Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sivusta huutelen et kiinnittyminen vou tapahtua 6-12 dpo :) Että 8 ei oo viä myöhä :)
Kiitos toivosta! Vaikka dpo 12 kuulostaa kyllä jo todella myöhäiseltä?
Onkohan myös mahdollista että se ovis olisikin ollut vasta 1-2 päivää oviskivuiksi olettamieni kipujen jälkeen.
Sivusta huutelen et kiinnittyminen vou tapahtua 6-12 dpo :) Että 8 ei oo viä myöhä :)
Kiitos toivosta! Vaikka dpo 12 kuulostaa kyllä jo todella myöhäiseltä?
Onkohan myös mahdollista että se ovis olisikin ollut vasta 1-2 päivää oviskivuiksi olettamieni kipujen jälkeen.
Moi kaikille!
Olen upouusi vau-sivuilla. Nimimerkkini on Miola ja ikää 43 vuotta. Aiempia lapsia on kaksi: poika (9) ja tyttö (6).
Raskaustesti 5 päivää sitten näytti kahta viivaa! Raskauteni on seitsemäs. Olen siis kahden lapsen lisäksi saanut vuosien varrella 4 keskenmenoa. Jännittää ja toiveet ovat niiiiiin korkealla siitä, että nyt kaikki menisi hyvin.
Ensi torstaina (24.4.) eka lääkäriin meno.
Asun ulkomailla, ja ajattelin, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia ikätovereiden kanssa omalla äidinkielellä.
Saanko liittyä joukkoonne mukaan?
Katjusha :) Voiko mitenkään olla lapsen Äiti, jos ei ole synnyttänyt lasta? Niin, ettei olisi kyseessä adoptio.
Synnyttäjä on äiti. Lapsi täytyy sitten adoptoida, jos haluaa virallisesti vanhemmaksi. Näin Suomessa. En ole tutustunut lakiin, miten jos ulkomailla vuokraa kohdun, että miten sitten toimitaan.
Näin sivusta huutelen entisenä au-pairina, että ei niitä lapsia voi au-pairille jättää kokonaan. Kyllä joutuu itse hoitamaan lastaan ison osan päivästä. Au-pair työskentelee aikalailla sen tavallisen 8 tuntia päivässä ja vapaat päälle. Se on kuitenkin työtä, josta on tehty sopimus ja jos siitä ei pidetä kiinni niin au-pair voi aina lähteä kävelemään.
Muuten työkaveri kuulostaa siltä, että sillä ei ole elämästä vielä mitään hajua.
Lisäksi haluan kommentoida näin itse 40+ vanhempien lapsena, että en heitä nuoremmiksi olisi toivonut. :)
Mehän sovittiin että roskishaamut eivät merkitse mitään ja onko tuo viiva edes oikeassa kohtaa, mutta on niin selkeästi erottuva roskishaamu että halusin jakaa. En edes tiedä mikä tuossa Kiinan liuskassa on testiaika enkä katsonut kelloa, mutta varmasti tuli testiajan jälkeen. Pitäisiköhän testata aamulla uudestaan samalla merkillä?
View attachment 69179