Kiitos Tähti, tulen kertomaan. En itseasiassa tiedä tuosta miten valikoituvat nuo follit.
Hirvi, kävikö miten? Vai ei vielä mitenkään?
Hirvi, kävikö miten? Vai ei vielä mitenkään?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt käyty ultrassa nro 2. Annosta lisättiin uudestaan, mutta oli lähtenyt kasvamaan onneksi molemmin puolin viidestä ylöspäin. Pelkäsin hirmusti ettei mitään tapahdu. 8mm -9mm oli nyt. Pe uusi ultra missä määräytyy annokset maanantaille asti ja lupa orgalutraniin. Sanoi että punktio ensi viikolla. Viljelystä kysyin ja sovimme että tarpeen mulaan viljellään pidempään niin rupualkiot seuloutuu heti pois ja ei turhaa siirtoa tulisi.
Jotenkin niin hyvä mieli jäi keskustelusta kun sanoi vielä siihen että tavoitteena on saada teille lapsi tällä rahalla mikä teillä on ja kaikkemme yritetään.
Eihän se takaa mitään ja ihmeisiin he eivät pysty mutta ainakin nyt on mulla hyvä mieli. Tuli olo, että meistä välitetään
siihen yli 40-vuotiaan raskauden 20 viikon rajapyykkiin palatakseni...
En todellakaan tiedä enää mistä moisesta olen lukenut. Varmastikin täyttä sopaskaa, joka jostain kumman syystä on kuitenkin jäänyt alitajuntaani. Aion kysyä asiasta vielä huomenna lääkäriltä.
Hyvää ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille!
Siis Herranjumala!!
Ostin ruokaostoksien lomassa yhden siiderin S-Marketista, niin kassalla haluttiin nähdä paperit!!?? Sekoon tähän paikkaan, kun on ikää 45-vuotta!!
ONKO TÄÄ EES TOTTA?
Tähti, olet kassan mielestä siis alle 30 v näköinen :) :) :D
Kettutyttö :) Hauskaa...
Mutta miten tää on ees mahdollistaKai Ikäraja kai on 18v. Oon suorastastaan ihan vähän loukkaantunut
Huutelen taas täältä taustalta, mutta pointti on se että ihmisten iän arvioiminen ulkonäöstä on pirun vaikeaa... jos paperit kysyy kaikilta, jotka vaikuttaa alle 30v, ni tod.näk. alle 18v ei saa alkoholia/tupakkaa.
Huutelen taas täältä taustalta, mutta pointti on se että ihmisten iän arvioiminen ulkonäöstä on pirun vaikeaa... jos paperit kysyy kaikilta, jotka vaikuttaa alle 30v, ni tod.näk. alle 18v ei saa alkoholia/tupakkaa.
Tähti, olet kassan mielestä siis alle 30 v näköinen :) :) :D
Tähti ei vaan alle 30-vuotiaaksi, koska kaikilta alle 30-vuotiaiksi arveltavilta pitää kysyä.