Sori, en ole rekisteröitynyt ja aivan sivusta huutelen. Olen lukenut ketjua tosi pitkään ja ihmettelen todella paljon, että miksi tähti laitetaan ulos? Kaikki on hänen ketjussaan ollut nyt ok viime ajat kun jako toiseen ryhmään tapahtui ja tuntuu todella pahalta, että tämä legendaarinen ja minulle toivoa tuonut ketju loppuisi.
Tähti, kiitos kaikesta tiedosta ja inspiraatiosta. Ilman sinua en olisi ikinä tajunnut, että aika on loppumassa. Toivon, että menet vihdoinki toiseen ifv:n ja lopetat ne turhat inssit välittömästi. Elämä on nyt.
Unelmiina :) Kiitos ihanasta viestistä
Saat minulle vielä hyvän mielen, ennen kaiken loppua. Olen siis onnistunut luomaan sinulle toivoa, niin toiveeni on toteutunut. Toivon sinulle pikaista plussaa ja hyvää jatkoa!!
Mä ole tehnyt kaikkeni, että palsta olisi inspiroiva, sellainen muita tsemppaava.
Ja nyt viimeaikoina saatiin tänne rauha, mutta se ei sitten riittänytkään. Enkä minä aloittanut mitään riitoja, vaan se tuli toisesta ketjusta.
Pyytäisin palstan ylläpitoa uudelleen harkitsemaan, että onko tämä oikein, ei pelkästään minua kohtaan, vaan kaikkia näitä kuulijoita, jotka saavat palstalta uskoa ja voimia itselleen? Seuraajia on paljon. Tiedän sen!!
Voisitteko uudelleen harkita tätä asiaa ja katsoa seurauksia laajemmin?
Nyt voisi auttaa, jos palstan seuraajat vaikka tulisivat vähän tänne esille pyytämään ylläpidolta, että saisin jatkaa täällä?
Minua ei tässä kuunnella, tunnus on suljettu jo, ja viestitän enää pienen hetken tällä "väliaikaisella" tunnuksella, kunnes linja suljetaan lopullisesti.
Ylläpito/Vargyia, me pyydämme mitä kohteliaammin, että tämä palsta saisi jatkaa, sillä en haluaisi jättää näitä kuumeilijoita tänne yksin oman onnensa nojaan
Kiitos etukäteen kaikkien puolesta!
T. Tähti