T
Tähti ☆
Vieras
Jos Tähti et saa jatkaa, hyvää matkaa raskaaksi!
Peppipupu :) Näyttäisi siltä, että saan olla täällä. Toki asiat nyt lähtevät puhtaalta pöydältä ja rukoilenkin, että täällä keskustelut pysyvät asiallisina ja meillä olisi rauha kuumeilla vauvoja Sydämen viisautta ja rauhaa päälle maan
Kiitän kaikkia, jotka tukevat mua mukana kuumeilemassa ja osaltani varmasti tsemppaan kaikkia - yhdessä, ketään ei jätetä oman onnensa nojaa tai hylätäTäällä vallitkoon tasapuolisuus ja hyvä henki
Kaikille nykyisille ja uusille tuleville, te ootte ihania ja täällä tarviitaan teitä, kukaan ei pärjää yksin.
Mä oon onnekas siinä, että olen saanut jo yhden pienokaisen, joka on elämäni aurinko...sanattomaksi vetää Toisen vauvan saamiseen usko on vahvassa. ..
Muutenkin mua on siunattu elämässä hyvillä asioilla, ihanalla aviomiehellä, joka on jaksanut rinnallani ylä ja alamäet yli 30-vuotta
Lapselle olen pystynyt tarjoamaan hyvän tasapainoisen, riidattoman kodin, eikä tiukkaa tee taloudellisestikaan. Menee hyvin.
Nyt kohta menee vielä paremmin, kun saamme täällä rauhassa jatkaa asioita teidän ihanien ja fiksujen vauvakuumeilijoiden kanssa, kiitos etukäteen! Paljon plussaa meille kaikille ja hyvää joulunodotusta
Dpo 3
Last edited by a moderator: