----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025
Heissan!!

Ensinnäkin kaikille tsemppiä ja meille kaikille plussapuhuria!!:Heartred

Pääsin vasta töistä kotiin, koska töitä on nyt niin paljon. Näköjään lisäksi taistelen nykyään varsin kummallisten asioiden takia:confused004, sillä tämä nuori tyttö määräilee kovasti..... en saisi käydä töissä syömässäkään tai pitäisi olla vain heidän seurassa, firman sopimusravintolassa!

Määräily on kovaa ja voimakasta, ihan kaiikin tavoin ja toki ihan kaikille muillekkin tekee sitä:scared001

Päätin hankkia nyt salaatit omalle työpisteelle, koska lounarilla saa myös maksaa. Tyttö yrittää nyt siinäkin pistää kampoihin. Kai toki normaalisti jokainen saa syödä omalla lounastauolla, ihan sitä mitä itse haluaa?:rolleyes:

Tähti etkö pelkää että ovis menee taas ohi jos vasta kp 10 alat testaamaan?

Missä vaiheessa muut ovat?

Hirvi :) En usko, että menee ohi. Varaan inssiin ajan kp 15.

Nämä kaksi kiertoa aiemmin meni pilalle sairastumisten takia. Nyt olen ollut terve ja uskallan varata inssin. Meidän esikko sai alkunsa kp 15, ekasta inssistä :)

Minulla tänään neljäs pistopäivä ja keskiviikkona seuraava ultra. Silloin tod näk alkaa myös se toinenkin pistos rinnalle. Pitäkää peukkuja mulle että ois monta follia kasvamassa siellä!

Kettutyttö :)
Täällä täydet peukut!!:cheers:cheers:cheers:cheers:cheers

Kerro lisää, kun tiedät:singing::joyful:

Miljoonasti tsemppiä, onnea matkaan!!:Heartblue
:smiley-bounce016

Olen kahden vaiheilla testaisinko kuitenkin vielä, ja jos niin uhraisinko oikein digin. Olen _todella_ maassa tällä hetkellä, en pelkästään vauva-asian takia vaan muutenkin menee todella huonosti. Jos se testi näyttäisikin jotain mikä piristäisi ja auttaisi kestämään? Mutta mitä jos se ei näytäkään?

Olen kahden vaiheilla testaisinko kuitenkin vielä, ja jos niin uhraisinko oikein digin. Olen _todella_ maassa tällä hetkellä, en pelkästään vauva-asian takia vaan muutenkin menee todella huonosti. Jos se testi näyttäisikin jotain mikä piristäisi ja auttaisi kestämään? Mutta mitä jos se ei näytäkään?

Hirvi :) Älä uhraa digiä näin aikaisilla dpoilla! Pitää olla dpo 14.

Nyt miljoonasti tsemppiä matkaan ja odottele hetki:cheers

ei ehkä enää vois masentuneempi olla ja negatesti menisi siihen samaan konkurssiin.

Hirvi :) Älä ole masentunut. Vielä ei voi ees tietää...ei todellakaaan! :)
Nyt tsempit:cheers

Itseäni masentaa kun, työpaikka on muuttunut lähes vastenmieliseksi paikaksi, eikä se tosiaan edistä tulevaa inssiä...tai sitä raskaana olemista.

Mutta ompas meillä kaikilla nyt kesä ja (toivottavasti kesäloma):cheers

Tähti, en ymmärrä miten joku voi komentaa, jos ei ole sellaisessa asemassa, että niin kuuluu tehdä. Voithan sanoa, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen komentelu.. Ja jos ei ymmärrä puhetta niin joko kerrot esimiehelle tai jätät huomiotta

Tähti, en ymmärrä miten joku voi komentaa, jos ei ole sellaisessa asemassa, että niin kuuluu tehdä. Voithan sanoa, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen komentelu.. Ja jos ei ymmärrä puhetta niin joko kerrot esimiehelle tai jätät huomiotta

Yölento :)

Samaa mieltä. Mutta tämä henkilö kyykyttää kaikkia, vähintään n.20hlöä, ja jopa meidän esimiestä:chicken:

Esimies ollut alalla kuulemma 35vuotta ja monia muita vuosikymmeniä alansa tekijöitä. Tyttö on ollut vasta 2vuotta.

Aika kädetöin tilanteessa oon...:smiley-ashamed004:wideyed:

.

Haha, ihan uskomatonta ... ja paljosta veikat, että just tollanen huithapeli saa elämässään kaiken, mitä tahtoo :D Niin se vaan ei mee tasan ;)

Tähti, kai teillä joku luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu on, jos esimies on kädetön. Huono käytös ei kuulu suomalaisille työpaikoille

Kerroin tänään raskaudesta kaverille. Hyvälle tai niin luulin. Hänpä katkaisi välit kokonaan. Oli kuulemma järkyttynyt kun teen lapsen niin huonon miehen kans. Hällä 4 lasta kahden tosi huonon miehen kans. Mainitsin siitä niin arvostelu tais olla liikaa. Mua näköjään voi arvostella mut ei toisinpäin.

Kerroin tänään raskaudesta kaverille. Hyvälle tai niin luulin. Hänpä katkaisi välit kokonaan. Oli kuulemma järkyttynyt kun teen lapsen niin huonon miehen kans. Hällä 4 lasta kahden tosi huonon miehen kans. Mainitsin siitä niin arvostelu tais olla liikaa. Mua näköjään voi arvostella mut ei toisinpäin.

Ikävä tilanne muska.

Tähti, kai teillä joku luottamusmies tai työsuojeluvaltuutettu on, jos esimies on kädetön. Huono käytös ei kuulu suomalaisille työpaikoille

Yölento :)

Ei ole.... eikä tähänkään voi kukaan vaikuttaa:shy:

:banghead:

Minä en vain pysty olemaan testaamatta vaikka ei olisi aikaa ja voimia nyt miettiä tätä asiaa, ja olen pettynyt itseeni .sen vuoksi. Täysin värittömät viivanpaikat, joita ei saa edes kameraan tallennettua, herättää turhaa toivoa. Ja sitten kun ei näy mitään, niin aina voi huijata itseään että testi on vain niin huono.

Katjushalle isot peukut ja tsempit!! Toivottavasti kaikki menee perjantaina hyvin.:smiley-bounce012
Paljon tsemppiä myös Kettutytölle ja Hirvelle. :smiley-bounce022
Ja tietysti kaikille muillekin.:smiley-angelic003

Minulla fiilikset yhtä vuoristorataa. Ärähdän hetkessä lapsille, jos sana ei kuulu.:smiley-angry002 Jotenkin kaikki kotona on mullinmallin ja torstai-aamun tarkistus jännittää. Onko vatsassa kaikki hyvin ja mikäli kyllä, millä raskausviikolla?

Takaisin