----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tähti, entä jos vaan pidättelet koko yön vaikka heräisitkin välillä ? Ei tarvitsisi arpoa tulosta.

Humpty, mukaan vaan!

Katjusha, testiä odotellaan täällä huomenissa :)

Yölento :) Kovasti yritän pidätellä, olisi mukava saada 100% varma tieto pian :) On vaan aika kurja nukkua, jos on hätä. Tuli mieleen, että eikös pissahätä ole raskausoire?:laughing002

Mielessä kävi myös kaksosraskaus.. Tietäiskö joku sanoa, ettei se välttämättä näy raskaustestissä, koska hormonitaso nousee liian korkealle? Pitääkö se paikkansa?:rolleyes:

Meillä oli inssissä ilmeisesti kaksi munasolua, koska toisesta näkyi enää neste ja toinen munasolu oli kohta irtoamassa... Irtosi molemmista munasarjoista...ja vielä oli kolmas tuloillaan, mutta ilmeisesti oli liian pieni irtoamaan....

Samanlainen ellova olo palasi nyt illalla, kuin aamuinen...ja eilis illalla...Olo on vaan taaskin tosi outo...:wtf::wideyed:
 
Tähti, hyvän asian puolesta sitä kärsii pissahätääkin.
Ymmärtääkseni kaksosraskaudessa pärähtäisi leffaviivat nopeastikin.
 
Kiitos naiset :gen014

Pernillalle osanotto täältäkin, se on niin kovin lannistavaa kun mielessään jo ehtii vaikka miten pitkälle :angel13
Mutta minullekin gynet sina sanoneet että keskenmenoja jälkeinen kierto on hedelmällisin,joten peukku sille. Itse raskauduin välittömästi kohdunulkoisrn jälkeen mutta se jäi taas kemialliseksi.
On tämä puuhaa.. kovin raadollista välillä.
Kaikille tsempit ja jospa jollekin se plussa nyt pärähtäisi :hug007
Itsellä dippasi lämmöt niin matalalle että eiköhän se hana aukea tänään, en ees testiä viittiny tehä. Ja clearblue en viitsi ostaa kun sillä tuntuu saavan aina plussa vaikka ei ole pätkääkään paksuna :laughing025
 
Tervetuloa mjukaan HumptyD, ja pikaista plussaa! Joo, mäkin tässä toiveikkaana kemiallisen ja viimeisen donor-PASin jälkeen oon "helposti" raskautumassa, vaikka en elämässäni ole luomuplussaa nähnyt :wink
Yölento, klassisesti kävi, en muistannut pissata tikkuun (vaikka olisi ollut hyvät koko yön eväät antaa :wink
Maha toimii täälläkin, eli en usko plussaan ollenkaan. Keltarauhashormonista saan pysyvän ummetuksen, eli ei viitteitä siihen suuntaan.
No, jos mä tänään vähän "rentoudun" tyttöjen kanssa, niin katsotaan, mitä se elämä sitten suo :) Pikkulikka pääsee kaverin luokse kaverin mummolaan, oli nyt samantien lähdössä, eikä kiinnostusta päiväkotiin aamupäiväksi ollenkaan!
Katjusha noin 10 dpo
 
Yölento, yritys jatkuu heti seuraavasta kierrosta :Heartred

Ja Tähti, yölliset vessakäynnit selviä raskausoireita. Minulla alkoivat päivää ennen plussaa. Kaksosraskaus näkyisi testeissä tavallistakin selvemmin.

Tervetuloa joukkoon Humpty!

Tässä raskaudessa pelkäsin pahinta heti alusta asti. Edellisestä raskaudesta oli ehtinyt kulua jo kolme vuotta. Lopetin imetyksen viime vuoden keväänä ja sen jälkeen yritys on jäänyt vähiin yhtä ivf:ää lukuunottamatta. Epäilin jo, ettei enää onnistu. Seuraavalla kerralla - eiköhän se vielä tule - täytyy nauttia.
 
Tähti, mikä dpo sulla on ja onko luget?

HumptyD :)

Ei lääkityksiä, inssi takana.

DpIUI 19 ja tai 20

Tänään eilistä vahvempi plussa Clearbluessa testiajalla!:p:wideyed:
4 tunnin pidätetystä aamupissasta.

Tiedä sitten onko oikea vai väärä plussa! Menkkoja ei vaan kuulu ja on pahoinvointia.

Tutkin vähän suurennuslasilla pakettia, kun on niin pientä pränttiä, ja sanotaan, että tulos jo 4pv. ennen odotettuja kuukautisia, eli täytyy sen olla tosi herkkä....
Kumpa olisi se mIU/ml, mutta eivät näköjään ilmoita, eikä apteekissakaan sitä tiedetä, vaan vetoavat 99% varmuuteen tuloksessa.
 
Tähti!!! Oo mahtavaa :smiley-bounce016
Jos sä nyt oot siis jo useamman saanu niin tokihan se on varmasti ihan sitä itseään! Kokeile digillä, luulisi jo senkin näyttävän! :smiley-bounce012
Mulle siis se +- testi monesti tekee plussan vaikka muihin testeihin ei tuu mitään. Mutta kyllähän se nyt sen oikean raskaidenkin näyttää :hello2 laita meille kuvia musta niit on nii kiva tiirata :love7
 
Tähti. Onnittelut!! Aivan mahtavaa. :smiley-bounce013

Pernillalle voimia ja lämmin halaus! Minulla kaikki keskenmenot olleet keskeytyneitä. Älä luovuta! :Heartpink

Kaikille kovasti tsemppiä ja toiveiden täyttymystä ja positiivista asennetta!!:notworthy

Minun oloni ok. Tänään pitäisi olla menossa rv 17+3. Pikkukaverin liikkeet eivät vielä(kään) kovin usein havaittavissa. Se aiheuttaa pientä hermoilua... Mutta yritän pitää pääni kylmänä ja USKOAUSKOAUSKOA...:salut
 
Tähti!!! Oo mahtavaa :smiley-bounce016
Jos sä nyt oot siis jo useamman saanu niin tokihan se on varmasti ihan sitä itseään! Kokeile digillä, luulisi jo senkin näyttävän! :smiley-bounce012
Mulle siis se +- testi monesti tekee plussan vaikka muihin testeihin ei tuu mitään. Mutta kyllähän se nyt sen oikean raskaidenkin näyttää :hello2 laita meille kuvia musta niit on nii kiva tiirata :love7

HumptyD :)

Kiitos! Tuleeko se väärä plussa sulle siis ihan testiajalla?

Tietty pelkään kemiallista ja toisaalta sitten tietäiskö joku sanoa, että onko ihan ok, jos hormonitaso nousee hyvin hitaasti? :rolleyes: Vai enteileekö se keskenmenoa? Vai ehkä munatorviraskaus?:rolleyes:
 
Tähti. Onnittelut!! Aivan mahtavaa. :smiley-bounce013

Pernillalle voimia ja lämmin halaus! Minulla kaikki keskenmenot olleet keskeytyneitä. Älä luovuta! :Heartpink

Kaikille kovasti tsemppiä ja toiveiden täyttymystä ja positiivista asennetta!!:notworthy

Minun oloni ok. Tänään pitäisi olla menossa rv 17+3. Pikkukaverin liikkeet eivät vielä(kään) kovin usein havaittavissa. Se aiheuttaa pientä hermoilua... Mutta yritän pitää pääni kylmänä ja USKOAUSKOAUSKOA...:salut

Kiitos Miola :)

Vielä en silti uskalla riemuita.... mutta olo on optimistinen ja jännittynyt:happy119:laughing002
Toivoisin, että olisi oikea positiivinen.

Hyvää odotuksen jatkoa...voi niitä ihania pieniä potkuja siellä masussa!!:Heartpink
 
Tähti, älä mieti liikaa... plussa on kyllä plussa, mutta arvelisin sellaisen nousevan muihinkin testeihin (kun olemme kaikki hiukan skeptisiä siihen CB+ -testiin nähden :) )
Minäkin haluan nähdä sen testin! omalla kohdalla, jos jännittää liikaa, verikokeeseen vaan (viime kierrossa meninkin 2 päivää etuajassa).
 
Tähti, toivotaan että olisi oikea plussa! :) Kokeile vielä muita testejä, pitäisi niissäkin jo jotain haamulaista ainakin näkyä.

Täällä onkin kp1 vasta tänään, eilen ei tullut siteeseen asti.
 
HumptyD :)

Kiitos! Tuleeko se väärä plussa sulle siis ihan testiajalla?

Tietty pelkään kemiallista ja toisaalta sitten tietäiskö joku sanoa, että onko ihan ok, jos hormonitaso nousee hyvin hitaasti? :rolleyes: Vai enteileekö se keskenmenoa? Vai ehkä munatorviraskaus?:rolleyes:

Voi kökkö, en kyllä muista kun en oo niitä niin pitkään aikaan enää käyttäny kun nosti toivoa ja maksaakin aika paljon vrt tikkutestit. Mutta sulla siis vahvistuu se plussa niin eiköhän se ihan oikea ole :smiley-bounce012
Digiä vaan kehiin, niin ei tarvi miettiä ja huolehtia - muuta kun ar ultran varaamisesta :smiley-bounce013se on musta ollu aina hyvä.
Myös km:t näyttänyt laskevilla viikoilla.
Mulla ei ole seurattu hormoonitasoja kun kohdunulkoisessa, ja siinä ne hetken nousi kunnes romahti. Ja tosiaan oli menkat välissä kunnes ”uuden kierron” ovista tikutin ja tuli tosi kirkuvat viivat, no niin tulikin raskaustestiinkin plussa..
 
Pernilla olen tosi pahoillani, kauhean ikävää. Olen kuitenkin iloinen, että olet edelleen toiveikas - kyllä sieltä vielä tulee pysyvä plussa! :Heartred

HumptyD tervetuloa piinaavaan - ei kun siis piinailevaan joukkoomme, kiva kun on muitakin kypsään ikään ehtineitä, äidiksi haluavia naisia! :welcome
 
Tähti kokeile muita testejä! Jos kerta tuo tekemäsi testi epävarma kun näyttää vääriä plussia. Jännää!

Ja Humptylle tervetuloa!

Muska77 :)

Meillä kaupassa ja Apteekissa on vain Clearblue, Pregcheck tai Apteekin oma... herkkyys ei ole ilmeisesti riittävä.

CB:n herkkyydestä olisin kiinnostunut, mutta täytyyhän sen olla herkkä, jos luvataan tulosta 4/5pv etuajassa.

Sitä en tiedä, miksi hcg taso on yhä niin matalalla,:wideyed: mikäli raskaana olen...

Nyt siis huomenna CB:n digi...

Ja kiitos, on jännää!:p
.
 
Takaisin
Top