----45+++++ kuumeiset

Vielä Lambi, että mulle sanottiin, että linja sulkeutuu tänä iltana....joten en tiedä kauanko täällä voin kirjoittaa... sanat voi jäädä kesken....

Kirjoitan teille niin kauan, kuin puheaikaa riittää!!:smiley-angelic003
:smiley-angelic008
 
Whaaat mitä täällä tapahtuu...:wideyed::sorry:

Ikävää, antaisin kaikkien kukkien kukkia, mut onko sit jotain hirveetä tapahtunut et potkitaan ulos? :eek::oops: Harmi.. Tsemppiä ja plussaa Tähti!
 
Whaaat mitä täällä tapahtuu...:wideyed::sorry:

Ikävää, antaisin kaikkien kukkien kukkia, mut onko sit jotain hirveetä tapahtunut et potkitaan ulos? :eek::oops: Harmi.. Tsemppiä ja plussaa Tähti!

Jannn :) Täällä olen vielä, ei ole tietääkseni mitään tapahtunut, ainakaan mikään ei liity minuun.

Jospa pian pääsemme kaikki äitiyslomalle!!:cheers

Hyvää jatkoa :Heartred
Good bye.

T. Tähti
 
:greet025 täällä yhä... kauniit lumiset takapihan pensaat lumen keskellä:Heartpink

20191130_213838.jpg


Niin real, kuin olla ja voi.

Plussaa palstalla kaikille, jotka ovat mukana!! :cheers :cheers :cheers

T. Tähti
 
Mä olen nyt ihan pihalla.. Keskeltä muuttoa kirjoitan. Jos Tähti et saa jatkaa, hyvää matkaa raskaaksi!

Kiitos Peppipupu:Heartred Plussa molemmille!!:cheers Ja.hyvää jatkoa:Heartred

Täällä mä yhä olen ja toivon, että saan jatkaa...en mä usko, että olisin täällä mikään pahis. Tän kai piti jo katketa, mutta toimii yhä...jospa harkitsevat, olen toiveikas:cheers


T. Tähti
 
Mä olen nyt ihan pihalla.. Keskeltä muuttoa kirjoitan. Jos Tähti et saa jatkaa, hyvää matkaa raskaaksi!

Keskellä muuttoa täälläkin... Onneks muutettu mutta kestää saada tavarat paikoilleen. Koirakin sairastui kesken kaiken...

Tähti kiva jos kirjotat ja olet läsnä vielä. mut etkö sanonu et lopetat jos et omal nimel saa kirjottaa?

Btw, peppi jos käytät vielä letroja, mikset kirjoittele letro aloitukseen enää? Tai ehkä harvakseltaan..ei siis millään pahalla, olisi kiva kuulla sinusta muuallakin kuulumisia :Heartred
 
Tähti kiva jos kirjotat ja olet läsnä vielä. mut etkö sanonu et lopetat jos et omal nimel saa kirjottaa?

Btw, peppi jos käytät vielä letroja, mikset kirjoittele letro aloitukseen enää? Tai ehkä harvakseltaan..ei siis millään pahalla, olisi kiva kuulla sinusta muuallakin kuulumisia :Heartred

Jannn :) Kirjoitan niin kauan, kuin tili toimii... tämähän on mun oma sama tili. Haluan Tähti nimen takaisin, jos linja ei katkeakkaan :)

T. Tähti :cheers

Dpo 2
 
Täällä vasta dpo0 tai dpo-1 :rolleyes: liuska pos. mutta digi nega o_O

Jannn :) Saitko oviksen hyvin hyödynnettyä, muutosta huolimatta?:cheers

Mennään kyllä niin samoissa :)

Mulla tässä kierrossa harvinaisen kovat oviskivut ja vieläpä molemmilla puolilla. Tämä siis miehen kellistämisen jälkeen. Oletan, että nämä luomu siittiöt pääsivät hyvin perille saakka:sign17:sign19 :cheers

Plussa molemmille tähän kiertoon:cheers
:wav

T. Tähti
 
Jannn :) Saitko oviksen hyvin hyödynnettyä, muutosta huolimatta?:cheers

Mennään kyllä niin samoissa :)

Mulla tässä kierrossa harvinaisen kovat oviskivut ja vieläpä molemmilla puolilla. Tämä siis miehen kellistämisen jälkeen. Oletan, että nämä luomu siittiöt pääsivät hyvin perille saakka:sign17:sign19 :cheers

Plussa molemmille tähän kiertoon:cheers
:wav

T. Tähti

Ollaan saatu! Jos ei stressi vaikuta. Tänään digikin hymyili. Saataispa jouluvauvat :Heartpink
 
:hello Rukoilen meille vauva kuumeilijoille Jouluvauvoja, myös kaikille lukijoille ulkopuiolelle:Heartred

Miiten Katiella menee, joko pian testaat?

Helena80, sinulla on pian ovis?

Peppipupu, mlssä menet? Entä Pernilla?

Jannn, mennään samoissa...entä muita uusia kuumeilijoita tänne mukaan?:cheers

Palstan ulkopuolella teitä kuumeilijoita on paljon, joten olette kaikki mukana rukouksissani Me ehditään saada vielä Jouluksi plussat:Heartred

20191201_154845.jpg

:wav
:Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred :Heartbigred
:cheers :cheers :cheers :cheers :cheers :cheers :cheers :cheers

Dpo 2-3
 
Last edited by a moderator:
Kp9, pitäisi kohta puuhastella. Edellisen kerran kp5. Ollut kaikkea mielen päällä,
hyvää ja huonoa. Tytön synttäreitä nyt juhlittu eilen ja tänään. Samalla koittanut
suunnitella tulevaa viikkoa. En ole tikutellut vielä. Aloitan varmaan huomenna.
 
:greet025
Eclipse :) Katsoiko teillä tyttö Tonttuakatemian joulukalenteria? 1.12.

Tämä ohjelma vaikuttaa aika hyvältä...meidän 3-v. poika tykkää siitä valtavasti:Heartred Areenalta katsotttu uusintana jo monesti...ja lapsi näköjään taitaa olla jouluihminen...:laughing002 :Heartpink
 
Last edited by a moderator:
:greet025
Eclipse :) Katsoiko teillä tyttö Tonttuakatemian joulukalenteria? 1.12.

Tämä ohjelma vaikuttaa aika hyvältä...meidän 3-v. poika tykkää siitä valtavasti:Heartred Areenalta katsotttu uusintana jo monesti...ja lapsi näköjään taitaa olla jouluihminen...:laughing002 :Heartpink
Ei muistettu katsoa mitään tonttuohjelmia :oops:
Mutta käytiin tänään eläinten joulu tapahtumassa. Paijattiin pupuja, possuja, lampaita, koiria, aasia ja ponia. Ostettiin paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen vuosikalenteri ja osallistuttiin arpajaisiin. Tyttö oli innoissaan kaikesta :grin
 
Mun mielestä tässä ketjussa on kyllä esiintynyt kiusaamista. Luulen ettei kovin monella foorumilla esim. henkilön oikean henkilöllisyyden arvailu olisi sallittua, ja siitä olisi saanut vähintään varoituksen tai monissa paikoissa myös kengän kuvan persukseen. Tai se että tietyt henkilöt jatkuvasti laittavat viesteihin tyhmää yms. Pistää miettimään, että näikö nämä ihmiset opettavat myös omalle jälkikasvulleen? Että on ihan ok haukkua toista tyhmäksi, jos omat mielipiteet eivät kohtaa.

Mikäli Tähti täältä poistetaan, niin samaa tulisi tarkastella myös muutaman muun kohdalla.
 
Ei muistettu katsoa mitään tonttuohjelmia :oops:
Mutta käytiin tänään eläinten joulu tapahtumassa. Paijattiin pupuja, possuja, lampaita, koiria, aasia ja ponia. Ostettiin paikallisen eläinsuojeluyhdistyksen vuosikalenteri ja osallistuttiin arpajaisiin. Tyttö oli innoissaan kaikesta :grin

Eclipse :) Tämän vuoden joulukalenteri on hyvä! Me ollaan katsottu se montakertaa, tai siis tuo pienokainen:Heartpink

Meillä on Disneyn lelu+ namikalenteri, sekä Norqvistin tee kalemteri:p


Dpo 2-3
 
Tää on kyllä tosi kummallista.. en tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu/ on tapahtunut.
Tähti olet ollut tosi mukava mulle, kiitos :Heartred!!

Mä tiedän ettei tässä kierrossa tärpännyt. Ihan turhia kai noi letrot :confused005? Odotan vaan menkkoja... Pitäisi alkaa viikon päästä viimeistään. Sitten vaan uutta pilleriä naamaan ja hommiin. :smiley-ashamed004
Plussaa kuitenkin muille jo tälle vuodelle :smiley-angelic001!!
 
Takaisin
Top