T
Tähti ★
Vieras
Lähden ostamaan lisää raskaustestejä....Täällä tulee dpo 16/17 vaihteeksi kirkasta -juoksevaa, sekä valkkaria
Onko mulla ovis ilman menkkoja?
Dp IUI 17 ja /tai 18
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lähden ostamaan lisää raskaustestejä....Joo vakkari jo monen vuoden takaa ja pisimpään työskennellyt mun osastolla. Toi melkein uusi pomo on vaan ulkomaalainen ja luulee että voi tehdä mitä vaan ja Suomen lait ei häntä koske.. kaksi jo lähtenyt sen takia meiltä.

Mahaa polttaa, ei menkkoja

Tuhrua bogattu -> kp1 lähellä, ihan Flon ennustuksen, ja kuvittelemani oviksen mukaan. Ei se vaan tärppää, vaikka ajoitus osui hyvin, letrot ja lugesteroni avittamassa... No, hyvää on se, ettei kierto venynyt. Pääsee nopeasti uuteen alkuun. Vikat letrot, sitten on kroppa omillaan. Joskushan_sen_on_tultava!!!!

, ilman, että olisi syytä suruun.... 

Onko sulla Tähti mitään tukilääkitystä käytössä? Mulla luget aiheuttaa tosi paljon raskausoireiden kaltaista, eli pahoinvointia ja alavatsakipuja.
Tähti outoa ettei toinen testi näyttänyt mitään. Oliko se plussatesti se sininen vai punainen? Pidän peukkuja että tulee kunnon plussa!!! Oispa hienoa!
Kun kirjoitit ettei sulla ruukaa menkat olla myöhässä niin eikö sulla ole nyt monessa kierrossa ollut myöhässä? Jos ikä pidentää? Vai eikö se ennemmin lyhennä. Joka tapauksessa tsemppiä! Verikoe vois olla selvin jos olet plussan saanut.