Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En ole kyllä kuullut tuollaisesta. Minulla oli aivan normaali raskaudenseuranta. Ainoastaan luvattiin, että ei päästetä yliaikaiseksi. En tiedä, oliko syynä ikä vai vauvan koko.Tuli muuten mieleeni, että onko todella niin, että yli 40-vuotiaiden raskaudessa
20 ekaa viikkoa on ns. kriittisiä viikkoja?
En ole kyllä kuullut tuollaisesta. Minulla oli aivan normaali raskaudenseuranta. Ainoastaan luvattiin, että ei päästetä yliaikaiseksi. En tiedä, oliko syynä ikä vai vauvan koko.
Aktiivinen yritys jatkuu kuitenkin. Tässä talleteltu ovisplussan ympärillä siihen tahtiin, että vanhakin ihan nuortuu..
Labroissakin kävin. Kaikki muuten Ok, mut prolaktiini hieman koholla. Sehän voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja ilmeisesti myös aiheuttaa PMS-oireita.. Muut koholla oloa aiheuttavat syyt ei mulla täyty, kuin stressi.. Kontrollissa pitäis nyt käydä, olisko kuitenkin vaan normaalia aaltoilua, vai onko oikeesti koholla.
Tuokoon kesä ja aurinko onnellisia plussia tähän ketjuun!
Tuli muuten mieleeni, että onko todella niin, että yli 40-vuotiaiden raskaudessa
20 ekaa viikkoa on ns. kriittisiä viikkoja?
Tähti, en ymmärrä miten joku voi komentaa, jos ei ole sellaisessa asemassa, että niin kuuluu tehdä. Voithan sanoa, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen komentelu.. Ja jos ei ymmärrä puhetta niin joko kerrot esimiehelle tai jätät huomiotta
Tähti onko sulla inssi jo tällä viikolla? Tehdäänkö se ovispäivänä?
Tähti, meillä voi olla sitte yhteinen piinailuviikko edessä Voi jänskää!!
Tähti, mulla aika rullaa jo, perjantaina on ikäänkuin 5 dpo, eli mulla on piinaa siitä 7-10 pv tuloksen katseluun. En tiiä, miten sen kestää. Senpä näkee sitten :D
Tähti ,paljon kaikkea muuta ihanaa ajateltavaa?
Minulla tänään neljäs pistopäivä ja keskiviikkona seuraava ultra. Silloin tod näk alkaa myös se toinenkin pistos rinnalle. Pitäkää peukkuja mulle että ois monta follia kasvamassa siellä!