----45+++++ kuumeiset

Ketjun ulkopuolisena, mutta alusta alkaen ketjua seuranneena kiinnostelisi, miksi Tähti on poistettu? :rolleyes: Viime aikoina on tullut lähinnä mieleen, että tässä ketjussa on yksi kiusattu ja iso lauma kiusaajia on saanut rellestää vapaasti, mutta kävikö nyt ilmi, ettei Tähti sitten ollutkaan todellinen, väittämänsä henkilö? :pompus:
 
Ketjun ulkopuolisena, mutta alusta alkaen ketjua seuranneena kiinnostelisi, miksi Tähti on poistettu? :rolleyes: Viime aikoina on tullut lähinnä mieleen, että tässä ketjussa on yksi kiusattu ja iso lauma kiusaajia on saanut rellestää vapaasti, mutta kävikö nyt ilmi, ettei Tähti sitten ollutkaan todellinen, väittämänsä henkilö? :pompus:

Mennikäinen :) Minä olen täysin todellinen ja olen täällä vielä hetken, ennen kuin linja lopullisesti sulkeutuu...

Olen pahoillani, että näin kävi. En lähtisi täältä millään pois. Minusta joiduin täällä kohtuuttoman kiusaamisen keskelle, eikä kukaan kyllä yksin pärjää.

Mä haluaisin jatkaa täällä, mutta ilmeisesti en saa, että kaikki on ohi:sad010
Mä toivoin ylläpidolta (Vargyialta), että järjestäisivät jonkun äänestyksen asiasta, jotenka, jos sellainen tulee, vain te voittte auttaa mua..:smiley-angelic003

Kohta en siis voi enää kirjoittaa tänne ikinä. Mutta silti toivon ikuisesti plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers

T. Tähti
 
Katielle toivon pikaisen plussan ja kerron, että olet ihana, jään kaipaaan:Heartpink

Ehdittiin vasta tavata.

T.Tähti
 
En tiedä miten osaan jatkossa elää ilman teitä:sad010kuumeilen itsekseni ja yksikseni, suren.....

Jospa pääsen äitiyslomalle pian ja lakkaan murehtimasta. En tiedä mitä sanoisi näin, kun viimeiset sanat pitää sanoa...
Lippu korkealle!!:singing: :Heartpink
T. Tähti
 
Sori, en ole rekisteröitynyt ja aivan sivusta huutelen. Olen lukenut ketjua tosi pitkään ja ihmettelen todella paljon, että miksi tähti laitetaan ulos? Kaikki on hänen ketjussaan ollut nyt ok viime ajat kun jako toiseen ryhmään tapahtui ja tuntuu todella pahalta, että tämä legendaarinen ja minulle toivoa tuonut ketju loppuisi.

Tähti, kiitos kaikesta tiedosta ja inspiraatiosta. Ilman sinua en olisi ikinä tajunnut, että aika on loppumassa. Toivon, että menet vihdoinki toiseen ifv:n ja lopetat ne turhat inssit välittömästi. Elämä on nyt.
 
Sori, en ole rekisteröitynyt ja aivan sivusta huutelen. Olen lukenut ketjua tosi pitkään ja ihmettelen todella paljon, että miksi tähti laitetaan ulos? Kaikki on hänen ketjussaan ollut nyt ok viime ajat kun jako toiseen ryhmään tapahtui ja tuntuu todella pahalta, että tämä legendaarinen ja minulle toivoa tuonut ketju loppuisi.

Tähti, kiitos kaikesta tiedosta ja inspiraatiosta. Ilman sinua en olisi ikinä tajunnut, että aika on loppumassa. Toivon, että menet vihdoinki toiseen ifv:n ja lopetat ne turhat inssit välittömästi. Elämä on nyt.

Unelmiina :) Kiitos ihanasta viestistä:Heartred

Saat minulle vielä hyvän mielen, ennen kaiken loppua. Olen siis onnistunut luomaan sinulle toivoa, niin toiveeni on toteutunut. Toivon sinulle pikaista plussaa ja hyvää jatkoa!!:cheers

Mä ole tehnyt kaikkeni, että palsta olisi inspiroiva, sellainen muita tsemppaava.
Ja nyt viimeaikoina saatiin tänne rauha, mutta se ei sitten riittänytkään. Enkä minä aloittanut mitään riitoja, vaan se tuli toisesta ketjusta.

Pyytäisin palstan ylläpitoa uudelleen harkitsemaan, että onko tämä oikein, ei pelkästään minua kohtaan, vaan kaikkia näitä kuulijoita, jotka saavat palstalta uskoa ja voimia itselleen? Seuraajia on paljon. Tiedän sen!!:drunken_smilie

Voisitteko uudelleen harkita tätä asiaa ja katsoa seurauksia laajemmin?

Nyt voisi auttaa, jos palstan seuraajat vaikka tulisivat vähän tänne esille pyytämään ylläpidolta, että saisin jatkaa täällä?:cheers

Minua ei tässä kuunnella, tunnus on suljettu jo, ja viestitän enää pienen hetken tällä "väliaikaisella" tunnuksella, kunnes linja suljetaan lopullisesti.

Ylläpito/Vargyia, me pyydämme mitä kohteliaammin, että tämä palsta saisi jatkaa, sillä en haluaisi jättää näitä kuumeilijoita tänne yksin oman onnensa nojaan:hello2
Kiitos etukäteen kaikkien puolesta! :gen053

T. Tähti
 
Last edited by a moderator:
Oon tätä vähän syrjäsilmällä seurannut, ja pari juttua, ku näyttää että internetin ihmemaa on teille outo. En pysty tän palstan puolesta sanoon mitään, mutta:

1. Kukaan muu kun ylläpidollisten toimien kohteeksi joutunut käyttäjä ei tavallisesti kerro, mitä on tapahtunut tai miksi on päädytty johonkin toimenpiteeseen jonkun käyttäjän kohdalla. Oon ite ollut eri jutuissa ylläpidossa (lähinnä moderaattorina), ja ne syyt on vain ja ainoastaan ylläpidon ja asianosaisen välinen juttu. -> Teiän on turha kysellä muilta kun Tähdeltä, miks hänet on poistettu.

2. Ylläpito tekee päätökset. Ylläpito ei myöskään ole demokratia - se ei toimi äänestysten mukaan kuin poikkeustapauksissa, joissa käyttäjien mielipiteillä on oikeasti merkitystä.

3. Kukaan käyttäjä ei omista yhtään foorumiketjua. Tän paistan omistaa joku Sandviks. Joten jos Tähti ei oo Sandviksin edustaja, tää säie ei oo hänen.
 
No huh huh, kaikkea en tietenkään tähden tilin poistamisesta tiedä, mutta ulkopuolisen ketjun seuraajan silmin tilanne tosiaan näyttää siltä, että juuri tämä kiusattu ihminen, joka ei aina osaa pitää puoliaan oikein, joutuu lähtemään. Tuntuu todella väärältä ja surulliselta!
 
No huh huh, kaikkea en tietenkään tähden tilin poistamisesta tiedä, mutta ulkopuolisen ketjun seuraajan silmin tilanne tosiaan näyttää siltä, että juuri tämä kiusattu ihminen, joka ei aina osaa pitää puoliaan oikein, joutuu lähtemään. Tuntuu todella väärältä ja surulliselta!

Kiitos Nuppunen:Heartred
Ihania lohdutuksen sanoja,.. Sinäkin olit täällä palstalla ihana, ja oikeudenmukainen..

Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoon:Heartred

Good bye!!

T. Tähti
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Hannuli77 :)

Haluaisin vielä lähettää Sinulle hyvää jatkoa ja sanoa iso kiitos:Heartred

Meillä oli tosi hyviä vauvakuumeilu keskusteluja:Heartred Sekä olit pitämässä puoliani. Olen pahoillani siitä, että sinuakin hyökytettiin täällä.

Olet sisukas ja mä toivon sinulle vielä vauvan, sekä onnistunutta hyvää elämää uuden miehen kanssa:Heartred

Jään kaipaamaan:Heartbigred
Good bye!!

T. Tähti
 
Last edited by a moderator:
Lambi :) Haluan jättää Sinulle hyvät jatkon toivotukset ja hyvää synnytystä. Pian sinulla on käärö sylissä:Heartred

Kiitos kaikesta muutenkin, olet aivan mahtava mimmi:notworthy

Meillä kommunikaatio oli hyvin toimivaa ja kiitän, että olen saanut keskustella kanssasi:Heartpink

Hyvää jatkoa:Heartpink
Good bye!!

T. Tähti
 
Yölento :) Jätän myös tänne sinulle kiitokset ja toivon hyvää jatkoa:Heartred

Meillä kommunikaatio oli hyvin toimivaa ja sain sinulta paljon käytännön vinkkejä....olit, kuin sisko ja opas minulle:Heartred

Good bye!!

T. Tähti
 
Motto78 :) Toivon sinulle hyvää synnytystä ja pian saat oman käärön syliisi:Heartred

Kiitos kaikesta, opastuksesta ja jutustelusta.

Hyvää jatkoa!!:Heartbigred
Good bye.

T. Tähti
 
Hippunen77 :) Kiitos kaikesta ja olen todella onnellinen, että raskaus on mennyt hyvin. Mä toivon hyvää synnytystä ja vauva-aikaa sinulle:Heartpink

Meillä oli paljon samoja tunnelmia lapsettomuudesta, kun ekaa alkaa yrittämään liian myöhään 40+

Mä oon niin onnellinen puolestasi.

Jään sinuakin kaipaamaan:Heartpink

T. Tähti
 
Katjusha :) Mä kiitän sinua kaikista vuosista, joita yhdessä vauvakuume keskusteltiin:Heartpink Taisi mennä 4-5vuotta...

Olen tosi onnellinen, että sait vauvan lopulta kuumeilijat ketjussa raskaaksi 42-vuotiaana:Heartred

Sinä olet niin suoraselkäinen ja kannustava ihminen...ehkä olen jaksamut yrittää toista vauvaa juuri sinun ansiostasi, koska meillä oli todella paljon hyviä keskusteluja vauvakuumeesta, sekä myös äitiydestä:Heartpink

Olen kaivannut sinua tänne muutoinkin, mutta nyt jään kaipaamaan sinua ikuisesti:Heartpink

Good bye!!

T. Tähti
 
Lambi :) Haluan jättää Sinulle hyvät jatkon toivotukset ja hyvää synnytystä. Pian sinulla on käärö sylissä:Heartred

Kiitos kaikesta muutenkin, olet aivan mahtava mimmi:notworthy

Meillä kommunikaatio oli hyvin toimivaa ja kiitän, että olen saanut keskustella kanssasi:Heartpink

Hyvää jatkoa:Heartpink
Good bye!!

T. Tähti
Kiitos kauniista toivotuksista :)!
Ja oikein hyvää jatkoa sinullekin, kannatan yhä niitä sirkuskanoja sitten kun ura alkaa piisata nykyisessä :chicken:!

Plussaa ja hyviä valintoja teidän tielle :hello2!
 
Ihan kaikille kiitos, että olette jaksaneet minua täällä:Heartred

Mä olen yrittänyt joka päivä valaa jokaiselle uskoa ja inspiroida, sekä ottaa kaikki mukaan tervetulleeksi.

Mulla on myös vaativa työura, josta aion vielä jäädä äitiyslomalle.

Jatkaisin mielelläni täällä, mutta en voi.
En jatka muulla nimimerkillä, kuin omalla - olen Tähti. Mikäli ylläpito on satavarma, että en saa täällä jatkaa, en rupea trolliksi, vaan keskustelut ovat omalta osaltanikin sitten lopullisesti ohi.

Olisi hienoa voida kertoa teille se, mikäli onnistun saamaan vielä plusan....
Kiitos kaikille ja toivotan tänne jokaiselle kuumeilijalle plussaa:cheers :cheers :cheers

T. Tähti
 
Kiitos kauniista toivotuksista :)!
Ja oikein hyvää jatkoa sinullekin, kannatan yhä niitä sirkuskanoja sitten kun ura alkaa piisata nykyisessä :chicken:!

Plussaa ja hyviä valintoja teidän tielle :hello2!

Kiitos Lambi:Heartpink Sirkuskanat on mielessä ja häämöttää siellä tulevassa ajassa. Ne toteutan vielä.

Lisäksi tuo oma pienokainen on vinkannut, että loisimme maailman, jossa on yhdistettynä vettä ja musiikkia. Mitä se voisikaan olla (??):rolleyes:
Jotain erikoista ja sirkus kanat vielä samaan... tässä ajatuksia omille tuleville eläkepäiville.

Pääsymaksu on varma, mutta hinta kohdillaan:laughing002 :cheers

T. Tähti
 
Takaisin
Top