai ne menkat alkaa yön aikana....

Aamulla testataan, ellei menkat ala.

Plussapuhuria tasapuolisesti kaikille!!:cheers:smiley-bounce016

.
 
Last edited by a moderator:
Meillä päin on ollut ihan vatsatautiakin liikkeellä, mutta toivottavasti se ei ole sitä. :eek:

Tuskin, jaksan käydä töissä ja eilinen tuli yhtäkkiä.... Ja rinnat kipeytyivät jännästi, sisältäpäin...

Menkkoja ei vielä ole kuulunut:joyful:

DpIUI 15 ja tai 16
 
Hmmm, testeistä ei kyllä voi päätellä mitään... olen näkevinäni kaikissa viivanpaikan :p Menkkojen pitäisi alkaa "näinä päivinä", nyt kp 27/27-28. Suussa paha maku, ja huono olo täälläkin. Tosin mulle tulee tosi huono olo mm. oviksen aikaan, joten miksei sitten ennen menkkojakin.
 
Onko kohdunnapukka erilainen synnyttäneillä? Kun musta mulla ei ole ikinä selkainen kova ja kiinni, vaan enemmän ja vähemmän pehmeä ja aukinainen.
 
Muokattu viimeksi:
Hmmm, testeistä ei kyllä voi päätellä mitään... olen näkevinäni kaikissa viivanpaikan :p Menkkojen pitäisi alkaa "näinä päivinä", nyt kp 27/27-28. Suussa paha maku, ja huono olo täälläkin. Tosin mulle tulee tosi huono olo mm. oviksen aikaan, joten miksei sitten ennen menkkojakin.

Hannuli77 :) Sama vika, näkyy viivanpaikkaa, hailuraa tai harmaa alue... välillä ei mitään.

Valkkaria vaan pukkaa... :wideyed:

Ostin nyt Clearbluen testejä vastoin suunnitelmia... testaan mahdollisesti jo tänä iltana ja testiajan jälkeistä tulosta ei enää lasketa:laughing002

Onko niin, että tämä testi on herkempi, kuin 25miu?:rolleyes: En ole löytänyt paketista mitään tietoa.

Luulen olevani raskaana, vaikka niitä kahta viivaa ei ole tullutkaan:laughing021

Tsemppiä Hannuli!!:happy119
 
Tähdellä on kyllä lupaavat oireet :) Mä itkeskelin yhden raskauden alun, silloin en ollut vielä testannut.

Katjusha :)

Raskaustesti vielä toistaiseksi vaan negaa, hailuroita tms ei lasketa.

Koko päivän on närästänyt ihan jäätävästi, etenkin, kun söin salaatin päivällä töissä. En muista koska kärsin viimeksi närästyksestä, taisi olla synnärillä ja loppui synnytykseen.

Itkuherkkä olen, sen huomaa vaikka musiikkia auton radiota kuunnellessa. Tavallisesti ei itketä mikään, mutta nyt itkettää lähes kaikki. Viimeksi olin samanlainen itkupilli, kun isä kuoli. Esikoisen kohdalla en kokenut ärtyisyyttä, enkä itkuisuutta, mikäli tämä kaikki sitten raskaudesta johtuukaan....

Menkkoja ei tänäänkään näy...

Rinnat tulleet tänään nänneistä aroiksi:scratch


Dp IUI 15 ja tai 16
 
Last edited by a moderator:
Eiköhän ne pussaviivat vielä pian tule näkyviin! :cheers

Aamulla taas testailin viikkonäyttöisellä ja edelleen sama tulos - 2-3 viikkoa :wtf: Hcg-verikoekin on ollut mielessä, mutta ultra on parin päivän päästä ja siihen saakka on kärvisteltävä joka tapauksessa.

Kaikenlaiset tunnepuuskat ja lyhyt pinna kuulostavat tutuilta raskausoireilta :smiley-ashamed008
 
Takaisin
Top