----45+++++ kuumeiset

Jos Tähti et saa jatkaa, hyvää matkaa raskaaksi!

Peppipupu :) Näyttäisi siltä, että saan olla täällä. Toki asiat nyt lähtevät puhtaalta pöydältä ja rukoilenkin, että täällä keskustelut pysyvät asiallisina ja meillä olisi rauha kuumeilla vauvoja:Heartred Sydämen viisautta ja rauhaa päälle maan:cheers

Kiitän kaikkia, jotka tukevat mua mukana kuumeilemassa:gen053 ja osaltani varmasti tsemppaan kaikkia - yhdessä, ketään ei jätetä oman onnensa nojaa tai hylätä:happy118Täällä vallitkoon tasapuolisuus ja hyvä henki:Heartpink

Kaikille nykyisille ja uusille tuleville, te ootte ihania ja täällä tarviitaan teitä, kukaan ei pärjää yksin.

Mä oon onnekas siinä, että olen saanut jo yhden pienokaisen, joka on elämäni aurinko...sanattomaksi vetää:drunken_smilie Toisen vauvan saamiseen usko on vahvassa:dance008. ..

Muutenkin mua on siunattu elämässä hyvillä asioilla, ihanalla aviomiehellä, joka on jaksanut rinnallani ylä ja alamäet yli 30-vuotta:Heartred
Lapselle olen pystynyt tarjoamaan hyvän tasapainoisen, riidattoman kodin, eikä tiukkaa tee taloudellisestikaan. Menee hyvin.

Nyt kohta menee vielä paremmin, kun saamme täällä rauhassa jatkaa asioita teidän ihanien ja fiksujen vauvakuumeilijoiden kanssa, kiitos etukäteen! Paljon plussaa meille kaikille ja hyvää joulunodotusta:santa :cheers


Dpo 3
 
Last edited by a moderator:
Tää on kyllä tosi kummallista.. en tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu/ on tapahtunut.
Tähti olet ollut tosi mukava mulle, kiitos :Heartred!!

Mä tiedän ettei tässä kierrossa tärpännyt. Ihan turhia kai noi letrot :confused005? Odotan vaan menkkoja... Pitäisi alkaa viikon päästä viimeistään. Sitten vaan uutta pilleriä naamaan ja hommiin. :smiley-ashamed004
Plussaa kuitenkin muille jo tälle vuodelle :smiley-angelic001!!

Katie :) Kiitos....ja ihanaa, että olet täällä mukana:Heartred

Ja ei nyt ihan vielä kirvestä kaivoon:cheers, niin kauan on toivoa, kunnes menkat alkaa. Jospa ne ei alkaisikaan.
Tsemppiä:hello2
 
Last edited by a moderator:
Tää on kyllä tosi kummallista.. en tiedä yhtään mitä täällä tapahtuu/ on tapahtunut.
Tähti olet ollut tosi mukava mulle, kiitos :Heartred!!

Mä tiedän ettei tässä kierrossa tärpännyt. Ihan turhia kai noi letrot :confused005? Odotan vaan menkkoja... Pitäisi alkaa viikon päästä viimeistään. Sitten vaan uutta pilleriä naamaan ja hommiin. :smiley-ashamed004
Plussaa kuitenkin muille jo tälle vuodelle :smiley-angelic001!!

Jos ei auta yhden pillerin kuuri niin tupla-annosta sit! Vai oliko jo :bag:rolleyes:
 
Tähden lähtö on hänen ja ylläpidon välinen asia enkä aio avata syitä sen enempää. Näen että se olisi häntäkin kohtaan epäreilua. Asiasta on keskusteltu ylläpidon kesken ja tämä oli enää ainoa vaihtoehto. Meistäkään ei ole mukavaa että tämä meni tähän asti, olisimme suoneet että kaikki saisivat keskustella hyvässä hengessä. Tähteä oli varoitettu tästä ja hänelle on kerrottu mistä on kyse. Kyse ei ole kuitenkaan siitä onko hän trolli vai todellinen vauvakuumeilija. Kaikki ei näy ketjuun asti ja kokonaisuus ratkaisee. Mitä tulee Tähden kiusaamiseen ja siihen "ettei siihen ole puututtu" niin ylläpidon puolelta on puututtu myös silloin kun Tähteä kohtaan on oltu ilkeitä, jos tästä on oltu tietoisia.

Tähti ehti nyt viikonlopun ajan viestitellä uudella tilillä sillä en sitä ollut paikassa sulkemassa vanhan tilin sulkemisen jälkeen. Jos hän tekee uusia tilejä ne tullaan yhtä lailla sulkemaan sitä mukaa kun olen paikalla.

Toivottavasti keskutelu voi nyt jatkua hyvässä hengessä siellä missä keskustelijat haluavat sitä jatkaa. :) Vauvakuumeesta kuten kaikesta muustakin saa jatkaa niin täällä kuin uudella osastollakin. Toivotan rauhaisampaa joulun odotusta ja plussaa kaikille kuumeilijoille!

Terveisin
ylläpito
 
Tähden lähtö on hänen ja ylläpidon välinen asia enkä aio avata syitä sen enempää. Näen että se olisi häntäkin kohtaan epäreilua. Asiasta on keskusteltu ylläpidon kesken ja tämä oli enää ainoa vaihtoehto. Meistäkään ei ole mukavaa että tämä meni tähän asti, olisimme suoneet että kaikki saisivat keskustella hyvässä hengessä. Tähteä oli varoitettu tästä ja hänelle on kerrottu mistä on kyse. Kyse ei ole kuitenkaan siitä onko hän trolli vai todellinen vauvakuumeilija. Kaikki ei näy ketjuun asti ja kokonaisuus ratkaisee. Mitä tulee Tähden kiusaamiseen ja siihen "ettei siihen ole puututtu" niin ylläpidon puolelta on puututtu myös silloin kun Tähteä kohtaan on oltu ilkeitä, jos tästä on oltu tietoisia.

Tähti ehti nyt viikonlopun ajan viestitellä uudella tilillä sillä en sitä ollut paikassa sulkemassa vanhan tilin sulkemisen jälkeen. Jos hän tekee uusia tilejä ne tullaan yhtä lailla sulkemaan sitä mukaa kun olen paikalla.

Toivottavasti keskutelu voi nyt jatkua hyvässä hengessä siellä missä keskustelijat haluavat sitä jatkaa. :) Vauvakuumeesta kuten kaikesta muustakin saa jatkaa niin täällä kuin uudella osastollakin. Toivotan rauhaisampaa joulun odotusta ja plussaa kaikille kuumeilijoille!

Terveisin
ylläpito

Toivottavasti nämä ilkeitä ja loukkaavia kommentteja tähdelle lähettäneet ovat saneet myös samalla lailla henkilökohtaisen varoituksen? Sellainen ylläpidolta ketjuun tullut viesti missä sanotaan, että koittakaa käyttäytyä, ei ole kiusaajia hiljentänyt kovin pitkäksi aikaa ja kiusaaminen on jatkunut hetken kuluttua uudestaan. Ylläpito ei ole siis lukenut ketjun kaikkia viestejä? Kun sanoit että on puututtu myös toisinpäin, jos asia on tullut tietoon. Eli onko jotain jäänyt huomaamatta, sen takia että siitä ei kukaan ulkopuolinen ole ylläpidolle ilmoittanut?

Tää tuntuu vaan jotenkin niin väärältä, koska en ymmärrä asiaa kokonaan ja vähentää myös omaa halua kirjoittaa jatkossa tällaiselle foorumille, missä sallitaan toisten kiusaaminen ja itse kiusattu poistetaan pelistä, ilman että asiaa tutkitaan sen paremmin.
 
Tähti on osallistunut ihan yhtälailla, mm. stalkannut ihmisiä käymällä läpi jokaikisen postauksen ja antamalla jokaiseen asiattomia arvosteluja. Ei ole mikään puhdas pulmunen, vaikka sitä esittääkin.

Lauantaina kirjoitti, ettei aio luoda uusia tilejä jos ei saa tänne jäädä, mutta heti kun edellinen tunnari tänään suljettiin, hän loi jälleen uuden ja jatkaa kampanjaansa yksityisviestein. Kannattaa miettiä, kuinka hyvin oikeasti Tähden tuntee, ja kuinka hyvin tunnistaa manipuloinnin.
 
Tähti on osallistunut ihan yhtälailla, mm. stalkannut ihmisiä käymällä läpi jokaikisen postauksen ja antamalla jokaiseen asiattomia arvosteluja. Ei ole mikään puhdas pulmunen, vaikka sitä esittääkin.

Lauantaina kirjoitti, ettei aio luoda uusia tilejä jos ei saa tänne jäädä, mutta heti kun edellinen tunnari tänään suljettiin, hän loi jälleen uuden ja jatkaa kampanjaansa yksityisviestein. Kannattaa miettiä, kuinka hyvin oikeasti Tähden tuntee, ja kuinka hyvin tunnistaa manipuloinnin.

Yksityisviesteistä en tietenkään tiedä mitään! Mutta on se varmasti kova paikka, jos foorumi on kuulunut elämään monta vuotta ja sitten yhtäkkiä potkitaan pois. Aika vaikea se on varmasti hyväksyä asiaa ja olla luomatta uutta tunnusta. Sitten tosta stalkkaamisesta, että saahan täällä kuka vaan lukea vaikka kaikki viestit mitä koko foorumilla on kirjoitettu ja laittaa arvosteluja niihin mihin itse haluaa. Ei kai se ole stalkkaamista?
 
Lauantaina kirjoitti, ettei aio luoda uusia tilejä jos ei saa tänne jäädä, mutta heti kun edellinen tunnari tänään suljettiin, hän loi jälleen uuden ja jatkaa kampanjaansa yksityisviestein. Kannattaa miettiä, kuinka hyvin oikeasti Tähden tuntee, ja kuinka hyvin tunnistaa manipuloinnin.
Mielenkiintoista, millaista kampanjaa vetää? Mä en ainakaan tunnista mitään manipulaatioyrityksiä elämässä ylipäätään, tunnustan!
Tää käy yhä mielenkiintoisemmaksi mitä salamyhkäisempää on :p
..
 
Mielenkiintoista, millaista kampanjaa vetää? Mä en ainakaan tunnista mitään manipulaatioyrityksiä elämässä ylipäätään, tunnustan!
Tää käy yhä mielenkiintoisemmaksi mitä salamyhkäisempää on :p
..
Minä tunnistan. Valitettavasti. Olen joutunut henk koht elämässäni sellaisen kohteeksi, ja tässä Tähden toiminnassa on jotain hyvin samankaltaista. Veikkaan että ihmiset jotka ovat sen kokeneet aiemmin, tunnistavat sellaisen. Jos ei ole sellaista itse kokenut, niin voi kiittää onneaan.
 
Minä olen autuaan ymmärtämätön manipuloinnissa ja luotan ylläpidon toimintaan tässäkin asiassa.

Meidän on turha ruotia tilannetta enempää. Se olisi epäreilua, koska Tähti ei pääse kommentoimaan ja kertomaan omaa muuttuvaa mielipidettään.

Mutta tuttuun tapaan toivotan plussaa kaikille!
 
Sitten tosta stalkkaamisesta, että saahan täällä kuka vaan lukea vaikka kaikki viestit mitä koko foorumilla on kirjoitettu ja laittaa arvosteluja niihin mihin itse haluaa. Ei kai se ole stalkkaamista?

Ei se nyt ihan normaalin ihmisen toiminnalta kuulosta. Kyllähän tää tekniikka mahdollistaa tuon, mutta jotain on pielessä jos joku tuollaista tekee.

Mun mielestä stalkkaaminen on just tota. Jos osallistuu keskusteluun normaalisti, ja antaa arvoteluja keskustelun edetessä, se on ok. Niinhän tää foorumi toimii. Mutta jos haulla kaivaa jonkun tietyn käyttäjän viestejä antaakseen kymmenittäin kyseenalaisia arvosteluja, se on kyllä ihan kiusaamistarkoituksessa tehty teko. Oli sen tekijänä sit kuka hyvänsä. En ymmärrä kuka voi tuollaista puolustaa sillä periaatteella että tää foorumi sen mahdollistaa.
 
Normaali on laaja käsite ja turhautuessaan ja tunnekuohuissaan moni toimii itselleen epätyypillisen tapaan.

Eiköhän tilanne nyt rauhoitu kaikin puolin.
 
Tämä linja siis toimii yhä, enkä ole edelleenkään itse perustanut yhtään mitään uusia tilejä...kännykällä tätä vain käytän.

Minä en täällä jatka. Oletin autlmatic, että saan jatkaa, koska kirjoittaminen oli edelleen mahdollista, ilman perustamatta mitään tilejä. Näin se on edelleen..

Ja nyt kun tämä edelleen toimii, saanen myös vähän puolustautua, jota en ole täällä saanut muutenkaan tehdä. Minä en ole ollut täällä ketään manipuloimassa, vaan kuumeilemassa vauvaa. Mimä en tunnista sellaista muissa, enkä itsessäni.

Yksityisviestejä en ole koskaan paria kolmea enempää lähetellyt ja nekin on hyvällä mielellä kirjoitettu, sekä edellisvuonna kaverustuin yhden henkilön kanssa kuumeilijoista ja käytiin kahvilla:Heartred

Minua ei ole varoitettu mistään stalkkaamlsesta. Vaan täällä on ollut liikaa riitoja, joita on selvästi liian mahdoton ratkaista. Ja kyllä täällä kiusattiin, että ellen ole puhdas pulmunen, niin ei ole jotkut muutkaan. Minulle jää tästä kyllä kovin paha mieli ja vielä kaikkien kivojen palstalaisten puolesta:hug013

En ole jäämässä tänne itkemään, enkä perustelemaan uusia tilejä, vaan havaitsen, että minulla saattaa olla taitoja johonkin järkevään...voisimpa vaikka kokeilla luoda aivan oikean oman blogin :)

Rauhaa ja rakkautta. Final, good bye!!

T. Tähti
 
Jos ei auta yhden pillerin kuuri niin tupla-annosta sit! Vai oliko jo :bag:rolleyes:
Joo, no se kyllä nopeasti yhdellä pillerillä kypsytteli sen aika ison follin. On vissiin niin vanhat munat, ettei ne toimi :angry2...

Tähti; Mahtavaa että jäit tänne :smiley-angelic003. Happy together me kaikki vauvakuumeuset :3some!!

Tosiaan epäilen kyllä vahvasti että tietäisin jos olisi edes jotain yrittänyt mun kehossa tapahtua raskauden suuntaan. Olen kuusi kertaa ollut raskaana ja aina olen tiennyt jo viikkoa ennen kuukautisia :sad001.. Nyt vaan odotellaan, niin ehkä parin viikon päästä pääsee taas yrityshommiin :love017.
 
Ei se nyt ihan normaalin ihmisen toiminnalta kuulosta. Kyllähän tää tekniikka mahdollistaa tuon, mutta jotain on pielessä jos joku tuollaista tekee.

Mun mielestä stalkkaaminen on just tota. Jos osallistuu keskusteluun normaalisti, ja antaa arvoteluja keskustelun edetessä, se on ok. Niinhän tää foorumi toimii. Mutta jos haulla kaivaa jonkun tietyn käyttäjän viestejä antaakseen kymmenittäin kyseenalaisia arvosteluja, se on kyllä ihan kiusaamistarkoituksessa tehty teko. Oli sen tekijänä sit kuka hyvänsä. En ymmärrä kuka voi tuollaista puolustaa sillä periaatteella että tää foorumi sen mahdollistaa.

Sä ymmärrät mut nyt tahallaan väärin, niinkun kävi monesti tähdenkin kanssa.

Haluaisin vaan yrittää edes ymmärtää mitä tässä on tapahtunut. Sullekko siis näin on käynyt, että tähti on sun kaikkiin viesteihin jossain toisissa ketjuissa antanut törkeitä arvosteluja, mutta ei ole kuitenkaan osallistunut kyseisien ketjujen keskusteluihin mitenkään?

Ja haluan vielä selventää kaikille, että mä en ole yksityisviestillä saanut tähdeltä mitään kampanjointi viestejä, vaan ihan omasta halusta puolustan häntä, koska mun mielestä tämä on todella ikävää ja väärin.
 
Sä ymmärrät mut nyt tahallaan väärin, niinkun kävi monesti tähdenkin kanssa.

Haluaisin vaan yrittää edes ymmärtää mitä tässä on tapahtunut. Sullekko siis näin on käynyt, että tähti on sun kaikkiin viesteihin jossain toisissa ketjuissa antanut törkeitä arvosteluja, mutta ei ole kuitenkaan osallistunut kyseisien ketjujen keskusteluihin mitenkään?

Ja haluan vielä selventää kaikille, että mä en ole yksityisviestillä saanut tähdeltä mitään kampanjointi viestejä, vaan ihan omasta halusta puolustan häntä, koska mun mielestä tämä on todella ikävää ja väärin.
Ylläpito kävi jo kertomassa.
Minä olen keskustellut samoissa ketjuissa Tähden kanssa muistaakseni noin kolme vuotta ja ymmärrän ylläpidon toiminnan.
En tiedä, minkä verran seuraamista ja moderointia muut ketjut vaativat, mutta jos Tähti työllistää enemmän kuin muut yhteensä, niin sekin on ihan hyvä syy.
 
Minä tunnistan. Valitettavasti. Olen joutunut henk koht elämässäni sellaisen kohteeksi, ja tässä Tähden toiminnassa on jotain hyvin samankaltaista. Veikkaan että ihmiset jotka ovat sen kokeneet aiemmin, tunnistavat sellaisen. Jos ei ole sellaista itse kokenut, niin voi kiittää onneaan.
En siltikään käsitä miten foorumilla voi toista manipuloida :stop:, ja niinkun mihinkä?
Tosi elämä on sitten ihan eri juttu.
 
En tiedä, minkä verran seuraamista ja moderointia muut ketjut vaativat, mutta jos Tähti työllistää enemmän kuin muut yhteensä, niin sekin on ihan hyvä syy.
Tää on ehkä ensimmäinen selkeä syy minkä voi ymmärtää ilman henkimaailman manaamista apuun tässä kohtaa :grin. Ihan näin käytännön ihmisellekin käy järkeen.
 
Takaisin
Top