Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harmi ettei auttanukiitti yomanda vinkistä, mun sormi on liian turvonnut tohon. meinas jäähä koko naru jumiin sormen allevoi paska, jouuu varmaan siis mennä leikkuuttaa noi sormukset
(
Alaselkää ja nivusia jomottaa niin että silmissä näkyy tähtiä.. Kuuma suihku auttaa mutta äsken loppu lämmin vesi varaajasta :arghh:.
Omaa kävelytyyliäni en haluais ees ulkopuolisen silmin nähdä :D Tuntuu muutenkin niinkun haaruksissa roikkus keilapallo. Tänään just kätilö sano että nauti nyt näistä viimesistä hetkistä mutta kuka näistä muka oikeasti ja rehellisesti voi enää viimesillä viikoilla nauttia? :D
Jos saan rehellisesti myöntää niin, olen se yksi joka nauttii jokaisesta hetkestä ! :) nämä viimeiset viikot ovat aika jännittäviä, en itseasiassa haluaisi, että tämä raskaus päättyisi koskaan

Sitä olen kyllä myös ihmetellyt ettei näitä kipuja ja vaivoja ole ilmestynyt mihinkään muualle kuin sormien niveliin! Löytyy kuitenkin nuita "vammaisia" niveliä entuudestaan (polvi, olkapää, leuka) niin olisin kuvitellut, että niissä vaivat olisivat pahentuneet. Mutta hyvä vain, että ovat pysyneet poissa