3/3 oireet ja ajatukset

Hah, mul tuli ekaa kertaa nyt tänään parin tunnin ajan menkkakipujen kaltaisina supistukset. Hah siksi, et ku mainitsin niistä miehelle, se ei olis enää päästäny mua tyttöjen kaa ulos illalla. Toivotti mun lähtiessä hyvää synnytystä ja kettuili sitä ennen, että pitääkö sieltä käsi näkyä, et perun sovitun menon. Ihan hulvatonta! Yritin selittää, et monta tuntia oli jo ollu normaali olo ja et nää oireet kuuluu asiaan. Nauratti enemmän ku loukkas, kun ymmärrän kyllä, et on vaan huolissaan ja ehdottomasti haluaa mukaan synnytykseen.. Voi toista :shy:.. Mut oikeesti, jos menee vaikka 2viikkoo yli la:n, nii enhän mä nyt montaa viikkoa kotona kyki! o_O
 
Mä oon saanu nukuttua eli ei oo ihan käynnissä synnytys. Vähintään paristi tunnissa oon supistuksiin herännyt mut ei nää oo tarpeeks kipeitä ja pitkiä eikä säännöllisiä. No kattellaan miten päivä etenee.
 
Ääh.. Yö taas meni siihen kun noin tunnin välein piti herätä vaihtamaan asentoa kun selkää ja lonkkia särki.
 
Mulla on ollu koko raskauden ajan valkovuotoa, mut nyt kahtena yönä jomottelujen lisäksi holahtanu kunnolla jotakin limaa :eek: olisko tää nyt sitä limatulppaa? :)
 
Sopisko reffit tyksiin nyt aamuyöstä?


nyt täytyy kyllä jättää väliin, ei mitään tuntemuksia tulevasta synnytyksestä. Mutta tsemppiä synnytykseen, jos päättää lähipäivänä käynnistyä :)
 
Naureskelin omalle roikkuvalle jättimahalleni peilin edessä ni ukko tuli viereen ja kysyi että pitäiskö mun lopettaa kaljan juonti kun alkaa kaljamahalla olla turhan paljon kokoa :wacky:
 
Voihan väsymys! Tähän asti on ollut virtaa vaikka muille jakaa, mutta tänään on veto ihan pois. En tiijä johtuuko vesisateesta ja harmaudesta, vai voiko odottaminen viedä oikeesti voimia.. Edelleen yökkäri päällä, vaikka nukuin yöllä ainakin 10h ja makoilin sängyssä vielä pari siihen päälle.

Aamun vessakäynnin jälkeen oli kipeää menkkajomotusta, jonka takia ajauduinkin vielä sänkyyn lekottelemaan. Se meni kyllä puolessa tunnissa ohi. Tuli kuitenkin tunne, et nyt jos keho pyytää lepäämään niin varmaan parempi lepiä varastoon, kun synnärille lähtöä ei voi kukaan ennustaa. Reippailen sit illemaasta, jos tuntuu, et olotilat niin sallii. Varmaan olis aivan ok alkaa viimestään tässä vaiheessa olee ittelleen armollinen.. (38+2)
 
Jeps. Tääl loppu viimisetkin rpäsäännölliset supparit eilen.
Muita jotka raskaana viel joulukuussakin? Huutaa hep!
 
Hep! :D alkaa tämä odottelu tosissaan tympimään ku olo on ison mahan ja ummetuksen vuoksi hankala eikä mitään merkkejä alkavasta synnytyksestä.. vauva oli muutaman päivän todella hiljainen, liikkeet tuntui tosi pienesti kun oikein keskittyi. Tänään on ollut aktiivisempi, mikä tuntuu erittäin kipeästi kylkiluissa..
 
Hep! Eilen oli aivan järkyttävät myllerrykset mahassa, ja olin varma että ukko tulee nahasta läpi, mutta mitään varsinaista oiretta ei vielä ole vielä ollut, ei ensimmäistäkään. Noh, onhan tuota vielä 3 viikkoa la:han mutta näillä myllerryksillä ja oloilla en usko/toivo ihan niin pitkään kestävän...
 
Hep! En tiiä onnistuinko siivoamaan eilen vatsalihakset oikealta puolen ylhäältä kipeiksi vai onko pikku jätkä potkinu niitä vaan liikaa. Eilen se kyllä piti huolen että äiti muistaa miltä ne liikkeet tuntuu!
Nyt on siis aika hellänä tuosta.. :/
 
Hep! Ehkä tuo joulukuu on tosiaan hyvä laittaa seuraavaks tavoitteeks niin sitten se vauva saattaakin yllärinä syntyä ihan yhtäkkiä! :wink
 
Nyt olis hyvä vaavelin syntyä...Olen yksin kotona...Harvinaista herkkua..No,toki mies tulee iltavuorosta myöhemmin mut ei olla siis ikinä oltu tämän lapsi katraan olemassa olon aikana keskenään :O Mummu ja pappa ottivat kaikki muksut yöksi...Maailman kirjat sekasi...Nyt masuasukki...vauhtia...:p:grin
 
Hep! Viellä ei oo ollut pienintäkään merkkiä että syntyys lähi aikoina... kahden viikon päästä la enkä oo pakannut sairaalakassia ja mies aivan paniikis :grin
 
Hep! Täälläkin sairaalakassi vielä pakkaamatta ja mies paniikissa :grin ei vaan itestä tunnu vielä ajankohtaiselta pakata. Vähäisiä menkkajomoja, eilen illalla ehkä muutama napakampi supistus, mutta ei muuta. Viikkojakin kasassa vasta 37+0. Että aikaa on :wink
 
uskon että lähtö tulee silloin ku sitä vähiten odottaa , meillä oli suunnitelmia reippaasti mutta vedet vaan meni 39+5 sen kummemmin kyselemättä! stemppiä teille, tiedän tasan kuinka hitaasti aika menee !!
 
Täältäkin ehdoton HEP! 37+5 menossa ja esikoisen syntymä 42+2 odotuttaa väkisinkin.. Tosin olis kiva todistaa, et naiset on ajallaan, ja miehet roimasti myöhässä :wink Sitäpaitsi sehän on vaan tytön omaksi parhaaksi, mitä aiemmin ymmärtää syntyä, et saa sitten selkeästi omaan synttäripäivän :wink jos menis taas 42+2, niin molemmilla lapsilla olis ihan sama syntymäpäivä..
En oo kans mitään tehnyt sairaalakassin eteen, enkä varmaan tee ennen laskettua. Esikoisen "isoveli-lahjakin" on edelleen hankkimatta, se pitäis kyllä hoitaa!!
 
Takaisin
Top