Hento Haave
Sanaisen arkkunsa ammentaja
-
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sä ymmärrät mut nyt tahallaan väärin, niinkun kävi monesti tähdenkin kanssa.
Haluaisin vaan yrittää edes ymmärtää mitä tässä on tapahtunut. Sullekko siis näin on käynyt, että tähti on sun kaikkiin viesteihin jossain toisissa ketjuissa antanut törkeitä arvosteluja, mutta ei ole kuitenkaan osallistunut kyseisien ketjujen keskusteluihin mitenkään?
Ja haluan vielä selventää kaikille, että mä en ole yksityisviestillä saanut tähdeltä mitään kampanjointi viestejä, vaan ihan omasta halusta puolustan häntä, koska mun mielestä tämä on todella ikävää ja väärin.
Olet oikeassa, parempi jos minäkin olisin jättänyt ruotimatta tuossa yläpuolella, se vain jatkoi konfliktia. Pahoittelen. Enkä kommentoi enää, tapahtui mitä tahansa.Minä olen autuaan ymmärtämätön manipuloinnissa ja luotan ylläpidon toimintaan tässäkin asiassa.
Meidän on turha ruotia tilannetta enempää. Se olisi epäreilua, koska Tähti ei pääse kommentoimaan ja kertomaan omaa muuttuvaa mielipidettään.
Mutta tuttuun tapaan toivotan plussaa kaikille!
Toivottavasti nämä ilkeitä ja loukkaavia kommentteja tähdelle lähettäneet ovat saneet myös samalla lailla henkilökohtaisen varoituksen? Sellainen ylläpidolta ketjuun tullut viesti missä sanotaan, että koittakaa käyttäytyä, ei ole kiusaajia hiljentänyt kovin pitkäksi aikaa ja kiusaaminen on jatkunut hetken kuluttua uudestaan. Ylläpito ei ole siis lukenut ketjun kaikkia viestejä? Kun sanoit että on puututtu myös toisinpäin, jos asia on tullut tietoon. Eli onko jotain jäänyt huomaamatta, sen takia että siitä ei kukaan ulkopuolinen ole ylläpidolle ilmoittanut?
Tää tuntuu vaan jotenkin niin väärältä, koska en ymmärrä asiaa kokonaan ja vähentää myös omaa halua kirjoittaa jatkossa tällaiselle foorumille, missä sallitaan toisten kiusaaminen ja itse kiusattu poistetaan pelistä, ilman että asiaa tutkitaan sen paremmin.
Tämä linja siis toimii yhä, enkä ole edelleenkään itse perustanut yhtään mitään uusia tilejä...kännykällä tätä vain käytän.
Minä en täällä jatka. Oletin autlmatic, että saan jatkaa, koska kirjoittaminen oli edelleen mahdollista, ilman perustamatta mitään tilejä. Näin se on edelleen..
Ylläpidolla ei ole valitettavasti aikaa lukea ihan kaikkia foorumille tulevia viestejä. Osa ikävistä tapauksista huomataan lukemalla viestejä. Osa niin että ne ilmiannetaan. Kaikkiin tällaisiin puutumme parhaaksi katsomammalle tavalla. Asiaa on tutkittu ja seurattu pidemmän aikaa ja monelta kantilta. Emme poista kenenkään tiliä heppoisin perustein.
Ihanaa kun tulit! Jos meidän vanhusten pulinat kiinnostaa, niin tuolla vanhemmuus-puolella on pulinoita, joissa on mukana myös tuoreimmat plussatAjattelin pitkästä aikaa käydä taas vilkaisemassa mitä tänne kuuluu? Ehkä uusia plussia ”vanhoille konkareille” jne Vähän sanattomaksi kyllä veti. Enkä edes tiedä saanko tänne kirjoittaa tai onko tässä mun viestissä edes mitään järkeäkään.:bag:
Ei kai. Mukava täällä oli vauvakuumeilla viime kesänä.:) Sai tukea ja tietoa. Kuulostaa kivalle idealle se nelikymppisten alue, jossa muitakin elämäntilanteita vauvakuumeilun lisäksi.
Mulla täällä poika kasvaa hyvin ja viikkojakin jo 26+5.
Mukavaa joulunodotusta kaikille!
Ai niin ja niitä plussia joululahjaksi!
Onkohan hänellä itsellään lapsia? Joku voi oireilla lapsettomuuden surua noinkin Kieltämällä täysin asian, ja kääntää sen niin päin että en olis halunnutkaan, rasittavia ovat.Tämä mun kollega, joka käyttäytyi huonosti, oli torstaina kovaan ääneen todennut, että kyllä vauvat on sitten rasittavia, kun pari kollegaa oli tuonut vauvan näytille. Sillä lailla
On hänellä kaksi tyttöä. Toinen 7lk ja toinen 3lk. Ei halunnut enempää kuulemma.Onkohan hänellä itsellään lapsia? Joku voi oireilla lapsettomuuden surua noinkin Kieltämällä täysin asian, ja kääntää sen niin päin että en olis halunnutkaan, rasittavia ovat.
Merkillisesti on lisääntynyt reagointi viesteihin täysin ulkopuolisilta. Minusta kummallista tulla arvostelemaan tämän ketjun viestejä ja sitten ei kuitenkaan mitään sanottavaa ole.
Näyttää tällä hetkellä siltä, että uutta palstaa ruvetaan perustamaan. Alkakaas jo miettiä hyviä nimivaihtoehtoja.
Tervetuloa! Me jutellaan nykyään Pulinaketjussa, jonne mahtuu mukaanHei!
Kirjoittelen, kun löysin sopivan ketjun jakaa ajatuksiani.. Täällä ei tosin ole ollut aktiivista toimintaa ilmeisesti vähään aikaan, mut yritetään nyt, jos joku vielä olis langoilla..
Eli olen ihan kohta 44v, mul on kuus lasta; 23, 22, 9, 8, 5 ja 4v. Isommat elää jo omaa elämäänsä. Noin vuosi sitten aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa kaikki toimii täydellisesti, olemme todella onnellisia yhdessä. Hänellä on viisi tytärtä, vanhimmat jo aikuisiässä, nuoremmat 5 ja 3v.
Mies haluaisi vielä yhteisen lapsen (hän on 40v). Olen kieltäytynyt ehdottomasti tästä aiemmin, mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa lähes tosissani. Varmaankin ikäkriisi
Täällä selailen vauvapalstoja ja mietin, että olisiko se sittenkin mahdollista? Mutta kuinka hullua se olisi lähteä yrittämään, yhteensä lapsia jo kuitenkin 11! Vaikka näistä vain nämä minun neljä tyttöäni asuvat meidän kanssamme, niin onko liian iso pala kakkua ja älytöntä ja vastuutonta toimintaa?
Kaipaisin kovasti vastaavassa tilanteessa olevilta jonkinlaista vertaistukea auttaa setvimään omia ajatuksia tästä asiasta..
Tässä linkki: https://forum.vau.fi/threads/pulinaketju.1597685/page-254#post-3848632Hei!
Kirjoittelen, kun löysin sopivan ketjun jakaa ajatuksiani.. Täällä ei tosin ole ollut aktiivista toimintaa ilmeisesti vähään aikaan, mut yritetään nyt, jos joku vielä olis langoilla..
Eli olen ihan kohta 44v, mul on kuus lasta; 23, 22, 9, 8, 5 ja 4v. Isommat elää jo omaa elämäänsä. Noin vuosi sitten aloin seurustella miehen kanssa, jonka kanssa kaikki toimii täydellisesti, olemme todella onnellisia yhdessä. Hänellä on viisi tytärtä, vanhimmat jo aikuisiässä, nuoremmat 5 ja 3v.
Mies haluaisi vielä yhteisen lapsen (hän on 40v). Olen kieltäytynyt ehdottomasti tästä aiemmin, mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa lähes tosissani. Varmaankin ikäkriisi
Täällä selailen vauvapalstoja ja mietin, että olisiko se sittenkin mahdollista? Mutta kuinka hullua se olisi lähteä yrittämään, yhteensä lapsia jo kuitenkin 11! Vaikka näistä vain nämä minun neljä tyttöäni asuvat meidän kanssamme, niin onko liian iso pala kakkua ja älytöntä ja vastuutonta toimintaa?
Kaipaisin kovasti vastaavassa tilanteessa olevilta jonkinlaista vertaistukea auttaa setvimään omia ajatuksia tästä asiasta..
:) voi että, kaikkea hyvää sulle! Mihinkä se kuume ikinuorellta häviäisi, kun ei tälläiseltä "mummeliltakaan"! En mä siis ole mummo muutakun mielessäni , noi teinit tekee ihmisestä fossiilin..Hei Ellem, paljon onnea mukaan ja nopeaa plussaa!❤ Jospa sinä jatkat palstaa(?)...
Tämän ketjun aloittajana toivon kaikille hyvää❤ Haluaisin kirjoittaa tänne yhä myös..se ei taida olla mahdollista, mutta nyt ainakin väliaikaisesti pystyn jotain kirjoittamaan..
Mut löytää palstalta vauva 20-21. Tännekin haluaisin kirjoittaa. Oon tosin jo 47-vuotias, että olen jo aika iäkäs kuumeilija. Vauvakuumetta on mulla silti yhä olemassa❤
Jos ei enää ikinä kohdata, niin kaikkea hyvää tänne kaikille ikuisesti!❤
T. Tähti
47v., Esikoinen 4v.