----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli muuten mieleeni, että onko todella niin, että yli 40-vuotiaiden raskaudessa
20 ekaa viikkoa on ns. kriittisiä viikkoja? :smiley-ashamed004

Tuli muuten mieleeni, että onko todella niin, että yli 40-vuotiaiden raskaudessa
En ole kyllä kuullut tuollaisesta. Minulla oli aivan normaali raskaudenseuranta. Ainoastaan luvattiin, että ei päästetä yliaikaiseksi. En tiedä, oliko syynä ikä vai vauvan koko.

Onpa jännät paikat monella täällä!
Mielenkiinnolla seuraan ja toivotan kauheasti onnea matkaan kaikille, sekä voimia vaikeisiin hetkiin! Erityisesti Hirvelle toivoisin niin valoa ja iloa elämään.:Heartred

Mä olen koittanut palautua normaalielämään, aktiivisesti pois siitä mielentilasta ja tilanteesta, että kaikki pyörii vain raskaaksitulemisen ympärillä. Tuun ihan sekopäiseksi koko hommasta, vielä kun km jätti jälkeensä hillittömät PMS oireet, mitä mulla ei koskaan aikaisemmin oo ollut.

Aktiivinen yritys jatkuu kuitenkin. Tässä talleteltu ovisplussan ympärillä siihen tahtiin, että vanhakin ihan nuortuu.. :grin

Labroissakin kävin. Kaikki muuten Ok, mut prolaktiini hieman koholla. Sehän voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja ilmeisesti myös aiheuttaa PMS-oireita.. Muut koholla oloa aiheuttavat syyt ei mulla täyty, kuin stressi.. Kontrollissa pitäis nyt käydä, olisko kuitenkin vaan normaalia aaltoilua, vai onko oikeesti koholla.

Tuokoon kesä ja aurinko onnellisia plussia tähän ketjuun! :Heartred

En ole kyllä kuullut tuollaisesta. Minulla oli aivan normaali raskaudenseuranta. Ainoastaan luvattiin, että ei päästetä yliaikaiseksi. En tiedä, oliko syynä ikä vai vauvan koko.

Sama mulla, ihan normaali seuranta. Paitsi radin ja donor-IVF:n vuoksi useampi ultra. YA-kontrolli olis pllu 41+1, mutta tyttö ymmärsi tulla ulos 6 tuntia ennen varattua aikaa.

:greet025
Heippa! Kaikille toivon plussaa!

Me ollaan 'ehkä' ostamassa uutta omakotitaloa, noin 200m2, ja aika keskustan läheltä. Jos tulee toinen lapsi, niin tilaa aina tarviitaan...

Siellä on myös kivat leikkialueet ja puita, kukkia ja rauhallista aluetta :)

Last edited by a moderator:
Aktiivinen yritys jatkuu kuitenkin. Tässä talleteltu ovisplussan ympärillä siihen tahtiin, että vanhakin ihan nuortuu.. :grin

Labroissakin kävin. Kaikki muuten Ok, mut prolaktiini hieman koholla. Sehän voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen ja ilmeisesti myös aiheuttaa PMS-oireita.. Muut koholla oloa aiheuttavat syyt ei mulla täyty, kuin stressi.. Kontrollissa pitäis nyt käydä, olisko kuitenkin vaan normaalia aaltoilua, vai onko oikeesti koholla.

Tuokoon kesä ja aurinko onnellisia plussia tähän ketjuun! :Heartred

Hippunen77 :) Jatka vaan... usko, että me ollaan nuoria ihan jokatapauksessa!:laughing002
Mun silmissä olet tosi nuori, koska olet 5-vuotta nuorempi:happy119!!!

Kaikki tsempit!!:smiley-bounce016

Miola :) En usko. Ihan vaan ne ekat viikot rv.9-12 asti ratkaisee, aivan kuten nuoremmallakin odottajalla.

Höpöä puhetta.

Tähti, en ymmärrä miten joku voi komentaa, jos ei ole sellaisessa asemassa, että niin kuuluu tehdä. Voithan sanoa, että sinusta tuntuu kurjalta tuollainen komentelu.. Ja jos ei ymmärrä puhetta niin joko kerrot esimiehelle tai jätät huomiotta

Yölento :) Tosi ärsyttävää, mutta koska tässä maailmassa kun on myös sellaisia ihmisiä, jotka haluavat komennella ja määräillä muita. Niitä valitettavasti on olemassa!:wtf::crybaby2

Yritän parhaani tehdä sen suhteen, että olisi sopusointu, eikä tämä henkilö voisi määräillä enempää päivittäin.

Ainakin tarvitsen rauhaa tulevaa inssiä varten:happy:

.

En ole minäkään kuullut että ensimmäiset 20 viikkoa olisivat krittiset, mutten toisaalta tiedä mitään sellaistakaan miksi se ei voisi olla totta. Olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen tieto on peräisin?

Tähti, mulla aika rullaa jo, perjantaina on ikäänkuin 5 dpo, eli mulla on piinaa siitä 7-10 pv tuloksen katseluun. En tiiä, miten sen kestää. Senpä näkee sitten :D

Katjusha :) Tsempit!! :) Olet sitten ikään kuin jokusen päivän edellä... :)

Last edited by a moderator:
Tähti ,paljon kaikkea muuta ihanaa ajateltavaa?

Yölento :) Onhan niitä, kunhan kesäloma koittaa..,mutta vasta heinäkuussa. Kesältä odotan jokatapauksessa hyviä asioita raskautumisen kannalta :)

-vapaata
-yhdessäoloa
- ei mitään kiirettä
- vähän jotain kivaa
- ei aikatauluja, saa vaan oleskella
- nukkua aamulla ilman herätyskelloa!
- eikä huolta töistä!
= Lomaa :)

Minulla tänään neljäs pistopäivä ja keskiviikkona seuraava ultra. Silloin tod näk alkaa myös se toinenkin pistos rinnalle. Pitäkää peukkuja mulle että ois monta follia kasvamassa siellä!

Kettutyttö :) Jännä päivä huomenna! Tule kertomaan, miten kävi :)

Otetaanko kaikki folliit, vai valitaanko mitenkään niitä?
Tsempit matkaan! :cheers

Lykkyä tykö Kettutytölle!

Minulla repii vatsaa siihen tyyliin että mahtaako tämä dpo 13 muuttua vielä kp 1:ksi

Takaisin