----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hirvi :) Siellä on jotain....uutta testiä aamulla.

Clearblueta en suosittele, näyttää vääriä plussia, mutta liuskat tuskin sitä tekee...

Jännää!! Tsempit!!:gen014:gen014

Tsemppiä Hirvi! Ompa kyllä selkee roskishaamu, toivottavasti aamulla tulee hyviä uutisia! Peukut on pystyssä!

Niin kauan ku menkat on pois, on toivoa! Joskun (ainakin mulla) päivän toinen pisu on ollut testaamisen kannalta parempi. Päivän eka ei oo antanu mulle jostain syystä viivoja, toinen ollu tehokkaampi.

En ole varma lasketaanko tämä ensimmäiseksi vai toiseksi. Kävin viiden maissa vessassa ja sitten heräsin oikeasti klo yhdeksän ja tein testin, eli neljä tuntia oli väliä. Harvoin selviän yöstä käymättä vessassa välillä.

Dpo 11 edelleen kaikki negaa. Aika synkät ajatukset valtaa tilaa. Nyt yritän pitää parin päivän tauon testaamisessa, koska tarvitsen kaiken energian ja huomion erääseen toiseen asiaan.

Tähti etkö pelkää että ovis menee taas ohi jos vasta kp 10 alat testaamaan?

Missä vaiheessa muut ovat?

Hirvi, ikävä tuo nega :(
Kumpa sinulle plussa tulisi pian :) nin toivon sinulle sitä.

Tähti samaa mietin kuin hirvi, aloita jo ennen testit ettei käy niin kuin viimeksi?

Minulla tänään neljäs pistopäivä ja keskiviikkona seuraava ultra. Silloin tod näk alkaa myös se toinenkin pistos rinnalle. Pitäkää peukkuja mulle että ois monta follia kasvamassa siellä!

Tsemppiä, Kettutyttö!!
Täällä menossa vissiin kp 21 ja eilen alotin keltarauhashormonit. Armotonta ummetusta siis tiedossa (tytön kanssa kesti koko raskauden, vaikka söin kuituja, kävin joka päivä lenkillä jne ;) No, raskautumiseen tähdätään kuitenkin!)

Tsemppiä, Kettutyttö!!
Täällä menossa vissiin kp 21 ja eilen alotin keltarauhashormonit. Armotonta ummetusta siis tiedossa (tytön kanssa kesti koko raskauden, vaikka söin kuituja, kävin joka päivä lenkillä jne ;) No, raskautumiseen tähdätään kuitenkin!)

Eli jos keltarauhashormonit jo menee niin siirto tehty? Tsemppiä!!!!

Hirvi, no niin on!! Mieheni on tietenkin ties missä retkellä jonku porukan kanssa eikä kotona piinailemassa ja kuulostelemassa oloja.
Mä en kestä.... mua jännittää ihan sikana!! Olen nimittäin tuntenut todella selvästi alkion kiinnittymisen sen kolme kertaa, mitä olen tullut raskaaksi. Että kääk, jos ei mitään tunnu tai kääk, jos tuntuu erilaiselta. Tuskin tytöstä saan henkistä tukea tähän. Liian tarkkaan tiedossa, tuntemusten ”pitäis” alkaa la-su. En uskalla edes ajatella, jos kuukahtavat sulatuksessa.

Takaisin