----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sä ymmärrät mut nyt tahallaan väärin, niinkun kävi monesti tähdenkin kanssa.

Haluaisin vaan yrittää edes ymmärtää mitä tässä on tapahtunut. Sullekko siis näin on käynyt, että tähti on sun kaikkiin viesteihin jossain toisissa ketjuissa antanut törkeitä arvosteluja, mutta ei ole kuitenkaan osallistunut kyseisien ketjujen keskusteluihin mitenkään?

Ja haluan vielä selventää kaikille, että mä en ole yksityisviestillä saanut tähdeltä mitään kampanjointi viestejä, vaan ihan omasta halusta puolustan häntä, koska mun mielestä tämä on todella ikävää ja väärin.

Nuppunen :) Ihana kiitos sinulle, että puolustat minua:Heartred Suurin syy riitoihin täällä oli juuri tämä tahallaan väärin ymmärtäminen ja sitten se, että valitaan "tyhmää", tai ns. " ulkopuolelta" tulee postauksia, että muutkin epäilee Tähden juttuja, tai, että hän ei ole aito. Nämä ovat loukkaavia, koska olen niin aito, kuin olla ja voi!

Minä en ole arvostellut ketään/ kenenkään viestejä millään törkeällä tavalla, vaan valinnut sen, mitä mieltä olen...yleensä tykkää. Aika harvaan ketjun ulkopuoliseen viestiin olen edes kommentoinut, koska olen ollut keskittynyt tähän omaan kuumeiluketjuun.

Yksityisviestejä en ole lähetellyt, että jos sellaisen on saanut, on jo ollut todella läheinen ystävä:Heartred

Mutta nyt mun täytyis lopettaa, vaikka tämä kirjoittaminen toimii yhä.
Mitään tilejä en ole tänne perustanut, vaan jatkanut keskustelua kuten ennenkin. Mutta koska nimimerkki hävisi ruudusta, laitoin sen siihen takaisin:laughing002 Nyt en tee sitä enää uudestaan ja muutoinkin alan suunnata kohti uutta ja omaa blogia..jospa tietäisin miten se tehdään, mutta sen nimi on varmasti edelleen Tähti:p

T. Tähti

:wav

Minä olen autuaan ymmärtämätön manipuloinnissa ja luotan ylläpidon toimintaan tässäkin asiassa.

Meidän on turha ruotia tilannetta enempää. Se olisi epäreilua, koska Tähti ei pääse kommentoimaan ja kertomaan omaa muuttuvaa mielipidettään.

Mutta tuttuun tapaan toivotan plussaa kaikille!
Olet oikeassa, parempi jos minäkin olisin jättänyt ruotimatta tuossa yläpuolella, se vain jatkoi konfliktia. Pahoittelen. Enkä kommentoi enää, tapahtui mitä tahansa.

Plussaa kaikille!

Tuollaista me naisten artikkelin tapaista on täällä muutkin nimimerkit harrastaneet. Mutta ei kuulu mulle. Mä tulen huonosti juttuun muutenkin besser wissereiden kanssa. Toki jos pyydän apua, sitä toivon saavani. Mutta jos kerron miten toimin, en jaksa edes vastata kun penätään päinvastaista toimintamallia. Ehkä elän suppilossa, mutta annan muiden elää niinkun haluavat ja velvoitan muilta samaa jos olen heidän kanssaan tekemisissä.

Ainoa huono, jota tällä palstalla olen kokenut on täysin juntti käytös. En olisi olettanut tämän ikäisten kottaraisten käyttäytyvän välillä kun pahuksen kakakarat.

Mutta minäkään en ole saanut yvllä muutakun hyvää ja kaunista. Enkä ole siis laittanut ylläpitoon mitään.

En siis koskaan ole kuitenkaan menettänyt hermoja eikä kukaan ole mielestäni näin palstalla hyökännyt kerään vastaan. Ja huomasin myös itse painelevani välillä vääriä nappeja. Mulla on se periaate, etten paina muuta kun positiivista jos painan. Ugh, olen puhunut.

Ajattelin pitkästä aikaa käydä taas vilkaisemassa mitä tänne kuuluu? Ehkä uusia plussia ”vanhoille konkareille” jne:grin Vähän sanattomaksi kyllä veti. Enkä edes tiedä saanko tänne kirjoittaa tai onko tässä mun viestissä edes mitään järkeäkään.:bag:
Ei kai. Mukava täällä oli vauvakuumeilla viime kesänä.:) Sai tukea ja tietoa. Kuulostaa kivalle idealle se nelikymppisten alue, jossa muitakin elämäntilanteita vauvakuumeilun lisäksi.
Mulla täällä poika kasvaa hyvin ja viikkojakin jo 26+5.
Mukavaa joulunodotusta kaikille!:santa
Ai niin ja niitä plussia joululahjaksi!:joyful:

Toivottavasti nämä ilkeitä ja loukkaavia kommentteja tähdelle lähettäneet ovat saneet myös samalla lailla henkilökohtaisen varoituksen? Sellainen ylläpidolta ketjuun tullut viesti missä sanotaan, että koittakaa käyttäytyä, ei ole kiusaajia hiljentänyt kovin pitkäksi aikaa ja kiusaaminen on jatkunut hetken kuluttua uudestaan. Ylläpito ei ole siis lukenut ketjun kaikkia viestejä? Kun sanoit että on puututtu myös toisinpäin, jos asia on tullut tietoon. Eli onko jotain jäänyt huomaamatta, sen takia että siitä ei kukaan ulkopuolinen ole ylläpidolle ilmoittanut?

Tää tuntuu vaan jotenkin niin väärältä, koska en ymmärrä asiaa kokonaan ja vähentää myös omaa halua kirjoittaa jatkossa tällaiselle foorumille, missä sallitaan toisten kiusaaminen ja itse kiusattu poistetaan pelistä, ilman että asiaa tutkitaan sen paremmin.

Ylläpidolla ei ole valitettavasti aikaa lukea ihan kaikkia foorumille tulevia viestejä. Osa ikävistä tapauksista huomataan lukemalla viestejä. Osa niin että ne ilmiannetaan. Kaikkiin tällaisiin puutumme parhaaksi katsomammalle tavalla. Asiaa on tutkittu ja seurattu pidemmän aikaa ja monelta kantilta. Emme poista kenenkään tiliä heppoisin perustein.

Tämä linja siis toimii yhä, enkä ole edelleenkään itse perustanut yhtään mitään uusia tilejä...kännykällä tätä vain käytän.

Minä en täällä jatka. Oletin autlmatic, että saan jatkaa, koska kirjoittaminen oli edelleen mahdollista, ilman perustamatta mitään tilejä. Näin se on edelleen..

Olen poistanut nyt kaksi tiliä ja tältä kolmannelta estin kirjoittamisen. Ellei automaatio luo uutta foorumitunnusta olet niitä tehnyt. Se automaatiokin on kyllä mahdollista, jäähän varsinainen käyttäjätili olemaan. En ole kokeillut syntyykö uusi foorumitunnus jos yrittää kirjautua sisään tilillä, jolla ei ole foorumille tunnusta.

Ylläpidolla ei ole valitettavasti aikaa lukea ihan kaikkia foorumille tulevia viestejä. Osa ikävistä tapauksista huomataan lukemalla viestejä. Osa niin että ne ilmiannetaan. Kaikkiin tällaisiin puutumme parhaaksi katsomammalle tavalla. Asiaa on tutkittu ja seurattu pidemmän aikaa ja monelta kantilta. Emme poista kenenkään tiliä heppoisin perustein.

Kiitos vastauksesta! Tämä selvensi mieltä askarruttavia kysymyksiä tarpeeksi. Todella ikävä juttu kuitenkin!

Ajattelin pitkästä aikaa käydä taas vilkaisemassa mitä tänne kuuluu? Ehkä uusia plussia ”vanhoille konkareille” jne:grin Vähän sanattomaksi kyllä veti. Enkä edes tiedä saanko tänne kirjoittaa tai onko tässä mun viestissä edes mitään järkeäkään.:bag:
Ei kai. Mukava täällä oli vauvakuumeilla viime kesänä.:) Sai tukea ja tietoa. Kuulostaa kivalle idealle se nelikymppisten alue, jossa muitakin elämäntilanteita vauvakuumeilun lisäksi.
Mulla täällä poika kasvaa hyvin ja viikkojakin jo 26+5.
Mukavaa joulunodotusta kaikille!:santa
Ai niin ja niitä plussia joululahjaksi!:joyful:
Ihanaa kun tulit! Jos meidän vanhusten pulinat kiinnostaa, niin tuolla vanhemmuus-puolella on pulinoita, joissa on mukana myös tuoreimmat plussat <3

Tule ainakin kertomaan, miten raskaus on sujunut.

Nyt iski eka kertaa epätoivo raskautumisen suhteen. Ihan sellainen paniikki, että tässäkö tämä nyt oli :sad001:sorry::sour:

Tämä mun kollega, joka käyttäytyi huonosti, oli torstaina kovaan ääneen todennut, että kyllä vauvat on sitten rasittavia, kun pari kollegaa oli tuonut vauvan näytille. Sillä lailla :rolleyes:

Tämä mun kollega, joka käyttäytyi huonosti, oli torstaina kovaan ääneen todennut, että kyllä vauvat on sitten rasittavia, kun pari kollegaa oli tuonut vauvan näytille. Sillä lailla :rolleyes:
Onkohan hänellä itsellään lapsia? Joku voi oireilla lapsettomuuden surua noinkin :( Kieltämällä täysin asian, ja kääntää sen niin päin että en olis halunnutkaan, rasittavia ovat.

Onkohan hänellä itsellään lapsia? Joku voi oireilla lapsettomuuden surua noinkin :sad001 Kieltämällä täysin asian, ja kääntää sen niin päin että en olis halunnutkaan, rasittavia ovat.
On hänellä kaksi tyttöä. Toinen 7lk ja toinen 3lk. Ei halunnut enempää kuulemma.

Merkillisesti on lisääntynyt reagointi viesteihin täysin ulkopuolisilta. Minusta kummallista tulla arvostelemaan tämän ketjun viestejä ja sitten ei kuitenkaan mitään sanottavaa ole.

Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.

En nyt jaksanut lukea kymmeniä sivuja tekstiä, voi olla, että tähän on jo aiemmin vastattukin. Näitä arviointeja tulee siis itsestään ilman, että kukaan niitä oikeasti laittaa. Siitä on ylläpidolle ilmoitettu ja asialle on varmaan jo tehtykin jotakin.

Täällähän on tuulista! :cool14 Itse olen vauvahaaveet työntänyt hyvin kauas taka-alalle, mutta välillä käynyt stalkkaamassa onko kukaan onnistunut saamaan plussaa kiinni.

Itselleni yksi syy aikanaan hävitä täältä oli Tähti. En vaan kaipaa elämääni mitään mikä nostattaa verenpainetta tai hermostuttaa.
Uskon että ketju tulee olemaan nyt sisällöltään laadukkaampi :gen014

Paljon onnea ja menestystä plussan metsästykseen kaikille leideille :love022

Hei!

Kirjoittelen, kun löysin sopivan ketjun jakaa ajatuksiani.. Täällä ei tosin ole ollut aktiivista toimintaa ilmeisesti vähään aikaan, mut yritetään nyt, jos joku vielä olis langoilla..

Eli olen ihan kohta 44v, mul on kuus lasta; 23, 22, 9, 8, 5 ja 4v. Isommat elää jo omaa elämäänsä. Noin vuosi sitten aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa kaikki toimii täydellisesti, olemme todella onnellisia yhdessä. Hänellä on viisi tytärtä, vanhimmat jo aikuisiässä, nuoremmat 5 ja 3v.

Mies haluaisi vielä yhteisen lapsen (hän on 40v). Olen kieltäytynyt ehdottomasti tästä aiemmin, mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa lähes tosissani. Varmaankin ikäkriisi

Täällä selailen vauvapalstoja ja mietin, että olisiko se sittenkin mahdollista? Mutta kuinka hullua se olisi lähteä yrittämään, yhteensä lapsia jo kuitenkin 11! Vaikka näistä vain nämä minun neljä tyttöäni asuvat meidän kanssamme, niin onko liian iso pala kakkua ja älytöntä ja vastuutonta toimintaa?

Kaipaisin kovasti vastaavassa tilanteessa olevilta jonkinlaista vertaistukea auttaa setvimään omia ajatuksia tästä asiasta..

Hei!

Kirjoittelen, kun löysin sopivan ketjun jakaa ajatuksiani.. Täällä ei tosin ole ollut aktiivista toimintaa ilmeisesti vähään aikaan, mut yritetään nyt, jos joku vielä olis langoilla..

Eli olen ihan kohta 44v, mul on kuus lasta; 23, 22, 9, 8, 5 ja 4v. Isommat elää jo omaa elämäänsä. Noin vuosi sitten aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa kaikki toimii täydellisesti, olemme todella onnellisia yhdessä. Hänellä on viisi tytärtä, vanhimmat jo aikuisiässä, nuoremmat 5 ja 3v.

Mies haluaisi vielä yhteisen lapsen (hän on 40v). Olen kieltäytynyt ehdottomasti tästä aiemmin, mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa lähes tosissani. Varmaankin ikäkriisi

Täällä selailen vauvapalstoja ja mietin, että olisiko se sittenkin mahdollista? Mutta kuinka hullua se olisi lähteä yrittämään, yhteensä lapsia jo kuitenkin 11! Vaikka näistä vain nämä minun neljä tyttöäni asuvat meidän kanssamme, niin onko liian iso pala kakkua ja älytöntä ja vastuutonta toimintaa?

Kaipaisin kovasti vastaavassa tilanteessa olevilta jonkinlaista vertaistukea auttaa setvimään omia ajatuksia tästä asiasta..
Tervetuloa! Me jutellaan nykyään Pulinaketjussa, jonne mahtuu mukaan :happy:

Hei!

Tässä linkki: https://forum.vau.fi/threads/pulinaketju.1597685/page-254#post-3848632

Hei Ellem, paljon onnea mukaan ja nopeaa plussaa!❤ Jospa sinä jatkat palstaa(?)...

Tämän ketjun aloittajana toivon kaikille hyvää❤ Haluaisin kirjoittaa tänne yhä myös..se ei taida olla mahdollista, mutta nyt ainakin väliaikaisesti pystyn jotain kirjoittamaan..

Mut löytää palstalta vauva 20-21. Tännekin haluaisin kirjoittaa. Oon tosin jo 47-vuotias, että olen jo aika iäkäs kuumeilija. Vauvakuumetta on mulla silti yhä olemassa❤

Jos ei enää ikinä kohdata, niin kaikkea hyvää tänne kaikille ikuisesti!❤

T. Tähti
47v., Esikoinen 4v.
:) voi että, kaikkea hyvää sulle! Mihinkä se kuume ikinuorellta häviäisi, kun ei tälläiseltä "mummeliltakaan"! En mä siis ole mummo muutakun mielessäni :hilarious:, noi teinit tekee ihmisestä fossiilin..

Takaisin