----45+++++ kuumeiset

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikenlaiset tunnepuuskat ja lyhyt pinna kuulostavat tutuilta raskausoireilta :smiley-ashamed008

Pernilla :) Onnea odotukseen :Heartred
Ärtyisyys on mulle tosi outoa, oletko itkuherkkä?

Menkat siis nyt virallisesti myöhässä.

Clearbluella tuli samanlainen kumma harmaa alue testiaikana, kuten Pregcheckiin. Oli tosin iltapissa ja vain tunnin pidätysaika.

Harmi, etten saanut tänään aamupissasta mitään, koska en yöllä nukkunut.
- mutta siitä se päivä taas lähti :)

Nyt on vaan niin, että pitäis saada pian tietoa, että olenko raskaana, vai en - koska pitäisi sopia työnantajan kanssa ulkomaanreissu parin-kolmen päivän sisään. Jos olen raskaana, niin en lähde.
 
Last edited by a moderator:
Aamulla taas testailin viikkonäyttöisellä ja edelleen sama tulos - 2-3 viikkoa :wtf: Hcg-verikoekin on ollut mielessä, mutta ultra on parin päivän päästä ja siihen saakka on kärvisteltävä joka tapauksessa.

Kaikenlaiset tunnepuuskat ja lyhyt pinna kuulostavat tutuilta raskausoireilta :smiley-ashamed008

Pernilla :)
Uskon, että olet tukevasti raskaana, joten hurjan paljon onnea!! :Heartbigred :Heartpink:Heartblue:Heartbigred

Miksi et mene heti lääkäriin, verikokeisiin?
 
Last edited by a moderator:
:greet025

Todella hauskaa, kun kävin kysymässä paikallisesta apteekista raskaustestejä......niin ei ole!

Vain löytyy Cleablue ja apteekin testi 25miu:confused005

Kesälomalla kun on ajeltu sikin sokim keski-Suomessa, niin apteekista löytyy heti testejä 10miu tai 12.5miu. Ja nekin apteekin omia. Näitä on jopa kaupan hyllyllä.

Täällä etelä-Suomessa hmetellään, että mitäs ne sellaiset testit on:smiley-angelic006

Jäi ostamatta.
 
Kiitos, Tähti :Heartred

Ikäriskit tiedostaen epäilen kyllä, että voi olla km tulossa. Olo on jotenkin keventynyt viime viikosta. Osaltaan siihen on varmaan vaikuttanut ilmojen viilentyminen. Turvotus oli melkoista helteillä :smiley-ashamed004

Itkuherkkä olen ollut aiemmissakin raskauksissa. Ilmeni tällä kertaa jo heti raskauden ensimmäisinä päivinä.:smiley-ashamed008

Hcg-verikoetta mietin jo viikko sitten, mutta jäi vaan menemättä. Diagnoosia ei kuitenkaan tehdä pelkkien hcg-arvojen perusteella.
 
Kiitos, Tähti :Heartred

Ikäriskit tiedostaen epäilen kyllä, että voi olla km tulossa. Olo on jotenkin keventynyt viime viikosta. Osaltaan siihen on varmaan vaikuttanut ilmojen viilentyminen. Turvotus oli melkoista helteillä :smiley-ashamed004

Itkuherkkä olen ollut aiemmissakin raskauksissa. Ilmeni tällä kertaa jo heti raskauden ensimmäisinä päivinä.:smiley-ashamed008

Hcg-verikoetta mietin jo viikko sitten, mutta jäi vaan menemättä. Diagnoosia ei kuitenkaan tehdä pelkkien hcg-arvojen perusteella.

Pernilla :)

Älä epäröi. Kävin noilla viikoilla verikokeessa. Yksityiselle pääsee heti.

Suosittelen, niin saat varmuuden ja mielenrauhan:Heartpink

Muistaakseni hinta oli n. 70€
 
:greet025
Täällä taaskin yrjöttää... toivottavasti ei heti lennä:confused005:wtf:
Närästys on kurkkua polttava.

Alavatsaa myös repii ja polttaa aika hirveesti ja otin 1/2 Aspriinin helpottamaan oloa... Menkkajomotusta!:pale

On taas niin todella huono-olo:smiley-ashamed008
Syötiin ja heti tuli järkyn paha olo. Mikä mua vaivaa? Menkkoja ei vielä.
 
Last edited by a moderator:
Hei, Tähti koska taas testaat? Ja Hannuli? Mulla jo nyt kp1 eli 25 päivän kierto sit tällä kertaa... Nyt sit taas kumit käyttöön kiitos urpon pomon :angry4
 
Peppipupu, aika rohkeaa lykätä vielä yritystä

Peppipipu :)
Samaa mieltä Yölennon kanssa!

Mua vähän harmittaa, ettei heti alettu yrittämään, kun sektiosta tuli vuosi... Nythän sektiosta on jo yli 2-vuotta...sitä kuvitteli, että toinen nappaa niin helposti....
 
Peppipupu samoilla linjoilla muiden kanssa - ikävää, jos mulkvistin esimiehen takia jää toivottu lapsi saamatta. Välillä täytyy laittaa itsensä etusijalle! :Heartred
 
Kp 28/27-28, aamulla testattu negat Sofilla ja One Stepillä, äsken samoin negat Apteekin ultralla ja PC:llä. Eiköhän tää ollu tässä. Harkitsen lopettaa luget, etteivät suotta pitkitä kiertoa... Ehkä odotan vielä muutaman päivän ihmettä :rolleyes:
 
Voi että, miksi raskautumisen pitää olla välillä niin vaikeaa. :sorry:

Meidän pitää odottaa vielä kolme kuukautta ennen kuin saadaan aloittaa yrittäminen. Toivottavasti omassa kropassa on kaikki ok...toissapäivänä oli sellaiset vatsakivut että piti ottaa parasetamolia ja olin varma että menkat alkaa, mutta ei ne alkaneetkaan. Mitähän se sitten oli? Raskaana en ainakaan ole, poika ei nimittäin suo meille ollenkaan yhteistä aikaa. :hilarious:
 
Voi himputti, millainen tilanne meillä ketjussa... ei tunnu nyt plussia nousevan ;(
Täällä ei kummempaa, vissiin 8 dpo tai jotain. Välillä tuntuu, että menkat alkais - ei vielä jomottele tai mitään, mutta karheen tuntusta alakerrassa, eli estrogeenit laskussa, ikävä kyllä. Periaatteessa vois lorahtaa jo ylihuomenna tmv. kun ei ole pitkällä luteaalivaiheella siunattu.
 
:dontknow
Alavatsan poltto on hävinnyt täysin, kestihän sitä muutaman päivän ja sitä aiemmin oli viikon mittainen omituinen päänsärky.

Jäljellä on närästys - kova sellainen! Polttava ja voimakas:angryfire
Närästys on jo itsestään niin voimakas, että aiheuttaa ylenantamisreaktion. Voimistuu iltaa kohden:confused2
 
:scratch Kova närästys..... ja ilmestyi Pregcheckiin harmaa alue/ jokin roskishaamu.... :scratch:wideyed:

Alan nähdäko jotaim harhoja:banghead: :smiley-ashamed004

Missäs ne mun kellontarkat menkat?:smiley-angry017


DpIU I 16 ja/tai 17


.
 
Voi kun halusinkin että joku meistä onnistuisi tässä kierrossa!
Käyttääkö kukaan Kuukuppia? Mulla nyt ekaa kertaa ja tuntuu kyllä aika epämukavalta... Ehkä tekniikka hakusessa..
Joo siis mulla lomaa jäljellä 3 viikkoa anottu 27.3 ja nyt pomo oli sitä mieltä että olis pitänyt pitää kesällä. No eipä ite mulle sanonut ajoissa. Edelleen siis haaveessa kaukomatka mutta nyt sit siirtyy huhtikuulle (jos toi undulaatti tekis vaan päätöksen) ja sinne ei vauvan kanssa arvaa lähteä.. Ohuesti ottaa päähän. Ja kyseessä siis jo ansaitut lomat..
 
Voi kun halusinkin että joku meistä onnistuisi tässä kierrossa!
Käyttääkö kukaan Kuukuppia? Mulla nyt ekaa kertaa ja tuntuu kyllä aika epämukavalta... Ehkä tekniikka hakusessa..
Joo siis mulla lomaa jäljellä 3 viikkoa anottu 27.3 ja nyt pomo oli sitä mieltä että olis pitänyt pitää kesällä. No eipä ite mulle sanonut ajoissa. Edelleen siis haaveessa kaukomatka mutta nyt sit siirtyy huhtikuulle (jos toi undulaatti tekis vaan päätöksen) ja sinne ei vauvan kanssa arvaa lähteä.. Ohuesti ottaa päähän. Ja kyseessä siis jo ansaitut lomat..

Peppipupu :) Varmasti ottaa päähän. Sinuna vääntäisin loppuun saakka! Oletko vakkari?

Mulle suotiin automaattisesti haluamani ajankohta ja 5vk pidin lomaa...nyt syksylle jäi vielä yksi viikko ansaittuja, pitämättömiä lomia :)

Mies tossa jo katselee kovasti esim. TUI::n sivuja :) Ehkä taas Rhodos! :)

.
 
Last edited by a moderator:
Tuhrua bogattu -> kp1 lähellä, ihan Flon ennustuksen, ja kuvittelemani oviksen mukaan. Ei se vaan tärppää, vaikka ajoitus osui hyvin, letrot ja lugesteroni avittamassa... No, hyvää on se, ettei kierto venynyt. Pääsee nopeasti uuteen alkuun. Vikat letrot, sitten on kroppa omillaan. Joskushan_sen_on_tultava!!!!
 
Sehän on pomon tehtävä huolehtia, että alaiset pitävät lomat lain säätämänä aikana, tai pomon tehtävä sopia alaisen kanssa erikseen poikkeuksista. Turha pomon on siitä alaiselle valittaa. :confused005

Peukkuja pidetään Tähdelle!
 
Takaisin
Top