----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla toi Clearbluen sininen testi näyttää näköjään aina hailakkaa, mutta näkyvää plussaa. Siksi en sitä enää ostakkaan. Mutta toisaalta, eiköhän se näytä ihan oikein silloin, kun on oikeasti raskaana.

Hannuli77 :)

Sitä mäkin, että täytyyhän sen joskus oikeinkin näyttää...mitä virkaa tällä testillä muuten olisi?!:laughing002

Mulla on tullut yleensä ihan blanco....mutta muuttuu testiajan jälkeen positiiviseksi ja seuraavana päivänä on jo superpositiivinen. Kerran sorrruin katsomaan testiä testiajan jälkeen ja tottakai se oli väärä positiivinen.

Tiedä sitten onko tulos tällä kertaa oikea vai väärä positiivinen, mutta tuli välittömästi, testiajan sisällä:happy119
 
Tähti, jospa se olisi "SITÄ", parin päivän päästä mikä tahansa testi näyttää sulle kahta viivaa.

Katjusha :) Oot ihanan optimistinen, kiitos:Heartpink

Alavatsaa ihan kuin pistelisi, on eri tuntuista, kuin lähestyvät menkat...siksi tuntuu oudolta, että menkat on myöhässä. Vellova olo lähti päivällä pois, syömisen jälkeen.

Jospa sä plussaat tässä kierrossa ja jäädään samaan aikaan äitiyslomalle:bounce:joyful:

Kaikille tänne puhallus +++++:ssa puhuria!!:hello2
:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers
 
Heissan!

Tähdelle plussan vahvistumista. Katjushalle myös plussaonnea. :Heartred

Kävin tänään ultrassa ja tilanne oli se, minkä olin jo viikkkonäyttöisillä testeillä huomannut ja muutenkin aavistanut eli alkio oli kooltaan viikkoa pienempi eikä sykettä näkynyt, vaikka se tässä vaiheessa olisi pitänyt jo olla näkyvissä. Sain mukaan tyhjennyslääkityksen omasta pyynnöstäni. Viikonloppuna on sitten edessä se operaatio.

Mies tuntui olevan enemmän järkyttynyt, vaikka on seurannut tilannetta lähinnä hiljaa sivusta. Oma surutyöni todennäköisesti ajoittuu myöhempään ajankohtaan.
 
Voimia Pernilla. :Heartred

Onko sinulla ollut keskeytyneitä keskenmenoja aikaisemmin? Minulla oli tyhjennys joulukuussa.
 
Kiitos, Suski :Heartred

Kaksi km (rv 14+ ja rv 7) aiemmin. Ensimmäisessä varsinainen keskeytys tehtiin sairaalassa sen jälkeen, kun sikiö todettiin kuolleeksi. Syynä oli kromosomipoikkeavuus. Toinen oli rypäleraskaus. Tein silloin lääkkeellisen tyhjennyksen kotona.
 
Harmi, Pernilla :sad001 Surullinen juttu, ei voi muuta sanoa. Toivottavasti kaikki menee tästä eteenpäin hyvin!!!
Tähti, joo, SÄ oot toiveikas. Mulla on niin hirvee päänsärky ja megalomaaniset menkkaoireet, että en taida päästä edes kiertopituuteen 26, mutta mullehan se onkin "normaali" kierto... eli kökkö. No, lähipäivät sen kertoo. Tai sitten, jos aamulla testaan, niin saan varmemmin vuodon alkamaan, ei sit tuu päivän aikana yllätyksenä :)
Huomenna about 10 dpo
 
:greet025

Klinikalta tuli vastaus, että heillä kailkki plussat lasketaan....
Myös Clearblue.....:p

Nyt pitää jatkaa testaamista ja ilmoittaa tulos heille! Koska en pääse töistä lähtemään kesälomakaudella verikokeisiin....ja sanoivat, ettei oikeastaan ole kiire, sillä tulos selviää kuitenkin:p

Tuo Clearblue ihmetyttää, että miten herkkä se on?:rolleyes:
 
Heissan!

Tähdelle plussan vahvistumista. Katjushalle myös plussaonnea. :Heartred

Kävin tänään ultrassa ja tilanne oli se, minkä olin jo viikkkonäyttöisillä testeillä huomannut ja muutenkin aavistanut eli alkio oli kooltaan viikkoa pienempi eikä sykettä näkynyt, vaikka se tässä vaiheessa olisi pitänyt jo olla näkyvissä. Sain mukaan tyhjennyslääkityksen omasta pyynnöstäni. Viikonloppuna on sitten edessä se operaatio.

Mies tuntui olevan enemmän järkyttynyt, vaikka on seurannut tilannetta lähinnä hiljaa sivusta. Oma surutyöni todennäköisesti ajoittuu myöhempään ajankohtaan.

Pernilla :) Kiitokset ja samalla isot halit!!:Heartblue
:hug013:hug013:hug013


On tää lisääntyminen niin vaikeaa....:wideyed:
Ihan järkkyä:stop

Nyt lepäätte ja kohta uutta putkeen, ei me muutakaan voida tehdä.
.
 
Last edited by a moderator:
Kiitos kaikille myötätunnosta! :Heartbigred
Suuri lohtu tässä tilanteessa.

Ja eiköhän sitä taas laiteta uutta alkuun, kun tästä selvitään... Muistan aikoinaan yhden lääkärin todenneen, että km:n jälkeen uusi raskaus saattaa alkaa pian, koska elimistö jää odottavaan tilaan.
 
Muokattu viimeksi:
Tähti, joo, SÄ oot toiveikas. Mulla on niin hirvee päänsärky ja megalomaaniset menkkaoireet, että en taida päästä edes kiertopituuteen 26, mutta mullehan se onkin "normaali" kierto... eli kökkö. No, lähipäivät sen kertoo. Tai sitten, jos aamulla testaan, niin saan varmemmin vuodon alkamaan, ei sit tuu päivän aikana yllätyksenä :)
Huomenna about 10 dpo

Katjusha :) Täytyy olla, optimisti ei pety - koskaan!!:p

Eihän meillä ole muutakaan vaihtoehtoa...ei auta jäädä ihmettelemään ja surkuttelemaan:stop:

Taas mahaa vääntää ja olen käynyt kuralla kaksi kertaa....kolmasko tulossa:laughing002:sad010

Kaikki "kortit" on käytettävä jos haluaa lisääntyä 40+++++

Klinikalta sanottiin ennen tätä inssiä, että jospa me siirryttäisiin IVF:n, jotta kaikki kortit olisi katsottu. Mutta oltiin miehen kanssa eri mieltä, ja me päätettiin katsoa vain ne kortit mitä inssi tuo/suo..... :wink

Me ei koeta, että tilanne olisi hedelmättömyydestä/ iästä johtuva, vaan vasta-aineista.

Näillä mennään...ja optimistisuutta tänne ihan kaikille koko palstalla!!:cheers:cheers:cheers:hello2
 
Kiitos kaikille myötätunnosta! :Heartbigred
Suuri lohtu tässä tilanteessa.

Ja eiköhän sitä taas laiteta uutta alkuun, kun tästä selvitään... Muistan aikoinaan yhden lääkärin todenneen, että km:n jälkeen uusi raskaus saattaa alkaa pian, koska elimistö jää odottavaan tilaan.

Pernilla :) Kohta olet raskaana uudestaan!!:cheers
Olet ihanan optimistinen:hello2

Nyt kovasti tsemppiä ja jaksamista!!:cheers
 
Varovainen hei :salut täältä 41v. mammalta joka vielä toivoisi sitä toista..
Mahtaisiko porukkaan mahtua?:smiley-ashamed005 Tämä vaikuttaa kivalta porukalta :smiley-bounce013
Täällä on toista yritetty enemmän ja vähemmän noin viitisen vuotta. Luomu km x 3 ja viime syksyltä ivf 1xkm. On myös muistaakseni kolme iui koitettu tässä myös ilman häivähdystäkään onnesta,
Tällä hetkellä luomuna mennään ja minä se taidan meistä olla se joka vielä pitää toivoa yllä :smiley-angelic008 riippuen kierron päivästä :laughing014

Tällä hetkellä juuri dpo 11 eli piinis päällä, aamun pregcheckiin myös hailura haamu JOKA HÄVISI kun kuivui:devil07 tuli heti kyllä vaikutusajalla. Onko teille käyny niin? Tuhrua tuli myös jo aamulla eli eiköhän se ole huomenna :devil10 in da house
 
Huono kuva mutta tässä testiajalla.. jotain? 3A719BAB-2293-4D4D-8283-D04C0FF50976.jpeg
 
Varovainen hei :salut täältä 41v. mammalta joka vielä toivoisi sitä toista..
Mahtaisiko porukkaan mahtua?:smiley-ashamed005 Tämä vaikuttaa kivalta porukalta :smiley-bounce013
Täällä on toista yritetty enemmän ja vähemmän noin viitisen vuotta. Luomu km x 3 ja viime syksyltä ivf 1xkm. On myös muistaakseni kolme iui koitettu tässä myös ilman häivähdystäkään onnesta,
Tällä hetkellä luomuna mennään ja minä se taidan meistä olla se joka vielä pitää toivoa yllä :smiley-angelic008 riippuen kierron päivästä :laughing014

Tällä hetkellä juuri dpo 11 eli piinis päällä, aamun pregcheckiin myös hailura haamu JOKA HÄVISI kun kuivui:devil07 tuli heti kyllä vaikutusajalla. Onko teille käyny niin? Tuhrua tuli myös jo aamulla eli eiköhän se ole huomenna :devil10 in da house

HumptyD :)

Tervetuloa mukaan piinailemaan! :)

Pregchekiiin olen saanut kerran luomusti vahvan hailuran, jonka jälkeen menkat alkoi seuraavana päivänä dpo14. Tämä siis 3vuotta sitten, ennen ekaa raskautta.

Nyt Pregcheckiin tulee vaan haamuja tms...Mutta en näköjään saakaan kunnon aamupissaa töiden, kuumuuden ja yöllä pyörivän taaperon takia.

Clearblue sen sijaan antoi ihan plussan, samasta laimeasta pissasta! Kokeilisitko sitä?:rolleyes:

Toiviotaan, että saat plussan pian!!:Heartred


.
 
:hello
täällä on taaskin itketty, ja tällä kertaa lasten piirretttyjen takia.....:schoked025

Maha ei enää sekaisin, eikä polta!

Taas itkettää ja ärsyttää.....:wideyed:
 
Pernilla, pahoittelut keskenmenosta. Kyllä se aina kirpaisee vaikka osaisi odottaakin. Toivotaan nopeaa uutta plussaa. Ettehän ajatelleet odotella yhtään menkkoja ennen seuraavaa yritystä ?

Tähti, entä jos vaan pidättelet koko yön vaikka heräisitkin välillä ? Ei tarvitsisi arpoa tulosta.

Humpty, mukaan vaan!

Katjusha, testiä odotellaan täällä huomenissa :)
 
Takaisin
Top