----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sivusta huutelen et kiinnittyminen vou tapahtua 6-12 dpo :) Että 8 ei oo viä myöhä :)

Kiitos toivosta! Vaikka dpo 12 kuulostaa kyllä jo todella myöhäiseltä?

Onkohan myös mahdollista että se ovis olisikin ollut vasta 1-2 päivää oviskivuiksi olettamieni kipujen jälkeen.

Kiitos toivosta! Vaikka dpo 12 kuulostaa kyllä jo todella myöhäiseltä?

Onkohan myös mahdollista että se ovis olisikin ollut vasta 1-2 päivää oviskivuiksi olettamieni kipujen jälkeen.

Muistan lukeneeni että ovis tapahtuu lh-huipusta 12-48h päästä. Joten hyvin mahdollista jos muistan lukemani oikein :)

Moi kaikille!
Olen upouusi vau-sivuilla. Nimimerkkini on Miola ja ikää 43 vuotta. Aiempia lapsia on kaksi: poika (9) ja tyttö (6).‍:joyful:

Raskaustesti 5 päivää sitten näytti kahta viivaa! Raskauteni on seitsemäs. Olen siis kahden lapsen lisäksi saanut vuosien varrella 4 keskenmenoa. Jännittää ja toiveet ovat niiiiiin korkealla siitä, että nyt kaikki menisi hyvin.
Ensi torstaina (24.4.) eka lääkäriin meno.

Asun ulkomailla, ja ajattelin, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia ikätovereiden kanssa omalla äidinkielellä.
Saanko liittyä joukkoonne mukaan?:wink

Muokattu viimeksi:
Moi kaikille!
Olen upouusi vau-sivuilla. Nimimerkkini on Miola ja ikää 43 vuotta. Aiempia lapsia on kaksi: poika (9) ja tyttö (6).‍:joyful:

Raskaustesti 5 päivää sitten näytti kahta viivaa! Raskauteni on seitsemäs. Olen siis kahden lapsen lisäksi saanut vuosien varrella 4 keskenmenoa. Jännittää ja toiveet ovat niiiiiin korkealla siitä, että nyt kaikki menisi hyvin.
Ensi torstaina (24.4.) eka lääkäriin meno.

Asun ulkomailla, ja ajattelin, että olisi kiva vaihtaa kuulumisia ikätovereiden kanssa omalla äidinkielellä.
Saanko liittyä joukkoonne mukaan?:wink

Hei Miola! :)

Onnittelut plussasta!:Heartred
Tervetuloa mukaan! :gen014

Tuliko tämä plussa sinulle ihan luomuna? Kauanko yrititte?

Katjusha :) Voiko mitenkään olla lapsen Äiti, jos ei ole synnyttänyt lasta? Niin, ettei olisi kyseessä adoptio.

Synnyttäjä on äiti. Lapsi täytyy sitten adoptoida, jos haluaa virallisesti vanhemmaksi. Näin Suomessa. En ole tutustunut lakiin, miten jos ulkomailla vuokraa kohdun, että miten sitten toimitaan.

Kiitos Tähti! :signs001

Sain viime vuonna kaksi keskenmenoa.
Niiden jälkeen olemme jättäneet mahdollisen uuden raskauden "korkeamman haltuun".
Mutta varmasti puoli vuotta kesti ennen uutta plussausta.:happy090
Juu, ja on ihan luomuraskaus.

Synnyttäjä on äiti. Lapsi täytyy sitten adoptoida, jos haluaa virallisesti vanhemmaksi. Näin Suomessa. En ole tutustunut lakiin, miten jos ulkomailla vuokraa kohdun, että miten sitten toimitaan.

Katjusha :) Luultavasti tekisi sen sitten muualla, kuin Suomessa. Eipä täällä paljon AU-Pairejakaan ole lasten hoitajina, vai onko...?

Voi tietenkin olla, ettei tiedä asioista mitään, vaan huutelee piruuttaan aina näitä mielipiteitään. Mutta eihän kaikki halua lapsia ja jos niin on, niin miksi olisi pakko niitä hankkia?!:hungover:
Ja jaella näkemyksiä muiden vanhemmuudesta, kun ei edes siitä kysytä.

Vähänkö tilitän, kun ei osaa ajatella paitsi itseään:wtf: Harmittaa ihan kaikkien lasta haluavien puolesta se, että joku on noin tuollainen...kakara.

Näin sivusta huutelen entisenä au-pairina, että ei niitä lapsia voi au-pairille jättää kokonaan. Kyllä joutuu itse hoitamaan lastaan ison osan päivästä. Au-pair työskentelee aikalailla sen tavallisen 8 tuntia päivässä ja vapaat päälle. Se on kuitenkin työtä, josta on tehty sopimus ja jos siitä ei pidetä kiinni niin au-pair voi aina lähteä kävelemään.

Muuten työkaveri kuulostaa siltä, että sillä ei ole elämästä vielä mitään hajua.

Lisäksi haluan kommentoida näin itse 40+ vanhempien lapsena, että en heitä nuoremmiksi olisi toivonut. :)

Näin sivusta huutelen entisenä au-pairina, että ei niitä lapsia voi au-pairille jättää kokonaan. Kyllä joutuu itse hoitamaan lastaan ison osan päivästä. Au-pair työskentelee aikalailla sen tavallisen 8 tuntia päivässä ja vapaat päälle. Se on kuitenkin työtä, josta on tehty sopimus ja jos siitä ei pidetä kiinni niin au-pair voi aina lähteä kävelemään.

Muuten työkaveri kuulostaa siltä, että sillä ei ole elämästä vielä mitään hajua.

Lisäksi haluan kommentoida näin itse 40+ vanhempien lapsena, että en heitä nuoremmiksi olisi toivonut. :)

KasKas :)

Kiitos kommenteista tänne! Täysin samaa mieltä, että ei voi jättää muiden vastuulle, ei au-pairillekkaan.

Ja sitten miksi hankkia lapsia, ellei halua niitä hoitaakaan!? Sitä pointtia en käsitä:scratch Oman egon vuoksi? Seuraksi?
On niin vaikea ymmärtää mikä se punainen lanka on, ristiriitaiselta vaan vaikuttaa. Että vihaa, mutta silti haluaa, muttei hoida:dontknow Yöllä ei kuulemma ainakaan valvo, vaan pitää korvatulpat ja antaa huutaa. Enkä ymmärrä miksi tarvitsee mitään tällaisia edes miettiä, 20+ , jos asia ei yhtään kiinnosta.

Ja kiitos, olen samaa mieltä, että lapselle omien vanhempien ikä on se paras, mikä se onkin. Usein 40+ ikäiset ovat vähän enemmän vastuullisia, eivätkä ainakaan helposti ajattele tuupata lasta muiden hoiteisiin, kun itsellä on vielä niin paljon rientoja ja bileitä, sekä kaverit niin tärkeitä, että lapsi jää ihan jalkoihin pyörimään...

Jotain varjoja olin taas muka näkevinäni tikuissa mutta taitaa olla vain silmissä roskaa, koska kun katson tikuista otettuja valokuvia niin ei näy kyllä mitään. Voi kun olisi kotitestejä jotka mittaisivathcg:n määrän verestä ja antisivat vielä numeroarvon. Voisi seurata onko se noussut yhden asteen eilisestä.

Kuinkahan aikasin Pregcheck voi näyttää jotain? Ostin kun ajattelin että ehkä Kiinan liuskoihin ei voi luottaa. Raaskinko käyttää jo tänään.

Nyt dpo (7-)9

Muoks Ketä mä huijaan. Käytin samontein :-/

Muokattu viimeksi:
Mehän sovittiin että roskishaamut eivät merkitse mitään ja onko tuo viiva edes oikeassa kohtaa, mutta on niin selkeästi erottuva roskishaamu että halusin jakaa. En edes tiedä mikä tuossa Kiinan liuskassa on testiaika enkä katsonut kelloa, mutta varmasti tuli testiajan jälkeen. Pitäisiköhän testata aamulla uudestaan samalla merkillä?

20180519_233207.jpg

Mehän sovittiin että roskishaamut eivät merkitse mitään ja onko tuo viiva edes oikeassa kohtaa, mutta on niin selkeästi erottuva roskishaamu että halusin jakaa. En edes tiedä mikä tuossa Kiinan liuskassa on testiaika enkä katsonut kelloa, mutta varmasti tuli testiajan jälkeen. Pitäisiköhän testata aamulla uudestaan samalla merkillä?

View attachment 69179

Testaa Hirvi huomenna uusi!! Voi kun ois jotain!

Takaisin